To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-21
Łódź: Przetarg nieograniczony na dostawę elementów wyposażenia mundurowego i specjalnego
Numer ogłoszenia: 164634 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77916 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państawoa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę elementów wyposażenia mundurowego i specjalnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów wyposażenia mundurowego i specjalnego dla funkcjonariuszy Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według asortymentu i ilości wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w Załączniku nr 7 - Wzorze umowy. Rozmiar i kolor zamawianej odzieży i obuwia nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu. Szczegółowy wykaz rozmiarów będzie każdorazowo przedstawiany Wykonawcy wraz ze składanym zamówieniem. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie dodatki krawieckie. Zamówienie musi być wykonane zgodnie ze sztuką krawiecką, z należytą starannością, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie ubioru do sylwetki. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. Zamawiający wymaga załączenia do oferty wzorów/próbek oferowanego asortymentu i zastrzega prawo do uszkodzenia przedłożonych modeli podczas dokonywania oględzin. Po zakończeniu postępowania wykonawcy, których oferty nie zostały wybrane, mają obowiązek wystąpienia do zamawiającego z wnioskiem o zwrot przedłożonych wraz z ofertą wzorów/próbek asortymentu, które zostaną odebrane przez wykonawców z siedziby GMT lub przesłane na ich koszt. Wzory/próbki Wykonawców, których oferty zostały wybrane zostaną zwrócone na ich wniosek po zrealizowaniu umowy. Wzory/próbki będą podstawą do odbioru dostarczonego umundurowania na podstawie podpisanych umów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Podane w treści SIWZ nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00 - Odzież specjalna 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.80.00.00 - Obuwie 18.83.20.00 - Obuwie specjalne 18.22.21.00 - Zestawy ubraniowe 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa kamizelek na oporządzenie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH POLSKÓR Bogdan Stasiołek, ul. Szczęśliwa 31, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11992,50
Oferta z najniższą ceną: 11992,50 / Oferta z najwyższą ceną: 11992,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa ochraniaczy na łokcie i kolana
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH POLSKÓR Bogdan Stasiołek, ul. Szczęśliwa 31, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5166,00
Oferta z najniższą ceną: 215,25 / Oferta z najwyższą ceną: 9298,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa obuwia sportowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREV ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE ANTONINA JASIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
MAREV ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE ANTONINA JASIŃSKA
- MAREV Artykuły Przemysłowe Antonina Jasińska, ul. Rzgowska 15, 93-008 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54981,00
Oferta z najniższą ceną: 23370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54981,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa butów szturmowych i trzewików specjalnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAJA Małgorzata Gancarczyk, ul. Legionów 25, 31-650 Kęty, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46525,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67750,73
Oferta z najniższą ceną: 65813,54 / Oferta z najwyższą ceną: 67750,73
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa ubrań specjalnych typu kamuflaż
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SpecSchop.pl Tomasz Kita, ul. Małe Garbary 2, 61-756 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2201,70
Oferta z najniższą ceną: 350,55 / Oferta z najwyższą ceną: 3899,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ - serwery i macierz
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
- Zakup i dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk dla pracowników Parku Narodowego "Ujście Warty"
- Dostawa umundurowania leśnika w 2024 i 2025 roku, odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej w 2025 roku dla pracowników Nadleśnictwa Komańcza
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.