To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Kaczory: Dostawa sortów mundurowych dla SL oraz odzieży ochronnej i roboczej dla uprawnionych pracowników Nadleśnictwa Kaczory.
Numer ogłoszenia: 164321 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 138374 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kaczory, ul. Kościelna, 64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie, tel. 067 2831461, fax 067 2831461.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych dla SL oraz odzieży ochronnej i roboczej dla uprawnionych pracowników Nadleśnictwa Kaczory..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sortów mundurowych dla SL oraz odzieży ochronnej i roboczej dla uprawnionych pracowników Nadleśnictwa Kaczory. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony załącznik nr 4 do Specyfikacji. Umundurowanie musi posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania, a w szczególności będzie zgodne z: - Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska Zasobów Naturalnych i Leśnych z dnia 24 grudnia 1998 roku w sprawie określenia wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 1999 r. Nr 19, poz. 169); - Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia i obowiązującą dokumentację techniczno- technologiczną dla umundurowania leśnika. Odzież ochronna i robocza musi posiadać atest, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonywanie czynności związanych z wykonywaniem pracy. Warunki realizacji dostaw oraz sposób składania zamówień 1. Dostawy będą odbywały się w częściach, w miarę potrzeb, w ilości i rodzaju asortymentu wskazanego każdorazowo przez Zamawiającego; 2. Zamawiający przy składaniu zapotrzebowań częściowych będzie podawał rozmiary zamawianej odzieży wg rzeczywistych wymiarów pracowników tzn. wzrost, obwód klatki piersiowej, obwód pasa, itp. 3. Dostawy częściowe, co do ilości i terminu będą uzgadniane przez pracownika Nadleśnictwa faxem. Zamawiający składać będzie zamówienia do Wykonawcy do godziny 15:00 w dni robocze, według bieżącego zapotrzebowania. Wysłanie faxu po godzinie 15:00 traktowane będzie jako złożone zamówienia następnego dnia roboczego. 4. Dostawa częściowa wykonana niezgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem uznawana jest za niewykonaną. 5. Miejsca realizacji dostaw: Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy częściami na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego - Nadleśnictwo Kaczory, ul. Kościelna 17, 64 -810 Kaczory. 6.Terminy realizacji dostaw: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie częściowe każdorazowo w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do Specyfikacji. 2. Pozostałe warunki realizacji dostaw: Wykonawca zobowiązuje się do: a) Realizowania złożonych przez Zamawiającego zamówień częściowych własnym staraniem i na własny koszt; b) Kompletnego, wysokiej jakości i terminowego wykonania przedmiotu umowy; c) Zrealizowania, w ramach udzielonego zamówienia dostawy w nietypowych rozmiarach i wielkościach sortów mundurowych i odzieży oraz obuwia bhp; d) Wymiany umundurowania oraz odzieży ochronnej i roboczej nieodpowiadającej rozmiarowi bez naliczania dodatkowych kosztów; e) Dostarczania odzieży dobrej jakości bez braków i wad fizycznych; f) Uwzględniania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczonego towaru poprzez uzupełnianie braków lub wymianę na inny bez uszkodzeń; g) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zrealizowania zamówienia niezgodnego z zapotrzebowaniem lub błędów w nadruku oraz niezgodnego z wizualizacją Wykonawca w ciągu dwóch dni roboczych wymieni wadliwy asortyment; h) Niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących jego statusu prawnego lub przekształceń organizacyjnych, zmianach siedziby i adresu, oraz zmianie danych, których ujawnienie wymagane jest przy zawarciu umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutek nieprawidłowego powiadomienia o zaszłych zmianach przez Wykonawcę. Wszelką korespondencję oraz oświadczenia kierowane do Wykonawcy pod ostatni wskazany adres uznaje się jako prawidłowo doręczoną ze skutkiem prawnym; i) Dokonywania rozliczeń finansowych z Zamawiającym zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do Specyfikacji. Zamawiający zobowiązuje się do: a) Odbioru dostarczonego przedmiotu umowy w ilości i miejscu dostawy. b) Sprawdzenia dostarczonego przedmiotu umowy pod względem ilości i jakości oraz zgodności ze złożonym zamówieniem. c) Zapłaty za dostarczony przedmiot umowy zgodnie z postanowieniami umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 53274 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
- Narzędzia dla Leśników GRUBE Sp. z o.o., ul. Obornicka 14 a, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 51344.00
- Oferta z najniższą ceną: 51344.00 / oferta z najwyższą ceną: 51344.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania wyjściowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz umundurowania dla pracowników Roztoczańskiego Parku Narodowego w 2025 r.
- Dostawy: odzieży wielokrotnego użytku i obuwia profilaktycznego dla personelu
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 3 bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe".
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.