To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Bobolice: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika z osprzętem
Numer ogłoszenia: 164463 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137783 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bobolicach, ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 34 58 401, faks 094 34 58 420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika z osprzętem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika z osprzętem. 2. Dostawę kompletnego pojazdu do siedziby Zamawiającego, wszystkie koszty związane z realizacja dostawy przedmiotu zamówienia koszty transportu itp. ponosi Wykonawca. 3. Zapewnienie w dniu dostawy odpowiedniej dokumentacji dopuszczającej pojazd do ruchu drogowego w Polsce. 4. Przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi ciągnika w języku polskim: technologicznej i bhp z uwzględnieniem zapobiegania awariom i usuwania skutków awarii. 5. Wykonawca zapewnienie serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla ciągnika z osprzętem (wszystkie koszty związane z gwarancją i przeglądami serwisowymi- np. dojazd do miejsca przeglądu, naprawy pokrywa Wykonawca). 6. Okresowe przeglądy serwisowe i gwarancyjne odbywać się będą u Wykonawcy na koszt Wykonawcy dostawy przez cały okres gwarancji tj. 24 miesiące. Częstotliwość wykonywania przeglądów gwarancyjnych zgodna z zaleceniami producenta i instrukcją obsługi. Wykonawca może wskazać inny autoryzowany podmiot, który będzie wykonywać przeglądy w jego imieniu. Rozliczenia dotyczące takiej sytuacji będą wewnętrzną sprawą Wykonawcy i podmiotu wykonującego przedmiotową usługę. 7. Wykonawca realizujący dostawę w zakresie przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do bezpłatnego szkolenia z zakresu obsługi, eksploatacji i podstawowej konserwacji ciągnika z osprzętem dla 2 pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Szkolenie zrealizowane będzie w dniu dostawy ciągnika do zakładu Zamawiającego. 8. Przeprowadzenie do dnia dostawy przeglądu technicznego 0 przez producenta pojazdu lub autoryzowaną przez niego stację obsługi, a także świadectwo na koszt Wykonawcy przez cały okres trwania gwarancji na dostarczony pojazd usług serwisowych (w tym materiał, dojazd ekipy serwisowej itp.). Dokonywanie przez Wykonawcę przeglądów gwarancyjnych pojazdu z częstotliwością zgodną z podaną przez producenta w instrukcji obsługi. 9. Wszyscy Wykonawcy do złożonej oferty powinni dołączyć parametry techniczne oferowanego pojazdu i osprzętu. 10. Wymagania dotyczące sprzętu. Ciągnik 1) Parametry techniczne dla ciągnika z pługiem: a) Rok produkcji - 2011, b) Napęd - na cztery koła, c) Silnik Common Ral o pojemności min 7.100 cm3, przystosowany 100% Biodiesel, d) Moc homologowana silnika min 189 KM wg normy (200/25/CE), e) System SBA - zarządzanie automatyczne przedniego napędu i mechanizmów różnicowych, f) Skrzynia biegów półautomatyczna, biegi pełzające min 27 przód, 27 tył, g) Układ hydrauliki LOAD SENSING, h) Elektroniczny system hamulca postojowego, i) Przedni TUZ, j) Podnośnik tylny o udźwigu min 10.000 kg, k) Sterowanie wielofunkcyjne na podłokietniku ruchomym. 2) Wymagane wyposażenie: a) Kabina klimatyzowana, amortyzowana pneumatycznie, samopoziomująca. 3) Wymagana gwarancja producenta: a) Gwarancja 24 miesiące; b) Dostępność serwisu 24 godzin, c) Czas reakcji serwisu do 12 godzin. Osprzęt: a) Pług odśnieżny min 330 cm, fabrycznie nowy, b) Płoza zgarniająca HARDOX, c) Ślizgi podporowe, d) Pięć pozycji roboczych, e) Niezależnie ustawiany hydraulicznie lemiesz roboczy. Wymagana gwarancja producenta: a) Gwarancja 12 miesiące, b) Dostępność serwisu 24 godzin, c) Czas reakcji serwisu do 12 godzin. 11. Wymagania dotyczące leasingu. 1) Leasing operacyjny. 2) Waluta umowy leasingu: PLN. 3) Czynsz inicjalny (opłata wstępna): % wartości przedmiotu umowy netto + obowiązujący VAT, płatnych w terminie 3 dni od dnia odbioru faktury przez Leasingobiorcę, i nie przed terminem protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. 4) 36 - miesięcznych rat leasingowych wystawianych co miesiąc, płatnych w terminie 21 dni od dostarczenia faktury do Leasingobiorcy, począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy. 5) Wartość resztowa (wykup): % wartości przedmiotu umowy netto + obowiązujący VAT płatny w ciągu 30 dni od daty ostatniej 36-raty leasingowej, w terminie 21 dni od dostarczenia faktury do Leasingobiorcy. 6) rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszt ubezpieczenia OC, AC, NNW (z sumami ubezpieczenia w wysokości co najmniej w 1-szym roku, - 100 % wartości przedmiotu umowy netto, w 2-im roku - 80 % wartości przedmiotu umowy netto, w 3 -im roku - 60 % wartości przedmiotu umowy netto, koszt dostawy itp.). 7) oferta bez dodatkowych produktów finansowych. 8) Zamawiający wymaga w okresie trwania umowy leasingu ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie OC, AC i NNW. 9) Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu pojazdu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Leasingobiorca (Zamawiającego) wobec Leasingodawcy (Wykonawcy) z tytułu należytego wykonania umowy leasingu. 10) Raty leasingowe ustalone na podstawie stałej stopy procentowej w oparciu o WIBOR z dnia 19.05.2011 r. 11) Podmiot, któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne przedstawi po odbiorze przedmiotu zamówienia harmonogram spłat, przy czym rata leasingowa w harmonogramie powinna być rozbita na wartość raty kapitałowej, raty odsetkowej i obowiązujący podatek VAT. W przypadku kiedy harmonogram spłaty zostanie dostarczony wcześniej niż nastąpi protokolarny odbiór przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany uaktualnić go na dzień dostawy przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CRYSTAL TRAKTOR SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
CRYSTAL TRAKTOR SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- CRYSTAL TRAKTOR Spółka z o.o., ul. Uniejowska 186, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394567,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 428040,00
Oferta z najniższą ceną: 428040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 438366,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BOBOLICE
- Ubezpieczenie mienia Gminy Bobolice
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku
- Sukcesywne dostawy produktów rybnych - konserwy rybne dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
więcej: przetargi BOBOLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA CIĄGNIKA KOMUNALNEGO Z WYPOSAŻENIEM DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Świlcza
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.100.000,- zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu w 2024 r.
- Zakup dwóch ciągników rolniczych i ładowacza czołowego z łyżką
- Zakup ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Zakup sprzętu komunalnego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.