eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzZaprojektowanie i wykonanie dodatkowego wyposażenia placów zabaw na terenie miasta Sieradza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Sieradz: Zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego wyposażenia placów zabaw na terenie miasta Sieradza
Numer ogłoszenia: 164731 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100681 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego wyposażenia placów zabaw na terenie miasta Sieradza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego wyposażenia placów zabaw poprzez uzupełnienie istniejących placów zabaw o dodatkowe urządzenie zabawowe. 2. Zadanie inwestycyjne obejmuje następujące place zabaw: - przy ul. Szlacheckiej, - przy ul. Józefiaka, - na terenie Parku Klonowe, - na terenie Parku Broniewskiego. 3. W ramach zamówienia należy: - wykonać inwentaryzację stanu istniejącej infrastruktury, - wykonać niezbędne pomiary i badania konieczne do opracowania rozwiązań projektowych (strefy bezpieczeństwa), - sporządzić projekt zagospodarowania terenu inwestycji, - sporządzić projekty wykonawcze, a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz planu BIOZ, - wykonać roboty budowlano-montażowe, - sporządzić dokumentację powykonawczą wraz z przekazaniem jej Zamawiającemu. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z programu funkcjonalno-użytkowego oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 6. Zamawiający wymaga, aby minimalne okresy gwarancyjne na elementy konstrukcyjne realizowane na terenie placów zabaw wynosiły 10 lat. 7. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej w postaci: a) wersja drukowana: - projekt budowlany i wykonawczy w 3 egz., - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w 3 egz., - informacja dotycząca zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 3 egz., b) wersja elektroniczna wszystkich opracowań w formacie zamkniętym w 1 egz. Ponadto Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji oraz dla potrzeb wykonawstwa robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanej dokumentacji projektowej przed złożeniem właściwemu organowi zgłoszenia dotyczącego robót budowlanych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania urządzeń fabrycznie nowych, wykonanych z materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, zgodnie z PN-EN 1176:2009 i prawem budowlanym. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed dokonaniem odbioru końcowego wszystkie wymagane dokumenty. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy i ochrony p.poż. oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane w procesie realizacji przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Hydro Sp. z o.o. Sp. k., ul. Farbiarska 28, 62-050 Mosina, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231583,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60405,30

  • Oferta z najniższą ceną: 54933,33 / Oferta z najwyższą ceną: 60405,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.