Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Inowrocław: Wykonywanie usług wywozu odpadów dla Urzędu Miasta Inowrocławia
Numer ogłoszenia: 164597 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, faks 052 3555250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług wywozu odpadów dla Urzędu Miasta Inowrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie eksploatacji pojemników i wywozu odpadów zmieszanych oraz odpadów opakowaniowych zbieranych selektywnie z terenu Urzędu Miasta Inowrocławia: - ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36 oraz 33-35 - al. Henryka Sienkiewicza 1, - ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 60, - Skate Park położony przy zbiegu ulic Świętokrzyskiej i Stanisława Staszica. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) eksploatacja kontenera i pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz ich wywóz z terenu Urzędu Miasta Inowrocławia przy ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36: a) kontener o pojemności 10 m3- odpad zmieszany, wywóz 3 razy w miesiącu, b) pojemnik typu dzwon o pojemności 2,5 m3 - papier, wywóz 1 raz w miesiącu, c) pojemnik PA 1,1 o pojemności 1,1 m3 - szkło, wywóz 1 raz w miesiącu, d) pojemnik PA 1,1 o pojemności 1,1 m3 - plastik, wywóz 1 raz w miesiącu, 2) eksploatacja kontenera i pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz ich wywóz z terenu Urzędu Miasta Inowrocławia przy ul. Prezydenta Franklina D. Roosevelta 33-35: a) kontener o pojemności 7 m3- odpad zmieszany, wywóz 3 razy w miesiącu, b) pojemnik typu dzwon o pojemności 2,5 m3 - papier, wywóz 1 raz w miesiącu, c) pojemnik PA 1,1 o pojemności 1,1 m3 - szkło, wywóz 1 raz w miesiącu, d) pojemnik PA 1,1 o pojemności 1,1 m3 - plastik, wywóz 1 raz w miesiącu, 3) eksploatacja pojemnika do odpadów zmieszanych i pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz ich wywóz z terenu Urzędu Miasta Inowrocławia przy al. Henryka Sienkiewicza 1: a) pojemnik PA 1,1 o pojemności 1,1m3- odpad zmieszany, wywóz 3 razy w miesiącu, b) pojemnik PA 1,1 o pojemności 1,1 m3- papier, wywóz 1 raz w miesiącu, c) pojemnik PA 1,1 o pojemności 1,1 m3 - szkło, wywóz 1 raz w miesiącu, d) pojemnik PA 1,1 o pojemności 1,1 m3 - plastik, wywóz 1 raz w miesiącu, 4) eksploatacja pojemnika do odpadów zmieszanych i pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz ich wywóz z terenu Urzędu Miasta Inowrocławia Gabriela Narutowicza 60: a) pojemnik o pojemności 240 l - odpad zmieszany, wywóz 6 razy w miesiącu, b) pojemnik o pojemności 240 l - papier, wywóz 3 razy w miesiącu, c) pojemnik o pojemności 240 l - szkło, wywóz 1 raz w miesiącu, d) pojemnik o pojemności 240 l - plastik, wywóz 1 raz w miesiącu, 5) eksploatacja pojemnika do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - plastik oraz ich wywóz z terenu Skate Parku przy zbiegu ulic Świętokrzyskiej i Stanisława Staszica: pojemnik typu dzwon o pojemności 2,5 m3 - plastik, eksploatacja pojemnika (18 m-cy) w okresie od dnia 19 X 2009 r. do dnia 30 XI 2009 r., od dnia 1 III 2010 r. do dnia 30 XI 2010 r. oraz od dnia 1 III 2011 do dnia 31 X 2011 r., wywóz (w okresie eksploatacji) 2 razy w m-cu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym względzie posiadają aktualne zezwolenie Prezydenta Miasta Inowrocławia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - zał. nr 3 do siwz). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zezwolenie Prezydenta Miasta Inowrocławia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 4. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap III
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
- Zakup i dostawa monitorów ergonomicznych w ramach projektu pn. Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy
- Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE KLESZCZELE
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.