Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Nieporęt: Dowóz uczniów z terenu Gminy Nieporęt do szkół prowadzonych przez Gminę w roku szkolnym 2016-2017
Numer ogłoszenia: 164483 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Nieporęcie , Plac Wolności 2 A, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 22 767 04 43, faks 22 767 04 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu Gminy Nieporęt do szkół prowadzonych przez Gminę w roku szkolnym 2016-2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem zamówień niniejsze zamówienie oznaczone jest kodem CPV - 60112000 6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Nieporęt do Szkoły Podstawowej im. I Batalionu Saperów Kościuszkowskich w Izabelinie, Szkoły Podstawowej im. Bronisława Tokaja w Nieporęcie i Gimnazjum im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Stanisławowie Pierwszym w roku szkolnym 2016-2017. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół wskazanych w ust. 2 rano przed rozpoczęciem zajęć szkolnych i po południu po zakończeniu zajęć lekcyjnych ze szkół do miejsca zamieszkania, przy uwzględnieniu następujących danych: 1) Szkoła Podstawowa im. I Batalionu Saperów Kościuszkowskich w Izabelinie, ul. Szkolna 1: a) Liczba uczniów dowożonych - ok. 14; b) godz. rozpoczęcia zajęć lekcyjnych - 8.00; c) godz. zakończenia zajęć lekcyjnych - 15.15 d) trasę dowozu wyznaczają następujące przystanki: - Stanisławów Pierwszy, skrzyżowanie ulic Strużańskiej i Brukowej; - Stanisławów Pierwszy, przystanek Księżycowa przy ul. Przyszłość; - Stanisławów Pierwszy, punkt zbiorczy przy skrzyżowaniu ulic Słonecznej i Regatowej; - Stanisławów Pierwszy, przystanek Przyleśna przy ul. Jana Kazimierza; - Szkoła Podstawowa w Izabelinie (wjazd od ulicy Małołęckiej); e) maksymalna dzienna długość trasy wynosi ok. 20 km. 2) Szkoła Podstawowa im. Bronisława Tokaja w Nieporęcie, ul. Dworcowa 9: a) Liczba uczniów dowożonych: z Rembelszczyzny - ok. 18, z Zegrza Południowego - ok. 32, z Nieporętu: przystanek Stokrotki przy ul. Zegrzyńskiej - ok. 16; b) godz. rozpoczęcia zajęć lekcyjnych - 8.00; c) godz. zakończenia zajęć lekcyjnych - 14.40 d) trasę dowozu wyznaczają następujące przystanki: - Rembelszczyzna, przystanek autobusowy Michałów-Grabina przy ul. Jana Kazimierza; - Rembelszczyzna, przystanek autobusowy Gazownia przy ul. Jana Kazimierza; - Rembelszczyzna, przystanek autobusowy Rembelszczyzna przy ul. Jana Kazimierza (przy rondach); - Zegrze Południowe, przystanek autobusowy Zegrze Południowe (przy PKP); - Nieporęt, przystanek Stokrotki przy ul. Zegrzyńskiej; - Szkoła Podstawowa w Nieporęcie; e) maksymalna dzienna długość trasy wynosi ok. 32 km. 3) Gimnazjum im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Stanisławowie Pierwszym, ul. Jana Kazimierza 291: a) Liczba uczniów dowożonych - ok. 28; b) godz. rozpoczęcia zajęć lekcyjnych - 8.30; c) godz. zakończenia zajęć lekcyjnych - 15.55 d) trasę dowozu wyznaczają następujące przystanki: - Wólka Radzymińska, przystanek Wirażowa przy ul. Szkolnej; - Wólka Radzymińska, Przystanek Majowa przy ul. Szkolnej; - Nieporęt, przystanek Przyjaciół przy ul. Małołęckiej; - Nieporęt, przystanek Pęczkowskiego przy ul. Małołęckiej; - Gimnazjum im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920 r w Stanisławowie Pierwszym; e) maksymalna dzienna długość trasy wynosi ok. 44 km. 4. Łączna dzienna długość tras określonych w pkt. 1-3, obejmująca dowiezienie uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół i odwiezienie ich po skończonych zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania, wynosi ok. 96 km. 5. Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2016-2017. Liczba dni nauki szkolnej, wynikająca z Kalendarza roku szkolnego 2016-2017, ustalonego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.), w okresie obowiązywania umowy, wynosi maksymalnie 191 dni. 6. Godziny dowozu uczniów wynikać będą ze szkolnych planów zajęć lekcyjnych ustalonych przez szkoły, z zastrzeżeniem zapewnienia uczniom odpowiednio wczesnego dojazdu do szkół, gwarantującego im możliwość punktualnego rozpoczynania planowych zajęć szkolnych. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowożenia i odwożenia uczniów wynikające ze zmiany organizacji zajęć szkolnych. Harmonogram dowozu uczniów obejmujący trasy dowozu, ustalone przystanki i godziny kursów dowożenia doręcza Wykonawcy Zamawiający, po uzyskaniu aktualnych planów zajęć szkolnych od dyrektorów szkół. 7. Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego trasę. 8. Wykonawca zapewnia autobusy spełniające wymogi bezpieczeństwa do przewozu osób. 9. Wykonawca zapewnia autobus zastępczy, spełniający wymogi bezpieczeństwa do przewozu osób, w przypadku awarii autobusu, którym realizowany jest przedmiot zamówienia, maksymalnie w ciągu 60 min od jej wystąpienia. 10.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków i innych zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi dowozu. 11. Zamawiający zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia polegające na codziennym, tzn. we wszystkie dni nauki szkolnej, przewozie dzieci i młodzieży do szkół przez okres nie krótszy niż rok szkolny;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 dopuszczonymi do ruchu autobusami, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2005 r., o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba uczniów dowożonych na danej trasie + miejsce dla opiekuna; autobusy przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia muszą mieć aktualne badanie techniczne (wpis w dowodzie rejestracyjnym),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 kierowcami posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje oraz przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej gwarantującymi rzetelną realizację zamówienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć opłacone polisy: ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas podstawienia autobusu zastępczego, w przypadku awarii autobusu przewidzianego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Nieporęcie
pl. Wolności 2A, 05-126 Nieporęt.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty w Nieporęcie pl. Wolności 2A, 05-126 Nieporęt.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie gminy Nieporęt
- Budowa oświetlenia ulicy Przyleśnej w Kątach Węgierskich
- Wykonanie usług związanych z całoroczną pielęgnacją zieleni wysokiej i niskiej oraz sadzenie krzewów kontenerowych i drzew na terenie gminy Nieporęt w 2025 roku.
- Budowa oświetlenia ulicy Pęczkowskiego w Nieporęcie
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.