eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WierzbicaZagospodarowanie terenu przy zabytkowym kościele w miejscowości Olchowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-26

Wierzbica: Zagospodarowanie terenu przy zabytkowym kościele w miejscowości Olchowiec
Numer ogłoszenia: 16441 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Św. Małgorzaty w Olchowcu , Olchowiec 37, 22-150 Wierzbica, woj. lubelskie, tel. 82 569 32 83, faks 82 569 32 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olchowiec.kuria.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przy zabytkowym kościele w miejscowości Olchowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Zagospodarowanie terenu przy zabytkowym kościele w miejscowości Olchowiec , w następującym zakresie : 1. Budowa parkingu - 1424,75m2 o konstrukcji : a) warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej typu STAROBRUK, kolor szary o gr. 8 cm, z wyznaczeniem miejsc postojowych kostką koloru żółtego , - posypka cementowo - piaskowa w proporcji 1:3 gr. 4 cm, - podbudowa zasadnicza z piasku stabilizowanego cementem o Rm=5,00 MPa, wg PN-S-96012, gr. 12 cm, - podbudowa pomocnicza z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa, wg PN-S-96012, gr. 15 cm, - ulepszone podłoże z piasku stabilizowanego cementem o RM=1,50 MPa, gr. 16 cm. b) budowa chodnika - 70m2 o konstrukcji : - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej typu STAROBRUK, kolor szary gr. 6 cm., - posypka cementowo - piaskowa w proporcji 1:3 gr. 4 cm, - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa, wg PN-S-96012, gr. 10 cm, -warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego stabilizowanego mechanicznie o WP>30% gr. 25 cm. 2. Budowa ciągu pieszego - 461,93m2 o konstrukcji: a) nawierzchnia z kostki betonowej typu CREATIV gr. 6 cm w kolorze pastelowa harmonia, - podsypka cementowo - piaskowa w proporcji 1:3 gr. 4 cm, - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5MPa, wg PN-S-96012, gr. 10 cm, - warstwa odsączająca z piasku stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. b) opaska wokół budynku - 78,6m2 o konstrukcji: - nawierzchnia z kostki betonowej typu CREATIV gr. 6 cm w kolorze porfirowe tony, - zaprawa cementowa gr. 4 cm, - istniejąca podbudowa betonowa. 3. Wyposażenie obiektu - ławka parkowa bezoparciowa szt.3 , ławka parkowa z oparciem i podłokietnikiem szt.9 , tablica szt.1 , kosz na odpady szt.2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych), w formie określonej w SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 29 listopada 2007 r. Nr 223, Poz. 1655 ze zm.), dotyczące: V.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; V.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; V.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; V. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: - w zakresie warunku określonego w pkt. V.2 - wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu utwardzeń , parkingów , chodników o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. każda - w zakresie warunku określonego w pkt. V.3 - wykażą, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, wymienionymi w poniższych tabelach: a) Lp. Personel Obsada minimalna 1. Kierownik budowy z upraw. drogowymi 1 b) Lp. Nazwa Parametry Wymagane ilości 1. Koparka 0,4m3 2 2. Spycharka gąsiennicowa 74kW (100) 2 3. Równiarka samojezdna 74kW (100 1 4. Walec statyczny samojed. 1 5. Walec wibracyjny sam. 1 6. Zagęszczarka wibr. spalin. 70-90m3 h 2 7. Walec wibracyjny jedn. 0,6t 2 8. Samochód samowyładow. 5t 2 9. Samochód samowyładow. 5-10t 2 10. Ubijak spalinowy 200kg 2 11. Piła do cięcia kostki 1 - w zakresie warunku określonego w pkt. V.4 - wykażą, że: > posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 PLN; > posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 500 000 PLN. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI.1 Oświadczenia: VI.1.1.Oświadczenie wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3) VI.1.2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 3a) dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadania wiedzy i doświadczenie; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -sytuacji ekonomicznej i finansowej. VI.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: VI.2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy. VI.2.2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; VI.2.3 Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; VI. 2.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; VI.2.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. VI.3.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2009 r - Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany przez Zamawiającego, należy złożyć następujące dokumenty: VI.3.1 Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - (Wzór Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). VI.3.2.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - (Wzór Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, jakimi dysponuje wykonawca stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). VI.3.3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wzór wykazu osób wskazanych do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). VI.3.4 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; VI.3.5 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; VI.3.6. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. VI.4.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. VI.4a. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. VI.5.W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt. VI.3.1. winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. VI.6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: VI.6.1. Dokumenty wymagane w pkt. VI.2.1 - VI.2.5 winne być złożone przez każdego wykonawcę. VI.6.2.Oświadczenia określone w pkt. VI.1.1. i VI.1.2, dokumenty wymagane w pkt. VI.3.1.-VI.3.6 oraz dokumenty o których mowa w pkt. VI.4. i VI.4a winny być złożone wspólnie przez wykonawców. VI.7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.2.1 - VI.2.3 i VI.2.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. VI.8 Zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. VI.2.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. VI.9 Dokumenty, o których mowa w pkt. VI.7 a i c oraz VI.8, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt VI.7. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. VI.10.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.7 i VI.8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. VI.11.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. VI.12.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olchowiec.kuria.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Św. Małgorzaty w Olchowcu Olchowiec 37, 22-150 Wierzbica w dni robocze w godz. 9:00 - 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Św. Małgorzaty Olchowiec 37 22-150 Wierzbica - kancelaria parafii.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.