To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-15
Wrocław: Sukcesywna dostawa 300 ton siana dla potrzeb Wrocławskiego Toru Wyścigów konnych - Partynice
Numer ogłoszenia: 164342 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151044 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice, ul. Zwycięska 2, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 333 45 19, faks 71 333 45 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA GMINY WROCŁAW.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa 300 ton siana dla potrzeb Wrocławskiego Toru Wyścigów konnych - Partynice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa 300 ton siana dla koni na potrzeby Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice, przy ul. Zwycięskiej 2 we Wrocławiu. Ilość ta jest ilością maksymalną jaką Zamawiający zamierza zrealizować w ramach niniejszej umowy. Faktyczna ilość siana jaką Zamawiający zamówi będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb wynikających ze specyfiki hodowli, z tym, że wielkość niezrealizowanej dostawy nie może być wyższa niż 50 % ilości maksymalnej, o której mowa w zdaniu pierwszym. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu niezrealizowania pełnej wielkości zamówienia a zmiana ilości zamówionego siana nie stanowi zmiany umowy.Zastrzeżenie ilościowe dot. niezrealizowanej dostawy, o którym mowa w ust. 2 nie ma zastosowania w przypadku odstąpienia bądź rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze za niezrealizowaną część zamówienia. Dostarczone siano musi charakteryzować się wyraźnym żółto-złotym kolorem (bez ciemniejszych przebarwień) oraz świeżym zapachem. Musi być wolne od zanieczyszczeń ze szczególnym uwzględnieniem roślin szkodliwych i widocznych gołym okiem śladów odchodów gryzoni, zanieczyszczeniem ziemią oraz chorób. Niedopuszczalne są ogniska i naloty pleśniowe, siano nie może być zaparzone, skiśnięte i zatęchłe.Jakość dostarczanego siana pod względem jakościowym będzie sprawdzana każdorazowo przez Zamawiającego przed odbiorem dostawy w obecności przedstawicieli stron. Z uwagi na bezpieczeństwo i jakość składowania Wykonawca dostarczać będzie siano w tzw. dużych balach o masie około 200-250 kg..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.42.00 - Siano .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarstwo Rolne Puszkiewicz Zygmunt, Gola 17,, 46-112 Świerczów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167400,00
Oferta z najniższą ceną: 167400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 167400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego w wersji nieoznakowanej wyposażonego w videorejestrator.
- Wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1
- Renowacja boiska wielofunkcyjnego i bieżni na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 12 przy ul. Suwalskiej 5 we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 71 im. Zesłańców Sybiru we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- TP61_Usługa finansowania zakupów inwestycyjnych leasingiem zwrotnym - leasing operacyjny zwrotny na zakup 21 sztuk komputerów
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. RUCHU OBROŃCÓW POKOJU WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.