Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Limanowa: Dostawy szwów chirurgicznych ujętych w 10 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
Numer ogłoszenia: 164518 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa , ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, faks 018 3372710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy szwów chirurgicznych ujętych w 10 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - 180 saszetek; zadanie nr 2 - 10380 saszetek; zadanie nr 3 -6900 saszetek; zadanie nr 4 -252 saszetki; zadanie nr 5 -696 saszetek; zadanie nr 6 -1560 saszetek; zadanie nr 7 -180 saszetek; zadanie nr 8 -12 saszetek; zadanie nr 9 -144 saszetki; zadanie nr 10 -144 saszetki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Próbki: Wytypowane pozycje do oceny techniczno-użytkowej zadanie 1:poz.3;poz.4 zadanie 2:poz.2;poz.11;poz.15;poz.17,poz.18,poz.19 zadanie 3:poz.3;poz.6;poz.8 zadanie 4:poz.1 zadanie 5:poz.8;poz.9 zadanie 6:poz.1 zadanie 7:poz.1 zadanie 8:poz.1 zadanie 9:poz.1 zadanie 10:poz.1 Zamawiający wymaga do oceny jakościowej złożenia po 5 saszetek z wytypowanej pozycji. Dodatkowo do wszystkich pozycji formularzy asortymentowo-cenowych wymaga złożenia po 1 saszetce celem identyfikacji z opisanym przedmiotem zamówienia oraz katalogiem. Próbki winny być opisane w sposób ułatwiający ich identyfikację (którego dotyczą zadania i pozycji) oraz winna być dołączona instrukcja użytkowania (dopuszczalna 1 do zadania) Próbki muszą zostać osobno złożone w trwale zamkniętym opakowaniu z napisem Próbki. Próbki są integralną częścią oferty, ich brak spowoduje odrzucenie oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP (ustawa z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 17.06.2010 r.) Wykonawca dostarczy katalogi/karty katalogowe/foldery w języku polskim potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami określonymi przez Zamawiającego i podanymi numerami katalogowymi w formularzu asortymentowo-cenowym; Instrukcja użytkowania dopuszczalna 1 do zadania;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ocena techniczna (jakość) - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie regulacji art. 144 ust, 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; 2. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; 4. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy; 5. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu; 6. obniżenia ceny netto. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ww. pkt mogą być: 1. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony; 2. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy; 3. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego; 4. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej}; 5. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości Udzielanych Świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego; 6. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 7. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, jednowłuknowy, antybakteryjny, okres podtrzymywania tkanki 42 dni, okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 180 - 238 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, jednowłuknowy, antybakteryjny, okres podtrzymywania tkanki 42 dni, okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 180 - 238 dni 180 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, wykonany z kwasu glikolowego i mlekowego powlekany mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego lub mieszaniną poliglaktyny 370.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, wykonany z kwasu glikolowego i mlekowego powlekany mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego lub mieszaniną poliglaktyny 370 i stearynianu wapnia (1:1)okres podtrzymywania tkanek 28-35dni,okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 56-70 dni. 10380 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, poliamidowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, poliamidowy 6900 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany (polibutylat).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany (polibutylat) 252 saszetki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, polipropylenowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, polipropylenowy 696 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony,wykonany z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego powlekany mieszaniną poliglaktyny 370 i stearynianu wapnia(1:1),okres podtrzymywania tkanek 10-14dni, okres po.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony,wykonany z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego powlekany mieszaniną poliglaktyny 370 i stearynianu wapnia(1:1), okres podtrzymywania tkanek 10-14dni, okres podtrzymywania początkowego (50%) -5 dni, okres całkowitego wchłonięcia szwu do 42 dni 1560 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szew niewchłanialny, syntetyczny, poliamidowy, pleciony, powlekany woskiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, syntetyczny, poliamidowy, pleciony, powlekany woskiem 180 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wchłanialny syntetyczny system do zamykania ran ,monofilamentowy wykonany z kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trimetylenu system składający się z igły chirurgicznej na jednym końcu,pętlowego chwy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialny syntetyczny system do zamykania ran ,monofilamentowy wykonany z kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trimetylenu system składający się z igły chirurgicznej na jednym końcu, pętlowego chwytaka na drugim końcu oraz jednokierunkowych haczyków czas podtrzymywania ok.60dni, czas całkowitego wchłonięcia masy szwu do 180dni 12 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy wykonany z poliestru (glikolid+dioksanon+węglan trimetylenu) czas podtrzymywania do 28dni, czas całkowitego wchłonięcia masy szwu 90-110 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy wykonany z poliestru (glikolid+dioksanon+węglan trimetylenu) czas podtrzymywania do 28dni, czas całkowitego wchłonięcia masy szwu 90-110 dni 144 saszetki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, powlekany, pleciony (poliester glikolidu i laktydu powlekany mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu-glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego) czas całkowitego wchłonięcia m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, powlekany, pleciony (poliester glikolidu i laktydu powlekany mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu-glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego) czas całkowitego wchłonięcia masy szwu 56-70 dni 144 saszetki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 40
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE OSADÓW Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LIMANOWEJ W 2025R.
- "Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025 - 2026"
- Dostawa worków na odpady komunalne.
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów medycznych z podziałem na pakiety
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
- Dostawa nici chirurgicznych dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
- Dostawy materiałów szewnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.