eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 3 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-15

Wrocław: Dostawa masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 3 zadania
Numer ogłoszenia: 164726 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 3 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 3 zadania: Zadanie 1 - Dostawa masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie dla gmin Żórawina i Siechnice, w ilości do 150 MG. Odbiór transportem własnym Zamawiającego, punkt odbioru winien znajdować się w odległości nie większej niż 35 km od miejscowości Żórawina. Zadanie 2 - Dostawa masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie, dla gmin: Długołęka i Czernica, w ilości do 150 MG. Odbiór transportem własnym Zamawiającego punkt odbioru masy winien znajdować się w odległości nie większej niż 35 km od miejscowości Czernica. Zadanie 3 - Dostawa masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach, dla gmin: Jordanów Śląski, Sobótka, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Mietków, w ilości do 300 MG. Obiór transportem własnym Zamawiającego, punkt odbioru masy winien znajdować się w odległości nie większej niż 35 km od miejscowości Mirosławice. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - drogi powiatowe na terenie gmin: Żórawina i Siechnice, Zadanie 2 - drogi powiatowe na terenie gmin: Długołęka i Czernica, Zadanie 3 - drogi powiatowe na terenie gmin: Jordanów Śląski, Sobotka, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Mietków 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2) Dostawy będą zlecane partiami przez kierownika Obwodu Drogowego w Sulimowie - Pana Tadeusza Wojciechowskiego lub kierownika Obwodu Drogowego w Mirosławicach - Pana Krzysztofa Filipiuka, który poda dokładny termin odbioru masy mineralno - asfaltowej na gorąco. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Za ewentualne szkody w terenie powstałe w czasie wykonywania dostaw odpowiada Wykonawca. 2) Wykonawca zobowiązany jest do: a) Świadczenia dostaw na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnie z opisem znajdującym się w materiałach przetargowych. b) Dostaw, które będą realizowane sukcesywnie partiami w zależności od potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie lub w Mirosławicach. c) Dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco posiadającej wymagane atesty oraz aprobatę techniczną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Zadanie 1 - co najmniej dwa zadania, w zakresie dostawy masy mineralno - asfaltowej na gorąco, w ilości min. 150 MG łącznie, Zadanie 2 - co najmniej dwa zadania, w zakresie dostawy masy mineralno - asfaltowej na gorąco, w ilości min. 150 MG łącznie, Zadanie 3 - co najmniej dwa zadania, w zakresie dostawy masy mineralno - asfaltowej na gorąco, w ilości min. 300 MG łącznie, Do wykazu dostaw muszą być dołączone dowody potwierdzające, że dostawy te wykonane zostały lub są wykonywane w sposób należyty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że nastąpi jedna z poniższych okoliczności: a) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia (dostawy) - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł. b) W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. c) Przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji. d) W przypadku nie wykorzystania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, całego zakresu umowy w terminie jej trwania - termin zostanie przedłużony o czas potrzebny do wykorzystania całego zakresu umowy. e) Zmiana podwykonawcy przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, jak dotychczasowy podwykonawca. f) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu , zmniejszenie należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowanie przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana nie może dotyczyć czynności które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w pok. 103 I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Biurze Obsługi na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie dla gmin Żórawina i Siechnice, w ilości do 150 MG. Odbiór transportem własnym Zamawiającego, punkt odbioru winien znajdować się w odległości nie większej niż 35 km od miejscowości Żórawina.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie, dla gmin: Długołęka i Czernica, w ilości do 150 MG. Odbiór transportem własnym Zamawiającego punkt odbioru masy winien znajdować się w odległości nie większej niż 35 km od miejscowości Czernica.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach, dla gmin: Jordanów Śląski, Sobótka, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Mietków, w ilości do 300 MG. Obiór transportem własnym Zamawiającego, punkt odbioru masy winien znajdować się w odległości nie większej niż 35 km od miejscowości Mirosławice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.