eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaModernizacja placu, wymiana instalacji deszczowej i sanitarnej przy budynku nr 3 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Gdynia: Modernizacja placu, wymiana instalacji deszczowej i sanitarnej przy budynku nr 3 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 164413 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja placu, wymiana instalacji deszczowej i sanitarnej przy budynku nr 3 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja placu, wymiana instalacji deszczowej i sanitarnej przy budynku nr 3 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100 zł), które należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Prawa Zamówień Publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2. Musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Musi posiadać doświadczenie w realizacji prac o podobnym charakterze i wartości. 4. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 5. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać wzór umowy (załącznik nr 3), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (załącznik nr 2), 3. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1) 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1), oraz podpisany wzór umowy (załącznik nr 3). 6. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 9) 1. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Wykonawca przedstawi wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 8). 9. Wykonawca ma obowiązek wskazać następujące osoby: a) osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności budowlanej, b) osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności sanitarnej, Wskazane osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac. Wykonawca musi wskazać i wyznaczyć kierownika budowy. 10. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (co najmniej 1, nie więcej niż 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz referencji musi pokrywać się z wykazem wykonanych robót - (załącznik nr 9). 11. Etapowy harmonogram realizacji przedsięwzięć prac remontowych z terminami realizacji, warunkami i kwotą płatności - (załącznik nr 10). 12. Dowód wniesienia wadium. 13. Kosztorys ofertowy (w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien ująć wszystkie pozycje z przedmiaru, a poszczególne pozycje tego kosztorysu powinny odpowiadać pozycjom i kolejności przedmiaru). 14. Wykonawca zobowiązany jest podać w kosztorysie ofertowym nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze strony internetowej - bezpłatnie, w formie papierowej 25 zł Akademia Marynarki Wojennej Sekcja Zamówień Publicznych (w godz. 11:00-13:30), ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia faks: (0-58) 626-29-63.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 09:00, miejsce: AMW, ul. Śmidowicza 69 81-103 Gdynia bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.45-10.00 i od 13.00-15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.