eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiRemont dachu wraz z dociepleniem w budynku zamieszkania zbiorowego Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Gorzów Wielkopolski: Remont dachu wraz z dociepleniem w budynku zamieszkania zbiorowego Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego 9
Numer ogłoszenia: 164659 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wlkp. , ul. Teatralna 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7216012, faks 95 7216012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu wraz z dociepleniem w budynku zamieszkania zbiorowego Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu wraz z dociepleniem w budynku zamieszkania zbiorowego Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego 9 - roboty budowlane. STAN ISTNIEJĄCY Budynek Domu Studenta posiada stropodach płaski, wentylowany. Strop ostatniej kondygnacji żelbetowy kanałowy z płyt prefabrykowanych. Na płytach wykonano ścianki grubości 12 cm murowane z cegły silikatowej. Wysokość ścianek jest zmienna, zgodna ze spadkiem połaci dachowej. Na dachu znajdują się kominy murowane wentylacyjne wystające 80 cm ponad płaszczyzną dachu wyposażone w wywietrzaki oraz drzwiczki wyczystek w ściance bocznej komina. Kominy są otynkowane. Niektóre drzwiczki wyczystek są uległy zniszczeniu (zdeformowanie i korozja). Komin spalinowy murowany wystaje ca 3,00 m ponad płaszczyzną dachu. Jest otynkowany, wyposażony w stopnie włazowe. Wentylatory wentylacji mechanicznej ustawione są bezpośrednio na płycie dachu. Na dachu znajdują się urządzenia antenowe: radiolinii GTS, policji, maszt firmy Polkomtel i innych użytkowników. Kable do poszczególnych urządzeń ułożone są w specjalnych korytkach podpartych cegłami pełnymi ułożonymi na płaszczyźnie dachu. Elementy zainstalowane na dachu wyposażone są w instalację odgromową, która jest niezgodna z obowiązującymi normami i przepisami. Zakres robót przewiduje wymianę instalacji odgromowej na nową. Płaszczyzna dachu posiada spadki w kierunku koryta odprowadzającego wody opadowe w kierunku wpustów zainstalowanych w najniższych punktach połaci. Pokryta ona jest papą termozgrzewalną. Uszkodzenia pokrycia widoczne są przy przejściu słupów masztu antenowego. Całość pokrycia ze względu na długotrwałe użytkowanie nadaje się do wymiany. Dach ocieplony jest 5-cio centymetrową warstwą wełny mineralnej ułożonej w przestrzeni stropodachu. Warstwa ta nie spełnia obowiązujących wymogów dotyczących izolacyjności termicznej. Dach posiada otwór do oddymiania klatki schodowej zamknięty klapą dymową. Zauważono nieszczelności, które powodują zacieki. Na dachu znajduje się pomieszczenie maszynowni dźwigów. Do ścian pomieszczenia przymocowane są konstrukcje masztowe przenoszące anteny radiolinii. OPIS ROBÓT 1)Naprawa konstrukcji dachu W miejscu uszkodzonych i wyburzonych płytek korytkowych należy wykonać wylewki w postaci płyty żelbetowej z betonu C16/20 i stali A-III oraz A-0. 2)Wykonanie otworu wyłazowego. Należy zdemontować dwie płytki korytkowe długości 3,0 m i wykonać wylewkę stropową z otworem 80x80 cm. Materiał: beton C16/20, stal A-0 i A-III. Wyłaz wyposażyć w klapę zamykaną. Podstawę włazu i klapę ocieplić 10-cio cm warstwą wełny mineralnej twardej. 3)Opierzenie kominów i ścianek attyki. Istniejące opierzenie należy zdemontować i wykonać nowe. Drzwiczki wyczystek kominowych uszkodzone należy wymienić na nowe. 4)Docieplenie. Projektuje się docieplenie dachu poprzez wykonanie warstwy termoizolacyjnej grubości 20 cm metodą wdmuchiwania granulatu z niepalnej wełny mineralnej (I=0,04 W/mK). Wdmuchiwanie granulatu odbywać się będzie poprzez otwory włazów dachowych oraz w trudnodostępnych miejscach poprzez nawiercone otwory technologiczne w płytach korytkowych (następnie otwory te należy zaślepić. 5)Wykonanie nowego pokrycia dachowego. Po zdemontowaniu przez poszczególnych użytkowników anten na czas robót i przeniesieniu ich na konstrukcje masztowe przymocowane do ścian maszynowni, należy usunąć istniejącą warstwę papy. Powierzchnię dachu oczyścić i pokryć dwiema warstwami papy termozgrzewalnej (podkładowej i nawierzchniowej). Uszczelnić miejsca przejścia słupów masztu firmy Polkomtel oraz otwór oddymiający klatkę schodową zamknięty klapą dymową. 6)Wymiana instalacji odgromowej. 6.1. Ochrona odgromowa Dotychczasową instalację odgromową należy zdemontować. Dotyczy to całości instalacji: zwodów na dachu, zwodów pionowych na elewacji budynku, do złącz kontrolnych na elewacji i przewodów odprowadzających do uziemień. W miejsce wymienionych wyżej elementów zaprojektowano nowe do wykonania w ramach naprawy dachu. Instalację odgromową wykonać z wykorzystaniem drutu Fe/Zn O8mm (zwody poziome i pionowe). Zwody pionowe kominów wykonać przy pomocy drutu Fe/Zn O8mm wyprowadzonego 0,5m ponad chronione obiekty. Istniejące maszty antenowe proponuje się podłączyć do projektowanej siatki zwodów. Projektowane przewody odprowadzające instalacji odgromowej prowadzić natynkowo po elewacji budynku w miejscach istniejących przewodów odprowadzających. Przewody odprowadzające połączyć poprzez nowe złącza kontrolne z bednarką uziomu w ziemi. Wymagana rezystancja uziomu - Ru<10 . W przypadku przekroczenia wymaganej wartości rezystancji uziemienia, należy skorygować wartość rezystancji uziomu, tzn. zastosować dodatkowe uziomy szpilkowe, aż do osiągnięcia przez każdy uziom wymaganej oporności. 6.2. Trasy koryt kablowych Istniejące koryta kablowe należy zdemontować, i projektuje się zastąpić korytami typu KCL150H80/3N prod. Baks lub równoważnych. Koryta wyposażyć w pokrywy i montować do bloczków betonowych lub cegieł; przyklejanych do dachu za pomocą lepiku, lub specjalnej masy klejowej do tego celu przeznaczonej. Korytka przeznaczone są do układania w nich przewodów, (w tym antenowych), które będą związane z antenami umieszczonymi na dachu. Anteny (oraz przewody z nimi związane), będą montowane po zakończeniu prac na dachu - w ramach osobnych umów, zawieranych przez Inwestora. Instalacje odgromowe masztów antenowych, (wg specyficznych wymagań dla każdej z anten), będą wykonane przez użytkowników anten. W ramach prac objętych niniejszym projektem, maszty antenowe będą jedynie przyłączone do projektowanej instalacji odgromowej. Całość prac wykonać i odebrać zgodnie z PN obowiązującą w czasie budowy obiektu i współczesną wiedzą techniczną. Istotne zmiany w postanowieniach projektu należy przed ich wprowadzeniem uzgodnić z projektantem. Po wykonaniu całości robót należy dokonać pomiarów i prób po montażowych, a protokoły z ich wynikami przedstawić. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna. -Przedmiar robót. Remont dachu wraz z dociepleniem w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej Gorzowie Wielkopolskim. -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Remont dachu wraz z dociepleniem w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej Gorzowie Wielkopolskim -Projekt budowlany-wykonawczy. Remont dachu wraz z dociepleniem w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej Gorzowie Wielkopolskim..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie roboty dekarskie izolacyjne i dwie elektryczne w zakresie instalacji odgromowej dachu o powierzchni minimum 600 m 2 i o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto oraz dołączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji Przedmiotu umowy w przypadku: 1)Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, 2)Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3)Wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji umowy. 4)Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 5)Konieczność wykonania robót dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 66-400 Gorzów Wielkopolski., ul. Teatralna 25 pok. nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 66-400 Gorzów Wielkopolski., ul. Teatralna 25,Kancelaria Główna pok. nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.