eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaDostawa obłożenia pól operacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-18

Bochnia: Dostawa obłożenia pól operacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I)
Numer ogłoszenia: 16437 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obłożenia pól operacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa obłożenia pól operacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I) opisanych w sposób szczegółowy w załączniku według pakietów: Pakiet nr 1 - Odzież chirurgiczna Pakiet nr 2 - Zestawy operacyjne i akcesoria sterylne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1a. Zamawiający wymaga od Wykonawcy który złoży ofertę na jeden pakiet żeby w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. trzy dostawy (każda) odpowiadające swoim przedmiotem i wartością brutto, dla: Pakiet nr 1 - Ortopedia 19 000,00 zł Pakiet nr 2 - MIKROSYSTEMY 41 000,00 zł 1b. Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. trzy dostawy (każda) odpowiadające swoim przedmiotem i wartością brutto (minimum) określoną dla najdroższego pakietu - określoną w wymaganiach Zamawiającego według zestawienia powyżej. Na przykład: 1) jeżeli Wykonawca złoży ofertę na pakiet nr 1, 2 - powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował min. trzy dostawy (każda) odpowiadającą swoim przedmiotem i wartością brutto ( minimum) 41 000,00 zł (pakiet nr 2) Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1). Oświadczenie, że oferowane wyroby spełniają wymagania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) oraz że Wykonawca posiada dokumenty świadczące o dopuszczeniu wyrobu do obrotu w placówkach medycznych na terenie RP i zobowiązuje się okazać potwierdzone kserokopie odpowiednich dokumentów na każde żądanie, 2). Karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Ocena spełnienia warunków w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. 2. W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez wykonawcą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, d) danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 3. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową 4. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych, w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych. 5. W każdym czasie trwania umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: a) zakończenia produkcji oferowanego produktu b) wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 7. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. 8. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 6, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 9. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy 10. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31 na Dzienniku podawczym pokój nr 11, Pawilon A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Odzież chirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość Czepek chirurgiczny damski o kroju furażerki wykonany w części bocznej z włókniny wiskozowej pochłaniającej pot o gramaturze min.26g/m2, w części górnej z włókniny perforowanej i paroprzepuszczalnej o gramaturze min.26g/m2 z tyłu wiązany na troki. Pakowany w kartoniki. rozmiar XL - głębokość 19 - 20 cm szt. 1200 Czepek chirurgiczny uniwersalny o kroju furażerki wykonany w części bocznej z włókniny wiskozowej pochłaniającej pot o gramaturze min.26g/m2, w części górnej z włókniny perforowanej i paroprzepuszczalnej o gramaturze min. 26g/m2 z tyłu wiązany na troki. Pakowany w kartoniki. Rozmiar L - głębokość 13-15cm szt. 600 Sterylny, wzmocniony fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny bawełnopodobnej typu Spunlaced o gramaturze min. 67 g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem, wiązany na troki wykonany z tego samego materiału co fartuch łączony kartonikiem, umożliwiający aplikację fartucha zapewniającą zachowanie sterylności z tyłu i przodu (sterylne plecy) posiadający dodatkowe, nieprzemakalne wzmocnienia w przedniej części fartucha z nieprzemakalnej foli polietylenowej a na rękawach z min. 2 warstwowego, nieprzemakalnego laminatu. Bezpośrednio na fartuchu znajdują się oznaczenia o rozmiarze. Fartuch wyposażony w dwie ściereczki, owinięty w papier lub włókninę. RozmiarXL szt. 768 Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z min. 3 warstwowej włókniny typu SMS o gramaturze min. 35 g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem, wiązany na troki łączony kartonikiem, umożliwiający aplikację fartucha zapewniającą zachowanie sterylności z tyłu i przodu (sterylne plecy). Fartuch wyposażony w dwie ściereczki, owinięty w papier lub włókninę. RozmiarXL szt. 420 Maska chirurgiczna pełnobarierowa wykonana z trzech warstw włóknin, warstwa twarzowa nie posiadająca mikrowłosków oraz specjalnie wygładzana nie powodująca uczuleń, wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wiązana na troki. Pakowana w kartoniki. szt. 900 Uniwersalne spodnie chirurgiczne wykonane z perforowanej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min 50 g/m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny na blokach operacyjnych. Spodnie ściągane tasiemką, Kolor niebieski lub zielony. Rozmiar L szt. 144 Uniwersalne spodnie chirurgiczne wykonane z perforowanej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min 50 g/m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny na blokach operacyjnych. Spodnie ściągane tasiemką. Kolor niebieski lub zielony RozmiarXL szt. 192 Uniwersalna bluza chirurgiczna wykonana z perforowanej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min 50 g/m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny na blokach operacyjnych. Bluza krótki rękaw, dwie kieszenie boczne na dole bluzy. Kolor niebieski lub zielony Rozmiar L szt. 144 Uniwersalna bluza chirurgiczna wykonana z perforowanej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min 50 g/m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny na blokach operacyjnych. Bluza krótki rękaw, dwie kieszenie boczne na dole bluzy. Kolor niebieski lub zielony RozmiarXL szt. 192.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Zestawy operacyjne i akcesoria sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość Uniwersalne obłożenie pola operacyjnego.Sterylny zestaw wykonany w części krytycznej z min trójwarstwowego ,chłonnego , wytrzymałego i nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 70 g/ m. 1)serweta - ekran anestezjologiczny z taśmą samoprzylepną w środkowej części serwety o wym 150 cm x 200-240 cm - 1 szt . 2) serweta dolna z taśmą lepną i dodatkową warstwą chłonną o wym. 170-180 cm x 175-180 cm - 1 szt . 3) serwety boczne z dodatkową warstwą chłonną i taśmą lepną na całej długości dłuższego boku o wym. 75 cm x 90-100 cm - 2 szt. 4) Osłona na stolik MAYO 78 - 80 cm x 140 -145 cm , wykonana z mocnej folii oraz warstwy chłonnej . Sposób założenia osłony ma umożliwiać aseptyczne nakrycie stolika . Do wykorzystania jako worek na odpady /najlepiej /czerwony - 1 szt. 5) serweta o wym. 150 cm x 180 - 200 cm /owinięcie obłożenia / może służyć jako przykrycie stolika narzędziowego - 1 szt. 6) ręczniki chłonne - 4 szt. 7). Na opakowaniu powinien być TEST KONTROLNY z możliwością odklejenia min. 2 szt. zestaw 265 Sterylny zestaw do artroskopii stawu kolanowego wykonany w części krytycznej z min. trójwarstwowego, chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.70 g/m. Minimalny skład i wymiary: 1) serweta główna 230 x 320cm wyposażona w samouszczelniający się otwór o średnicy 7cm, zintegrowana z workiem do zbierania płynów wyposażonym w samouszczelniajacy się otwór i podłączenie drenu- 1 szt. 2) serweta dodatkowa 150 x 190cm - 1 szt. 3) osłona na kończynę 22 x 75cm - 1 szt. 4) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chłonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt 5) samoprzylepna taśma włókninowa 9 x 49cm - 2 szt. 6) ściereczki chłonne - 4 szt 7) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt zestaw 215 Sterylny zestaw do operacji kończyny górnej wykonany w części krytycznej z min. dwuwarstwowego, chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.60 g/m. Minimalny skład i wymiary: 1) serweta główna 150/370 x 280cm z samouszczelniajacym sie otworem o średnicy 3,5cm - 1 szt. 2) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chlonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt 3) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt zestaw 25 Sterylny zestaw do artroskopii stawu barkowego wykonany w części krytycznej z min. trójwarstwowego , chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.70 g/m. Minimalny skład i wymiary: 1) serweta górna 240 x 170cm z wycięciem w kształcie litery U 15 x 45cm otoczonym tasma samoprzylepną - 1 szt. 2) serweta dolna 230 x 295cm z wycięciem w kształcie litery U 10 x 70cm otoczonym tasma samoprzylepną - 1 szt. 3) osłona na kończynę 22 x 75cm - 1 szt. 4) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chlonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt 5) samoprzylepna taśma włókninowa 9 x 49cm - 2 szt. 6) ściereczki chłonne - 4 szt 7) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt zestaw 40 Sterylny zestaw do zabiegów ginekologicznych dolnych wykonany w części krytycznej z min. trójwarstwowego , chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.70 g/m. Minimalny skład i wymiary: 1) serweta główna 200/270 x 215cm zintegrowana z osłonami na kończyny - 1 szt. 2) serweta ginekologiczna 60 x 116cm z otworem 8 x 11cm, z kieszenią na płyny oraz serwetą samoprzylepną - 1 szt. 3) organizator przewodów 9 x 18cm - 1 szt. 4) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warstwy chłonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt 5) ściereczki chłonne - 2 szt 6) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt zestaw 20 Sterylny zestaw do laparoskopii w ułożeniu pacjenta na plecach w pozycji ginekologicznej wykonany w części krytycznej z min. trójwarstwowego , chłonnego,wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min.70 g/m2. Minimalny skład i wymiary: 1) serweta główna 250/175/270 x 260cm z otworem w części brzusznej 25 x 30cm, po dłuższcyh stronach otworu znajdują się zintegrowane z obłożeniem dwukomorowe kieszenie na akcesoria medycznej, powyżej krawędzi górnej znajduje sie organizator przewodów - 1 szt. 2) foliowa osłona na przewody i kamerę 12 x 240cm - 1 szt. 4) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chlonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt 5) samoprzylepna taśma włókninowa 9 x 49cm - 1 szt. 6) ściereczki chłonne - 4 szt 7) serweta na stół instrumentalny 150 x 190cm (owinięcie zestawu) - 1 szt zestaw 40 Sterylny zestaw do zabiegu cięcia cesarskiego w ułożeniu prostym, wykonany z min. dwuwarstwowego chłonnego i nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 60g/m. Minimalny skład i wymiary: 1) serweta główna o wymiarach 175 x 300cm w części centralnej z otworem trapezowym o wymiarach 20 x 30 x 20 cm wypełnionym folią chirurgiczną. Otwór okala worek przechwytujący płyny z usztywnionym brzegiem, wyposażony w zawór do podłączenia drenu - 1 szt. 2) dwukomorowa, foliowa kieszeń samoprzylepna - 1 szt 3/ ręczniki chłonne - 4 szt 4) włókninowa taśma samoprzylepna 9 x 49 cm - 1 szt 5) serweta 80 x 90 cm z włókniny bawełnopodobnej do owinięcia noworodka - 1 szt zestaw 95 6) osłona na stolik Mayo 79 x 145cm wykonana z mocnej folii oraz warswty chłonnej zabezpieczającej w całości blat stołu - 1 szt 7) wzmocniony fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze min. 35g/m , nieprzemakalne wstawki w przedniej części i w rękawach, wykonane z laminatu o gramaturze min.40 g/m2 , u góry zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym mankietem, troki łączone kartonikiem. Rozmiar XL - 2 szt 8) wzmocniony fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze min. 35g/m2, nieprzemakalne wstawki w przedniej części i w rękawach, wykonane z laminatu o gramaturze min. 40 g/m , u góry zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym mankietem, troki łączone kartonikiem. Rozmiar L - 1 szt 9) serweta na stół instrumentalny 150 x 200cm (owinięcie zestawu) - 1 szt Serweta sterylna do przykrycia stolika dla instrumentariuszki wykonana w z min.dwuwarstwowego chłonnego i nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 60 g/m, 140-150 x190-200cm szt. 140 Serweta sterylna samoprzylepna wykonana w z min.dwuwarstwowego chłonnego i nieprzemakalnego laminatu w części krytycznej o gramaturze min. 60 g/m, 75 x 90 szt. 325 Foliowa kieszeń samoprzylepna, 35x40 szt. 250 Włókninowa taśma samoprzylepna, 8-9 x 49-50 szt. 500 Sterylny, foliowy pokrowiec jednorazowy do apartau RTG na ramię C, 220 x100 cm szt. 60 Sterylny, foliowy pokrowiec jednorazowy na przewody, 13 - 16 x 200 - 250cm szt. 210 Sterylna osłona na kończynę z min. dwuwarstwowego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 60g/m, pakowana z dwoma taśmami samoprzylepnymi, 35-37 x 75-80 cm szt. 50 Sterylna osłona na stolik Mayo wykonana z folii PE oraz warstwy chłonnej w całości zabezpieczającej blat stołu, 79-84 x 145-150 cm szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.