eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie boisk osiedlowych (ul. Zwycięstwa, ul. Lompy, ul. Stara).



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie boisk osiedlowych (ul. Zwycięstwa, ul. Lompy, ul. Stara).
Numer ogłoszenia: 164468 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4050380, faks 077 4050379.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk osiedlowych (ul. Zwycięstwa, ul. Lompy, ul. Stara)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowo - gumowej z wyposażeniem w urządzenia(kpl.słupków , bramek i koszy) , zagospodarowaniem terenu , ciagi komunikacyjne , mała architektura , odwodnienie terenu , oświetlenie terenu , ogrodzenie i piłkochwyty Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez : Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane ,,AQWA SC 48 -100 GŁUBCZYCE ul.Królowej Jadwigi 1 ZAMAWIAJACY nie dopuszcza składania ofert wariantowych . 686267,08 BOISKO WIELOFUNKCYJNE -SIATKÓWKA KOSZYKÓWKA - (nawierzchnia poliuretanowo-gumowa ) z wyposażeniem w urządzenia , zagospodarowaniem terenu ,ciagami komunikacyjnymi , odwodnieniem , ogrodzeniem , piłkochwytami oraz oświetleniem terenu . PEŁNY ZAKRES I OPIS PRZEDMIOTU Z AMÓWIENIA OKREŚLONY JEST PRZEZ : PROJEKT BUDOWLANY i PROJEKT WYKONAWCZY sporządzony przez ,, md Polska 70-486 Szczecin ul.Królowej Korony Polskiej 24 787996 Budowa trzech boisk : boisko do gry w koszykówkę( nawierzchnia z trawy) , boisko do gry w siatkówkę ( nawierzchnia z trawy naturalnej), boisko do gry w piłkę reczną (nawierzchnia z trawy naturalnej) wyposarzone w urządzenia sportowe , zagospodarowaniem terenu , mała architektura ,ciagi komunikacyjne , ogrodzeniem , piłkochwytami oraz nasadzenie zieleni. PEŁNY ZAKRES I OPIS PRZEDMIOTU Z AMÓWIENIA OKREŚLONY JEST PRZEZ : PROJEKT BUDOWLANY i PROJEKT WYKONAWCZY sporządzony przez ,, md Polska 70-486 Szczecin ul.Królowej Korony Polskiej 24 703890,24.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do dnia 2009-06-15 do godz. 12:00 wnieść wadium w wysokości: W przypadku składania oferty na część 1- 7 000,00zł W przypadku składania oferty na część 2- 7 000,00zł W przypadku składania oferty na część 3 - 7 000,00zł Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z późniejszymi zmianami)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Akceptacja projektu umowy., Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy (z załącznikiem) w tym zawartych w niej warunków płatności. , Niepodleganie wykluczeniu oraz posiadanie możliwości ubiegania się o zamówienie., Złożenie podpisanego oświadczenia. , Niezbędna wiedza i doświadczenie., Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat tj. od 25.05.2004 do 24.05.2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie budowy boisk sportowych na wartość łączną co najmniej w przypadku składania oferty na część 1- 500 000,00zł. w przypadku składania oferty na część 2 - 500 000,00zł. w przypadku składania oferty na część 3- 500 000,00zł. , Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności., Posiadanie uprawnień wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych., Spółki cywilne lub konsorcjum., W przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) obowiązują następujące warunki: - ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy., Sytuacja ekonomiczna i finansowa., Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej : W przypadku składania oferty na część 1- 100 000,00zł W przypadku składania oferty na część 2- 100 000,00zł W przypadku składania oferty na część 3- 100 000,00zł lub posiadać zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości, - Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 300 000zł (oddzielnie dla każdej części ) i ważną co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. , Zgodność złożonej oferty z SIWZ., Złożona oferta spełnia wymogi SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Projekt umowy., Zaakceptowany bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk Nr 4 SIWZ) i karta gwarancyjna (załącznik nr 1 do umowy) podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska., Oświadczenie w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp., - Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druku Nr 2 SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik., Wykaz wykonanych robót., - Wykaz (sporządzony wg wzoru druku nr 3 SIWZ) robót wykonanych w okresie od 25.05.2004 do 24.05.2009 r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. , Informacja z KRK w zakresie art.24 ust 1 pkt. 4-8, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla osób krajowych reprezentujących Wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8, tzn., że nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w przypadku cudzoziemców również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju ich pochodzenia. Data wystawienia tych dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Informacja z KRK w zakresie art.24 ust. 1 pkt. 9, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca firmy Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (dotyczy osób prawnych oraz spółek osobowych podlegających obowiązkowi rejestracji w KRS w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy nie będący osobami fizycznymi), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Odpis z rejestru lub wpis do ewidencji., - Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich, Zaświadczenie naczelnika US, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Zaświadczenie z ZUS lub KRUS, - Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Pełnomocnictwo., Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi) reprezentującemu spółkę cywilną lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku Nr 7 lub 8 SIWZ., Informacja z banku., - Informacja banku lub SKOK, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w zakresie zdolności kredytowej zapis ma być jednoznaczny, że Wykonawca posiada bezwarunkową zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż w przypadku składania oferty na część 1- 100 000zł w przypadku składania oferty na część 1- 100 000zł w przypadku składania oferty na część 1- 100 000zł Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. W tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku., Polisa OC., - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 300 000zł(dla każdej części oferty) W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej. W innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek złożyć dokumenty w zakresie ubezpieczenia, Formularz oferty., Oferta wypełniona ściśle z wymogami SIWZ na załączonych drukach podpisanych przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 20 pokój nr 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 20 pokój nr 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa boiska osiedlowego w Kędzierzynie -Koźlu przy ul. Lompy ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowo - gumowej z wyposażeniem w urządzenia(kpl.słupków , bramek i koszy) , zagospodarowaniem terenu , ciagi komunikacyjne , mała architektura , odwodnienie terenu , oświetlenie terenu , ogrodzenie i piłkochwyty Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez : Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane AQWA SC 48 -100 GŁUBCZYCE ul.Królowej Jadwigi 1 ZAMAWIAJACY nie dopuszcza składania ofert wariantowych ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa boiska osiedlowego w Kedzierzynie-Koźlu przy ul.Zwyciestwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BOISKO WIELOFUNKCYJNE -SIATKÓWKA KOSZYKÓWKA - (nawierzchnia poliuretanowo-gumowa ) z wyposażeniem w urządzenia , zagospodarowaniem terenu ,ciagami komunikacyjnymi , odwodnieniem , ogrodzeniem , piłkochwytami oraz oświetleniem terenu . PEŁNY ZAKRES I OPIS PRZEDMIOTU Z AMÓWIENIA OKREŚLONY JEST PRZEZ : PROJEKT BUDOWLANY i PROJEKT WYKONAWCZY sporządzony przez md Polska 70-486 Szczecin ul.Królowej Korony Polskiej 24.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa boiska osiedlowego w Kędzierzynie -Koźlu przy ul.Starej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa trzech boisk : boisko do gry w koszykówkę( nawierzchnia z trawy) , boisko do gry w siatkówkę ( nawierzchnia z trawy naturalnej), boisko do gry w piłkę reczną (nawierzchnia z trawy naturalnej) wyposarzone w urządzenia sportowe , zagospodarowaniem terenu , mała architektura ,ciagi komunikacyjne , ogrodzeniem , piłkochwytami oraz nasadzenie zieleni. PEŁNY ZAKRES I OPIS PRZEDMIOTU Z AMÓWIENIA OKREŚLONY JEST PRZEZ : PROJEKT BUDOWLANY i PROJEKT WYKONAWCZY sporządzony przez md Polska 70-486 Szczecin ul.Królowej Korony Polskiej 24.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.