Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Chorzele: Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem zamontowanym na stałe oraz specjalistycznego sprzętu dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rycicach, zrzeszonej w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym
Numer ogłoszenia: 164661 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chorzele , ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7516540, faks 29 7516530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzele.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem zamontowanym na stałe oraz specjalistycznego sprzętu dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rycicach, zrzeszonej w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2016 roku (wraz z zabudową z 2016 roku), średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z wyposażeniem zamontowanym na stałe oraz specjalistycznego sprzętu dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rycicach wraz z zamontowaniem go w samochodzie ratowniczo-gaśniczym. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji i serwisu zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wymagania techniczne dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 oraz specjalistycznego sprzętu niezamontowanego na stałe 3.Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż specjalistycznego wyposażenia w samochodzie ratowniczo-gaśniczym oraz sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego. 4.W ofercie należy wskazać markę i typ oferowanego podwozia - w zał. nr 2 do SIWZ. 5.Samochód musi być kompletny, wolny od wad i posiadać deklaracje zgodności z PN-EN1846-2, świadectwa (wyciąg ze świadectwa homologacji dla samochodu, wyciąg ze świadectwa CNBOP) i rejestracje wymagane zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 poz. 1137 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych. 6.Pojazd powinien być sprawny technicznie oraz posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania pojazdu. 7.Realizacja zamówienia odbędzie się zgodnie z poniższymi wymogami: 1)Samochód przeznaczony będzie do celów związanych z ochroną przeciwpożarową. 2)Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a)zasadami rzetelnej wiedzy technicznej oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne, b)zapisami zawartymi w SIWZ. 3)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby OSP Rycice 50, 06-330 Chorzele na własny koszt i ryzyko. Wraz z samochodem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pełną dokumentację, w szczególności: a)kartę gwarancyjną (podwozia, zabudowy, wyposażenia), b)komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji jako samochód specjalny w Wydziale Komunikacji, w szczególności: -kartę pojazdu, -wyciąg ze świadectwa homologacji (odpis decyzji zwalniającej pojazd z homologacji lub świadectwo zgodności WE wraz z oświadczeniem producenta-importera zawierającym dane techniczne pojazdu), -zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego pojazdu, -w przypadku sprowadzenia samochodu z zagranicy dodatkowo należy załączyć dowód odprawy celnej przywozowej oraz zaświadczenie wydane przez właściwy organ potwierdzający: uiszczenie podatku od towarów i usług od pojazdów sprowadzanych z państw członkowskich Unii Europejskiej lub brak obowiązku, jeżeli sprowadzany pojazd jest rejestrowany po raz pierwszy. c)instrukcje obsługi i eksploatacji - podwozia, zabudowy i wyposażenia, sporządzone w języku polskim, d)instrukcję obsługi układu wodno-pianowego zawierającą opis ogólny i podstawowe parametry techniczne, sporządzone w języku polskim, e)instrukcję konserwacji elementów układu wodno-pianowego, sporządzone w języku polskim, f)schemat układu wodno-pianowego, g)deklaracje zgodności z polskimi i europejskimi normami (PN-EN); h)aktualne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP-PIB dla zaoferowanego pojazdu; i)świadectwa dopuszczenia na wyposażenie wydane przez CNBOP-PIB, j)wykaz sprzętu stanowiącego wyposażenie ratownicze pojazdu, zgodnie z zamówieniem; k)dokumentacje techniczne specjalistycznego wyposażenia. 8.Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest uwzględnić instruktaż, dotyczący obsługi pojazdu i wyposażenia, minimum 4 osób OSP Rycice, który należy przeprowadzić w dniu dostawy pojazdu wraz z wyposażeniem. 9.Wykonawca dokona trwałego oznaczenia samochodu pożarniczego numerem inwentarzowym nadanym przez Zamawiającego. 10.Gmina zamierza pozyskać dofinansowanie dla przedmiotowej dostawy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, a także ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.14.42.13 - Motopompy 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)W pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Gminy Chorzele, prowadzony przez: Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją: wadium - Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem zamontowanym na stałe oraz specjalistycznego sprzętu dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rycicach, zrzeszonej w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym. 2)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)W gwarancjach bankowych, 4)W gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami), 6)Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7)Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 5.08.2016 r. do godz. 12.00. 8)Sposób przekazania: Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Wykonawca powinien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium na konto Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby oryginał wadium został złożony w kopercie zawierającej ofertę (w osobnej kopercie nie zszyty z resztą oferty), kopia wadium powinna zostać zszyta z resztą oferty. 9)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10)Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 11)Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 12)W przypadku niewniesienia wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w po-stępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 13)W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych. 14)W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum-spółka cywilna) wymagane wadium wnosi konsorcjum-spółka cywilna lub jeden z jej członków.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania wyżej wymienionego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie - co najmniej 1 zamówienie o wartości co najmniej 500.000,00 zł. brutto, polegające na dostawie fabrycznie nowego: pojazdu specjalnego, pojazdu używanego do celów specjalnych lub pojazdu uprzywilejowanego, w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. jedn.: Dz. U. z 2012 r, poz. 1137, z późn. zm.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania wyżej wymienionego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania wyżej wymienionego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dostawy pojazdów specjalnych lub pojazdów używanych do celów specjalnych, w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. jedn.: Dz. U. z 2012 r, poz. 1137, z późn. zm.); - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności zmiany. 2.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu realizacji umowy ustalonego w §2 niniejszej umowy: 1)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania prac, 2)na skutek działań organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 3.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1)zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2)wystąpienie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3)urzędowa zmiana stawki podatku VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia brutto określonego w §3 ust.1 niniejszej umowy, 4)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 4.W przypadkach o których mowa w ust. 2 pkt.1) - 2), strony mogą ustalić nowy termin realizacji przedmiotu umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, chyba że przyczyną przesunięcia terminu będą okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt. 1. 5.W przypadku gdy tempo prac według Zamawiającego, nie pozwoli na terminowe ich zakończenie, zamawiający może polecić Wykonawcy podjęcie działań dla przyspieszenia tempa prac. Wszystkie koszty związane z podjętymi działaniami obciążają Wykonawcę. 6.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany: 1)danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, 2)danych teleadresowych, 3)danych rejestrowych, 4)będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.chorzele.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta I gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, pok. nr 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta I gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1 - sekretariat (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina zamierza pozyskać dofinansowanie dla przedmiotowej dostawy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, a także ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHORZELE
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chorzelach.
więcej: przetargi CHORZELE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- "Przeciwdziałanie zagrożeniom poprzez zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrowicy"
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Żerków
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.