eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu komputerowego oraz laboratoryjnego/ numer zamówienia Z-20/V/2015/PNT.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego oraz laboratoryjnego/ numer zamówienia Z-20/V/2015/PNT.
Numer ogłoszenia: 164698 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115006 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz laboratoryjnego/ numer zamówienia Z-20/V/2015/PNT..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2 Przedmiot obejmuje dostawę sprzętu komputerowego oraz laboratoryjnego szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do siwz na potrzeby Projektu pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-07. 3.3 Zamawiający wyjaśnia, że zakup sprzętu komputerowego dokonywany jest na potrzeby funkcjonującego u Zamawiającego Działu IT działającego w strukturze Zamawiającego, a umiejscowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek 8). 3.4 Zamawiający wyjaśnia, że zakup sprzętu laboratoryjnego dokonywany jest na potrzeby funkcjonującego u Zamawiającego Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych działającego w strukturze Zamawiającego, a umiejscowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek 8). 3.5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach: 3.5.1 Zakres I - dostawa sprzętu komputerowego zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1A; 3.5.2 Zakres II - dostawa narzędzi zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1b; 3.5.3 Zakres III - dostawa przemysłowych routerów GSM zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1c; 3.5.4 Zakres IV - dostawa urządzenia do pomiaru parametrów powietrza zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1d; 3.5.5 Zakres V - dostawa zasilaczy laboratoryjnych zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1e. 3.6 Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do: 3.6.1 świadczenia usług serwisowych i innych świadczeń gwarancyjnych sprzętu w okresie gwarancji; 3.6.2 wykonania rozładunku dostarczonych urządzeń do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) oraz przekazanie ich do użytku Zamawiającego; 3.6.3 w części dotyczącej Zakresów I, III, IV oraz V dostarczenia instrukcji obsługi użytkowania i konserwacji urządzeń w języku polskim w wersji papierowej (w 3 egzemplarzach) i elektronicznej; 3.6.4 udzielenia gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń w tym: 3.6.4.1 dla zakresu I - 36 miesięczna gwarancja, 3.6.4.2 dla zakresu II - 12 miesięczna gwarancja, 3.6.4.3 dla zakresu III - 24 miesięczna gwarancja, 3.6.4.4 dla zakresu IV - 24 miesięczna gwarancja, 3.6.4.5 dla zakresu V - 24 miesięczna gwarancja. 3.6.5 dostarczenia dokumentu gwarancyjnego w języku polskim oddzielnie dla każdego z zamawianych urządzeń; 3.6.6 przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego w części dotyczącej zakresu III - instruktaż stanowiskowy co najmniej trzech osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu trwające maksymalnie 8 godz. 3.7 Wykonawca obowiązany jest do załączenia do oferty zestawienia cen jednostkowych oraz nazwy zaoferowanych przedmiotów za poszczególne elementy przedmiotu zamówienia. 3.8 W przypadku użycia przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego lub patentu, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę materiałów/urządzeń równoważnych w stosunku do zaproponowanych, wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty: 3.8.1 zestawienie zastosowanych przez siebie materiałów/urządzeń ze wskazaniem, które materiały/urządzenia opisane ww. dokumentach zastępują; 3.8.2 dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane przez niego materiały/urządzenia warunku równoważności; 3.8.3 oświadczenie o kompatybilności zaproponowanych przez niego materiałów/urządzeń równoważnych z niezmienionymi przez niego materiałami/urządzeniami. Zamawiający informuje również, iż oferowane przez wykonawców jako równoważne materiały/urządzenia zamiast materiałów/urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w specyfikacjach technicznych będą przez Zamawiającego weryfikowane. W razie stwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę materiały/urządzenia nie są równoważne w stosunku do żądanych przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie do dokonania w ofercie wykonawcy zmian pozwalających na spełnienie warunku równoważności. W przypadku nie uwzględnienia żądania Zamawiającego, oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści siwz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakres nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Waldemar Płonka FHU INTERSELL, ul. Jesionowa 17a, 42-523 Dąbrowa - Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13635,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19446,30

  • Oferta z najniższą ceną: 19446,30 / Oferta z najwyższą ceną: 19446,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakres nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELTRANS Sp. z o.o., ul. Inwalidzka 11, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1674,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1249,10

  • Oferta z najniższą ceną: 1249,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1249,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakres nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Automatyzacji i Pomiarów Introl Sp. z o.o., ul. Kościuszki 112, 50-519 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11536,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7504,23

  • Oferta z najniższą ceną: 7504,23 / Oferta z najwyższą ceną: 7504,23

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakres nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELTRANS Sp. z o.o., ul. Inwalidzka 11, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1970,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2406,05

  • Oferta z najniższą ceną: 2406,05 / Oferta z najwyższą ceną: 2406,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.