Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-25
Pleszew: Dostawa mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną.
Numer ogłoszenia: 16466 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Pleszewie , ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, tel. 062 7429652, faks 062 7429665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpleszewski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie ul. Plac Wolności im. Jana Pawła II nr 5. 2. Całość zamówienia podzielono na dwa odrębne zadania: 1). Zadanie nr 1: Dostawa mebli pokojowych, biurowych i kuchennych. Zakres zadania obejmuje: a). dostawę następującego wyposażenia meblowego: szafy ubraniowe jednodrzwiowe - 120 szt.; szafy ubraniowe dwudrzwiowe - 4 szt; szafa pod zabudowę - 1 szt; regały do biblioteki - 1 kpl; szafka pod TV - 1 szt; komody 108 szt; stoły i stoliki - 80 szt; stoły biblioteczne - 8 szt; ławy - 3 szt; biurka - 3 szt; biurko z ladą - 1 szt; biurka z kontenerem - 2 szt; kontenery- 4 szt; segmenty kuchenne - 2 szt. b). transport, wniesienie i montaż wyposażenia meblowego we wskazanych pomieszczeniach DPS w Pleszewie. 2). Zadanie nr 2: Dostawa mebli tapicerowanych i krzeseł. Zakres zadania obejmuje: a). dostawę następującego wyposażenia meblowego: tapczany jednoosobowe - 69 szt; sofy narożne - 2 szt; sofa 3 - osobowa - 1 szt; fotele 1 - 4 szt; krzesła1 - szt.9; fotel -finka - 1 szt; krzesła2 - 124 szt; krzesła3 do jadalni - 60 szt; krzesła4 - 6 szt, krzesła typu konferencyjnego - 30 szt; krzesła obrotowe - szt.3.b). transport, wniesienie i montaż wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach DPS w Pleszewie. 3. Dostarczone meble wyspecyfikowane asortymentowo i ilościowo w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia.4. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Atesty muszą być aktualne, ważne i wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą, uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów.5. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczone meble: 24 miesiące. Przedłuża się okres udzielonej gwarancji na okres rękojmi. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5, 39.12.12.00-8, 39.14.33.10-2, 39.14.14.00-6, 39.14.31.22-7, 39.12.11.00-7, 39.14.11.00-3, 39.11.00.00-6, 39.11.31.00-8, 39.14.31.10-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania nr 1: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00 / 100 ) Dla zadania nr 2: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00 / 100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy. 2. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt. XVI SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Skrócenie terminu dostaw - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1). Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach:a). zmiany ogólne: zmiana adresu wykonawcy; zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy. Nie jest dopuszczalna zmiana wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa. b). niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne). c). zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. d). W przypadku zmiany nazwy produktu, przez producenta przy niezmienionym produkcie. Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów.2. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy zamawiającego albo wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez zamawiającego osobę. Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia Kierownika zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpleszewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pokój nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pokój 104 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli pokojowych, biurowych i kuchennych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje:a). dostawę następującego wyposażenia meblowego: szafy ubraniowe jednodrzwiowe - 120 szt.; szafy ubraniowe dwudrzwiowe - 4 szt; szafa pod zabudowę - 1 szt; regały do biblioteki - 1 kpl; szafka pod TV - 1 szt; komody 108 szt; stoły i stoliki - 80 szt; stoły biblioteczne - 8 szt; ławy - 3 szt; biurka - 3 szt; biurko z ladą - 1 szt; biurka z kontenerem - 2 szt; kontenery- 4 szt; segmenty kuchenne - 2 szt.b). transport, wniesienie i montaż wyposażenia meblowego we wskazanych pomieszczeniach DPS w Pleszewie. 3. Dostarczone meble wyspecyfikowane asortymentowo i ilościowo w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia.5. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Atesty muszą być aktualne, ważne i wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą, uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów.6. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczone meble: 24 miesiące. Przedłuża się okres udzielonej gwarancji na okres rękojmi.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5, 39.12.12.00-8, 39.14.33.10-2, 39.14.14.00-6, 39.14.31.22-7, 39.12.11.00-7, 39.14.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu dostaw - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli tapicerowanych i krzeseł..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje:a). dostawę następującego wyposażenia meblowego: tapczany jednoosobowe - 69 szt; sofy narożne - 2 szt; sofa 3 - osobowa - 1 szt; fotele 1 - 4 szt; krzesła1 - szt.9; fotele -finka - 1 szt; krzesła 2 - 124 szt; krzesła 3 do jadalni - 60 szt; krzesła 4 - 6 szt, krzesła typu konferencyjnego - 30 szt; krzesła obrotowe1 - szt.3.b). transport, wniesienie i montaż wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach DPS w Pleszewie.3. Dostarczone meble wyspecyfikowane asortymentowo i ilościowo w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być wykonane estetycznie, muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia. 5. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Atesty muszą być aktualne, ważne i wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą, uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów. 6. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczone meble: 24 miesiące. Przedłuża się okres udzielonej gwarancji na okres rękojmi.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 39.11.31.00-8, 39.14.31.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu dostaw - 10
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa implantów ekspanderów, markerów oraz macierzy do rekonstrukcji piersi dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o.o.
- Wykonanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Pleszew
- Detaliczne dostawy benzyny bezołowiowej
- Wykonanie projektu remontu Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pleszewskim Centrum Medycznym.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa mebli na PGE Narodowy w Warszawie
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.