Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Bysław: Usługi w zakresie bieżącej naprawy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zamrzenica
Numer ogłoszenia: 164668 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Zamrzenica, Zamrzenica, 89-510 Bysław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3341175, 0-606649838, fax 0-52 3341173.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamrzenica.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie bieżącej naprawy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zamrzenica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi bieżącej, drobnej naprawy dróg leśnych w różnych leśnictwach na terenie Nadleśnictwa Zamrzenica w zakresie: a) Profilowania i zagęszczenia wałem wibracyjnym dróg leśnych gruntowych o łącznej długości 30,84 km polegające na: - wykonaniu sprzętem specjalistycznym odpowiedniego profilu drogi i zagęszczeniu jej walcem wibracyjnym. b) Wbudowania tłucznia i żwiru na drogach leśnych (na odcinkach nie krótszych niż 50 m i szerokości 3 m) o łącznej długości 2,7 km polegające na: - rozplantowaniu tłucznia betonowego lub granitowego na odpowiednio wyprofilowanym podłożu w ilości potrzebnej do wykonania warstwy o grubości 10 cm, - zagęszczeniu walcem wibracyjnym, - rozwiezieniu żwiru potrzebnego do wykonania warstwy o grubości 5 cm celem zaklinowania tłucznia betonowego, - zagęszczeniu walcem wibracyjnym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz leśnictw wraz z łączną długość dróg wymagających naprawy w tych leśnictwach stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych. 2. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: - ocena spełniania warunków określonych w ppkt. 1.1 do 1.4 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania, - nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą, - wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Oświadczenie oferenta, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. A.2) Oświadczenie oferenta, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy (na formularzu ofertowym) A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Warunek uznaje się za spełniony po udokumentowaniu przez oferenta zrealizowania w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej jednej usługi związanej z naprawą lub modernizacją drogi leśnej o wartości nie mniejszej niż 50000,00 zł brutto, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie - wg załącznika nr 8 do SIWZ. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg załącznika nr 7 do SIWZ. Warunek uznaje się za spełniony po wykazaniu przez oferenta, że dysponuje, co najmniej 1 samochodem samowyładowczym, 1 równiarką do profilowania, 1 walcem. B.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 6 do SIWZ. Warunek uznaje się za spełniony po wykazaniu, co najmniej jednej osoby, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia i posiada uprawnienia kierownika budowy. B.4) Stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek uznaje się za spełniony po przedstawieniu dokumentów, że co najmniej 1 osoba wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiada uprawnienia nadane przez właściwe organy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z dokumentami świadczącymi o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców), D.2) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, D.3) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, D.4) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). D.5) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań D.6) W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. E. Dokumenty dodatkowe: E.1) Wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, E.2) Szczegółowy kosztorys ofertowy wg załącznika nr 3 do SIWZ. E.3) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcą w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. - Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów oraz oświadczeń lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. - Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli: wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca musi złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: - Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu rękojmi i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamrzenica.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zamrzenica Zamrzenica 2 89-510 Bysław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 08:30, miejsce: Nadleśnictwo Zamrzenica Zamrzenica 2 89-510 Bysław Pokój nr 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profilowanie i zagęszczenie wałem wibracyjnym dróg leśnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profilowanie i zagęszczenie wałem wibracyjnym dróg leśnych gruntowych o łącznej długości 30,84 km polegające na: - wykonaniu sprzętem specjalistycznym odpowiedniego profilu drogi i zagęszczeniu jej walcem wibracyjnym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wbudowanie tłucznia i żwiru na drogach leśnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wbudowanie tłucznia i żwiru na drogach leśnych (na odcinkach nie krótszych niż 50 m i szerokości 3 m) o łącznej długości 2,7 km polegające na: - rozplantowaniu tłucznia betonowego lub granitowego na odpowiednio wyprofilowanym podłożu w ilości potrzebnej do wykonania warstwy o grubości 10 cm, - zagęszczeniu walcem wibracyjnym, - rozwiezieniu żwiru potrzebnego do wykonania warstwy o grubości 5 cm celem zaklinowania tłucznia betonowego, - zagęszczeniu walcem wibracyjnym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Trzciana w ramach zadania pn.: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Wykonanie prac w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1311R Zalasowa - Lubcza - gr. powiatu - Dęborzyn w miejscowości Zagórze w km 22+640 - 22+770"
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.