To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Lublin: Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji, oraz sprzętu techniki biurowej dla KWP w Lublinie i jednostek podległych
Numer ogłoszenia: 164581 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96083 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5354606, faks 081 5354313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji, oraz sprzętu techniki biurowej dla KWP w Lublinie i jednostek podległych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji, oraz sprzętu techniki biurowej dla KWP w Lublinie i jednostek podległych. Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E - Wycena Wykonawcy (zależnie od wybranego pakietu)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 30.19.11.00 - Urządzenia do przechowywania akt .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
- Agencja Handlowo - Usługowa WIDOK Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55939,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40835,80
Oferta z najniższą ceną: 40835,80 / Oferta z najwyższą ceną: 48246,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro - Sewis Stanisław Staniak, ul. Leonarda 1, 20-625 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135054,00
Oferta z najniższą ceną: 135054,00 / Oferta z najwyższą ceną: 296106,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOM-PAP Office Partners Marian Stępień, ul. Ogodowa 72/74, 91-071 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15447,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13745,95
Oferta z najniższą ceną: 13745,95 / Oferta z najwyższą ceną: 13745,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. "Budowa obwodnicy miasta Tarnogród w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835
- Przebudowa drogi wojewódzkiej dawna DK19 w zakresie drogi dla pieszych w m. Lasy od zatoki przystankowej do istniejącego chodnika od km 353+435 do km 353+672 strona lewa o dł. 0,237 km
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku - Część I.
- Kompleksowa usługa organizacji okręgowych zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025r
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
- Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029 - II etap
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.