Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-15
Zielona Góra: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24 oraz Urzędu Skarbowego w Świebodzinie przy ul. Sobieskiego 6
Numer ogłoszenia: 164662 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze , ul. Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 02 00, faks 68 456 02 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24 oraz Urzędu Skarbowego w Świebodzinie przy ul. Sobieskiego 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24 oraz Urzędu Skarbowego w Świebodzinie przy ul. Sobieskiego 6..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 98.34.11.40-8, 98.34.11.20-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyc koncesję na wykonywanie zadań związanych z ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenia technicznego w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz oświadczenie, że nie jest w stosunku do Wykonawcy prowadzone postępowanie majace na celu cofnięcie koncesji (załącznik Nr 11 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ) 2. oświadczenie, że Wykonawca dysponować będzie grupą interwencyjną oraz osoby, które posiadają niezbędną wiedzę i kwalifikacje (załącznik nr 8 do SIWZ): - zadanie nr 1 - w ciągu doby przynajmniej jeden z pracowników świadczących usługę ochrony fizycznej musi być pracownikiem kwalifikowanym, tj. wpisanym na listę pracowników kwalifikowanych - zadanie nr 2 - wszyscy pracownicy Wykonawcy świadczący usługę na rzecz Urzędu Skarbowego w Świebodzinie zobowiązani są posiadać wpis na listę pracowników kwalifikowanych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie ochrony na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 700 000,00 w przypadku składania oferty na cały przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty na poszczególne zadania: 1) zdanie nr 1 - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 2) zdanie nr 2 - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. 2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia stanowi integralną część umowy. 3. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 144 ustawy możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnego aneksu pod następującymi warunkami: a. W przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego, w miejsce Zamawiającego wstępuje Izba Skarbowa w Zielonej Górze lub inna jednostka organizacyjna Skarbu Państwa. b. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (VAT, przepisów związanych z przedmiotem zamówienia). c. Dopuszcza się za zgodą stron umowy zmiany w terminach płatności. d. Dopuszcza się dokonania zmiany określonych w umowie nazw, adresów. e. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę godzin świadczenia usługi ochrony fizycznej. 4. O zmianach, o których mowa w ust. 3 Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.us2zgora.mf.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DRUGI URZĄD SKARBOWY W ZIELONEJ GÓRZE
ul. Dr. Pieniężnego 24
65-054 Zielona Góra
pokuj nr 806 (VIII piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 10:00, miejsce: DRUGI URZĄD SKARBOWY W ZIELONEJ GÓRZE ul. Dr. Pieniężnego 24 65-054 Zielona Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 98.34.11.20-2, 98.34.11.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Świebodzinie oraz na wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Świebodzinie oraz na wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 98.34.11.40-8, 98.34.11.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie usług cateringowych dla jednostek UZ
- Serwisowanie i konserwacja parkometrów oraz zakupy usług pozostałych dla funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Zielonej Górze.
- Przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej ( powiat wschowski)
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZAD 1 - m. Gubin ZAD 2 - teren Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Opracowanie Koncepcji Programowej budowy obwodnicy miasta Wschowa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 305
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie: Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w podziale na II części"
- Świadczenie usług stróżowania (dozór) obiektów będących w zarządzie Nadleśnictwa Daleszyce i wchodzących w skład Gospodarstwa Nasienno-Szkółkarskiego w Sukowie
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olkuszu
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
- Ochrona osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu i podległych jednostek
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.