Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-25
Wrocław: przebudowa parkingu dla samochodów osobowych przy przychodni DCM DOLMED S.A. we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 164426 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A. , ul. Legnicka 40, 53-674 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7711704, 703, faks 071 7711708.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa parkingu dla samochodów osobowych przy przychodni DCM DOLMED S.A. we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - prace budowlane - poszerzenie wjazdu/wyjazdu oraz terenu parkingu, ułożenie nawierzchni, wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowanie poziome i pionowe itp., - prace elektryczne - oświetlenie terenu, instalacja zasilania i kanalizacja kablowa dla automatycznego systemu parkingowego, - odwodnienie parkingu - kanalizacja deszczowa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 34.92.84.00 - Osprzęt miejski 34.92.85.00 - Oświetleniowy sprzęt uliczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 5 000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a). wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (budowa/przebudowa/remont parkingu samochodowego) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto, b). dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania odpowiednio robotami budowlanymi (kierownik budowy), sanitarnymi i elektrycznymi, stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia, 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a). posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 tys. zł, 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły [spełnia - nie spełnia]..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w przetargu oraz wymagań określonych przez Zamawiającego, niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1). oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2). aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3). aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 5). wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, łącznie z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby zawodowej, 6). polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7). pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (lub Wykonawców w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) w niniejszym postępowaniu, chyba że prawo do reprezentacji Wykonawcy przez wymienioną osobę wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, 8). wykaz robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeśli dotyczy), 9). kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć osobno oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1-3. Pozostałe dokumenty mogą być złożone przez tych Wykonawców wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolmed.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DCM DOLMED S.A., ul. Legnicka 40, 53-674 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 13:00, miejsce: DCM DOLMED S.A., ul. Legnicka 40, 53-674 Wrocław - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
więcej: Osprzęt miejski »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.