Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Łódź: Wybór inwestora zastępczego do realizacji inwestycji na ciekach i kanałach związanych z kanalizacją deszczową.
Numer ogłoszenia: 164674 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, 6384938, 40, fax 042 6384909.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór inwestora zastępczego do realizacji inwestycji na ciekach i kanałach związanych z kanalizacją deszczową..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji na ciekach i kanałach związanych z kanalizacją deszczową, tj, następujących zadań inwestycyjnych: a) Zbiornik retencyjno-widokowy Żabieniec na rzece Sokołówce w Łodzi przy ul. Liściasta/Żabieniec; b) Zbiornik retencyjny Wycieczkowa na rzece Sokołówce w Łodzi wzdłuż ulicy Fiołkowej od ul. Centralnej do ul. Wycieczkowej składający się z 6 akwenów; c) Zbiornik retencyjno-widokowy ASP na rzece Łódce w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego; d) Odtworzenie koryta rzeki Łódki na odcinku od Zakładu Karnego nr 1 w km 18+857 działka 11/4 do działki 25 w km 19+463 długości 360 mb; e) Odtworzenie koryta rzeki Łódki na odcinku od działki 25 w km 19+463 do działki 61/7; f) Regulacja koryta rzeki Sokołówki na odcinku od ul. Książka do ul. Wycieczkowej etap I od km 12+532 do km 12+795; etap II od km 12+154 do km 12+532; Koszt realizacji zadań, o których mowa w pkt 1) według kosztorysu inwestorskiego wynosi ca 7 006 000(netto). 2) Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy zadań na roboty budowlane wymienione pkt 1)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składając ofertę o udzielenie zamówienia na Wybór inwestora zastępczego do realizacji inwestycji na ciekach i kanałach związanych z kanalizacją deszczową zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4 000 zł - słownie ( cztery tysiące złotych). Wadium winno być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego nr: 84 1560 0013 2026 0000 2062 0017 Getin Bank Oddział Regionalny Getin Biznes w Łodzi Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. tj: Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każde, których przedmiotem było pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji infrastrukturalnych w zakresie robót budowlanych związanych z ciekami wodnymi (rzek) lub budową zbiorników retencyjnych oraz opracowanie dokumentacji przetargowej na wybór wykonawcy robót budowlanych; b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a. Kierownika Zespołu / Inżyniera Nadzoru Robót Sanitarnych - (Ekspert nr 1) - posiadającego wyższe wykształcenie techniczne o specjalności melioracje, lub budownictwo wodne lub sanitarne i mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie nadzoru nad robotami sanitarnymi. Ekspert nr 1 winien wykazać, że zarządzał (nadzorował) co najmniej jednym kontraktem lub pełnił funkcję Kierownika Budowy/Inspektora Nadzoru Robót Sanitarnych, którego przedmiotem była budowa obiektów budownictwa wodnego lub sanitarnego o wartości co najmniej 1 mln zł brutto. Ekspert nr 1 winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takimi jak: sieci wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ponadto Ekspert nr 1 winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. b. Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych - (Ekspert nr 2), posiadającego wyższe wykształcenie techniczne o specjalności budowlanej, mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu lub nadzorowaniu kontraktami w zakresie budowy obiektów przemysłowych lub obiektów infrastrukturalnych. Ekspert nr 2 winien wykazać się pełnieniem funkcji Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych przy realizacji co najmniej jednego kontraktu, którego przedmiotem była budowa obiektów infrastrukturalnych w zakresie gospodarki komunalnej lub obiektów budownictwa wodnego o wartości co najmniej 1 mln zł brutto. Ekspert Nr 2 winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie. Ekspert nr 2 winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. c. Specjalistę ds. Przygotowania Inwestycji - Ekspert nr 3 - posiadającego wyższe wykształcenie techniczne lub ekonomiczne oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w przygotowaniu inwestycji (t.j. m.in. udział w opracowywaniu dokumentacji wymaganej dla uzyskania decyzji administracyjnych dotyczących pozwoleń na budowę, wodno-prawnych, użytkowanie itd.). d. Specjalistę ds. Zamówień Publicznych - Ekspert nr 4 - posiadającego wykształcenie wyższe lub średnie oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. e. Specjalistę ds Finansowych - Ekspert nr 5 - posiadającego wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe oraz mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczania inwestycji. Specjalista ds. Finansowych winien wykazać się rozliczeniem co najmniej jednej inwestycji infrastrukturalnej o wartości robót co najmniej 1 mln zł brutto. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły - spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp ( dopuszcza się możliwość złożenia takiego oświadczenia przez Lidera (Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie). 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (składa każdy wykonawca, także występujący wspólnie). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4) Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każde, których przedmiotem było pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji infrastrukturalnych w zakresie robót budowlanych związanych z ciekami wodnymi (rzek) lub budową zbiorników retencyjnych oraz opracowanie dokumentacji przetargowej na wybór wykonawcy robót budowlanych. Do Wykazu Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień ujętych w Wykazie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień ujętych w Wykazie wykonanych usług winny zwierać m.in.: przedmiot zamówienia w tym zakres i czego dotyczyła dokumentacja przetargowa, przedmiot inwestycji, okres wykonywania usługi, kwotę brutto wynagrodzenia Wykonawcy, nazwę i adres zamawiającego. 5) Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz Informacją zawodową osób wskazanych do wykonania niniejszego zamówienia w formie CV - rozumianej jako informacja o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 5) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605). Zalecany wzór informacji stanowi załącznik do części I SIWZ. 6) Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do oferty: - Dowód wniesienia wadium. -W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. -W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców . 7) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt 2), - składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w ppkt a ) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ppkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 8) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Gospodarki Komunalnej, Łódź, ul. Piotrkowska 175, I p., pok. 103. Specyfikacja wydawana jest nieodpłatnie na wniosek Wykonawcy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Gospodarki Komunalnej ul. Piotrkowska 175, 90 - 447 Łódź, pok. 112 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do: - wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w Formularzu Oferty - złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę co najmniej 1 mln zł brutto ważną przez cały okres trwania umowy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. "Adaptacja pomieszczeń po byłej gminnej bibliotece publicznej na żłobek samorządowy w Czempiniu"
- Budowa sal gimnastycznych z zapleczem szatniowym w formule "zaprojektuj i wybuduj", z podziałem na 2 zadania
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej" w Czechowicach-Dziedzicach
- Kompleksowa, wielobranżowa usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego związanego z budową szkoły podstawowej i żłobka w Wierzbicy
- Przygotowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego oraz Oddziału Geriatrii w SPZOZ we Włodawie
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gębice"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.