eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › 1.Rzeka Uszwica km 51+400-51+900 msc. Gosprzydowa-konserwacja bieżąca. 2.Potok Kisielina w km 35+800-38+000-konserwacja bieżąca. 3.Potok Zelina Jurkowska km 0+000-2+300-konserwacja bieżąca.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Tarnów: 1.Rzeka Uszwica km 51+400-51+900 msc. Gosprzydowa-konserwacja bieżąca. 2.Potok Kisielina w km 35+800-38+000-konserwacja bieżąca. 3.Potok Zelina Jurkowska km 0+000-2+300-konserwacja bieżąca.
Numer ogłoszenia: 164597 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Rzeka Uszwica km 51+400-51+900 msc. Gosprzydowa-konserwacja bieżąca. 2.Potok Kisielina w km 35+800-38+000-konserwacja bieżąca. 3.Potok Zelina Jurkowska km 0+000-2+300-konserwacja bieżąca..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Rzeka Uszwica km 51+400-51+900 msc. Gosprzydowa-konserwacja bieżąca. Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników średniej gęstości - 0,4ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), z wywiezieniem - 400m2. Likwidacja odkładów rumowiska i zatorów w korycie rzeki, wywiezienie materiałów z rozbiórki zatorów poza teren obiektu na odl.1 km, zator szt 2 - 72m3. 2. Potok Kisielina w km 35+800-38+000-konserwacja bieżąca. Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości, odrąbanie drobnych gałęzi i ułożenie w stosy - 0,76ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), zgrabienie na stosy drobnych gałęzi z wywiezieniem poza teren obiektu na odległość do 2km w miejsce wskazane przez inwestora i spalenie - 7 600m2. Ręczne usuwanie namułu grubości 0,20m z cieków o głębokości do 1,5m i szerokości dna 2,5m, rozplantowanie wzdłuż górnej krawędzi - 980m. Ręczne usunięcie nawisów na skarpach potoku z ziemi bez roślinności. Przerzucenie urobku w wyrwy lub poza górną krawędź skarpy, warstwa o grubości do 15cm - 640m2. Likwidacja zatorów w korycie potoku, usunięcie naniesionych gałęzi, śmieci itp. (materiał zamulony) wywiezienie zanieczyszczeń samochodami na odległość do 1km, złożenie na terenie działki gminnej z przeznaczeniem do wykorzystania przez Sołectwo Wsi Sufczyn - 46,88m3. 3.Potok Zelina Jurkowska km 0+000-2+300-konserwacja bieżąca. Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć gęstych - 0,63ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), z wywiezieniem poza teren obiektu w miejsce wskazane przez inwestora -6 300m2. Ręczne usunięcie nawisów na skarpach potoku z ziemi i roślinności grubości do 15cm z przerzutem warstwy ziemi w wyrwy w skarpach potoku - 600m2. Ręczne usuwanie namułu grubości 0,20m z cieków o głębokości do 1,5m i szerokości dna 1,2-1,5m z rozplantowaniem wzdłuż górnej krawędzi skarpy - 1 700m. Mechaniczne odmulanie cieków o szerokości dna 1,2-1,6m z namułu o grubości 0,20m Odłożenie na brzeg i rozplantowanie przy górnej krawędzi skarpy potoku - 500m. Wywiezienie wydobytego namułu oraz materiału z rozbiórki zatorów na odległość do 1,0km w miejsce wskazane przez inwestora - 162,75m3. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 1,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 2/3 wysokości średnicy - 9m. Likwidacja zatorów w korycie potoku, sunięcie naniesionych gałęzi, śmieci itp. (materiał zamulony) z załadowaniem i wywiezieniem materiału z rozbiórki poza teren obiektu na odległość do 1km w miejsce wskazane przez inwestora - 12,75m3. Oczyszczenie przepustów ramowych 2,0x1,5m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/2 wysokości średnicy 2 szt - 14m..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 zamówienie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługi (wartość nie mniejsza niż 10 000 zł) stanowiącym przedmiot zamówienia odpowiadające swoim rodzajem w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponują lub będą dysponować sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie konieczne do realizacji zamówienia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadającymi kwalifikacje oraz posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: ma opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do siwz. 2. Zaakceptowany(zaparafowany na każdej zapisanej stronie) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do siwz 3. Wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty częściowej i stanowi załącznik nr 8.1, 8.2 i 8.3 do siwz. 4. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 5. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: -konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego (dot. usług i robót konserwacyjnych) zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. - koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych 3) Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: -zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji, -zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia, -zmiany podatku VAT, która następuje z mocy prawa, -obniżenia wynagrodzenia, -zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne), -zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, -zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspektoracie Rejonowym w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pokój nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5 w sekretariat, pokój nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rzeka Uszwica km 51+400-51+900 msc. Gosprzydowa-konserwacja bieżąca..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników średniej gęstości - 0,4ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), z wywiezieniem - 400m2. Likwidacja odkładów rumowiska i zatorów w korycie rzeki, wywiezienie materiałów z rozbiórki zatorów poza teren obiektu na odl.1 km, zator szt 2 - 72m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Potok Kisielina w km 35+800-38+000-konserwacja bieżąca..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości, odrąbanie drobnych gałęzi i ułożenie w stosy - 0,76ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), zgrabienie na stosy drobnych gałęzi z wywiezieniem poza teren obiektu na odległość do 2km w miejsce wskazane przez inwestora i spalenie - 7 600m2. Ręczne usuwanie namułu grubości 0,20m z cieków o głębokości do 1,5m i szerokości dna 2,5m, rozplantowanie wzdłuż górnej krawędzi - 980m. Ręczne usunięcie nawisów na skarpach potoku z ziemi bez roślinności. Przerzucenie urobku w wyrwy lub poza górną krawędź skarpy, warstwa o grubości do 15cm - 640m2. Likwidacja zatorów w korycie potoku, usunięcie naniesionych gałęzi, śmieci itp. (materiał zamulony) wywiezienie zanieczyszczeń samochodami na odległość do 1km, złożenie na terenie działki gminnej z przeznaczeniem do wykorzystania przez Sołectwo Wsi Sufczyn - 46,88m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Potok Zelina Jurkowska km 0+000-2+300-konserwacja bieżąca..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć gęstych - 0,63ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), z wywiezieniem poza teren obiektu w miejsce wskazane przez inwestora -6 300m2. Ręczne usunięcie nawisów na skarpach potoku z ziemi i roślinności grubości do 15cm z przerzutem warstwy ziemi w wyrwy w skarpach potoku - 600m2. Ręczne usuwanie namułu grubości 0,20m z cieków o głębokości do 1,5m i szerokości dna 1,2-1,5m z rozplantowaniem wzdłuż górnej krawędzi skarpy - 1 700m. Mechaniczne odmulanie cieków o szerokości dna 1,2-1,6m z namułu o grubości 0,20m Odłożenie na brzeg i rozplantowanie przy górnej krawędzi skarpy potoku - 500m. Wywiezienie wydobytego namułu oraz materiału z rozbiórki zatorów na odległość do 1,0km w miejsce wskazane przez inwestora - 162,75m3. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 1,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 2/3 wysokości średnicy - 9m. Likwidacja zatorów w korycie potoku, sunięcie naniesionych gałęzi, śmieci itp. (materiał zamulony) z załadowaniem i wywiezieniem materiału z rozbiórki poza teren obiektu na odległość do 1km w miejsce wskazane przez inwestora - 12,75m3. Oczyszczenie przepustów ramowych 2,0x1,5m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/2 wysokości średnicy 2 szt - 14m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.