Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-12
Warszawa: DOSTAWA MLEKA W PROSZKU I PRZETWORÓW MLECZNYCH
Numer ogłoszenia: 164777 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy Warszawa Mokotów , ul. Rakowiecka 37, 02-521 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 640-80-00, faks 022 6408099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organ administracji państwowej - Areszt Śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MLEKA W PROSZKU I PRZETWORÓW MLECZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem udzielanego zamówienia publicznego jest dostawa mleka w proszku i przetworów mlecznych. Rodzaj, szczegółowe wymagania oraz szacunkowa ilość asortymentu będącego przedmiotem zamówienia ujęta jest poniżej: 1. mleko w proszku o zawartości tłuszczu od 0% do 1,5% w opakowaniach jednostkowych o wadze maksymalnej do 25kg , z minimalną datą przydatności do spożycia 90 dni od daty dostawy - ilość 2800kg; 2. ser twarogowy biały pół tłusty, nie dojrzewający wyprodukowany z mleka pasteryzowanego, klasa I, pakowany hermetycznie w opakowania foliowe jednostkowe w kształcie kostki o wadze 0,200kg, z minimalną datą przydatności do spożycia 14 dni od daty dostawy - ilość 5500kg; 3. śmietana świeża do zup i sosów o zawartości tłuszczu 18%, w opakowaniach jednostkowych 2 do 5 litów, z minimalną datą przydatności do spożycia 14 dni od daty dostawy - ilość 1700 litrów; 4. jogurt naturalny o zawartości tłuszczu 0%, opakowanie jednostkowe: kubek z tworzywa sztucznego dopuszczonego do kontaktu z żywnością, zamknięty hermetycznie o pojemności od 100 do 150 ml. z minimalną datą przydatności do spożycia 14 dni od daty dostawy - ilość 1600 litrów; 5. serek naturalny kanapkowy o zawartości tłuszczu do 5%, konsystencja pasty do smarowania pieczywa, opakowanie jednostkowe: kubek lub folia z tworzywa sztucznego dopuszczonego do kontaktu z żywnością, zamknięty hermetycznie o pojemności nie mniejsze niż 100g i nie większej niż 150g z minimalną datą przydatności do spożycia 14 dni od daty dostawy - ilość 1800 kg. Dopuszcza się mix. smakowy z wyjątkiem smaków zawierających mięso i jego pochodne lub komponenty (np.: żelatyna wieprzowa); 6. serek typu wiejski o zawartości tłuszczu do 5%, konsystencja: termicznie obrobione ziarenka twarożku w pasteryzowanej śmietance, opakowanie jednostkowe: kubek z tworzywa sztucznego dopuszczonego do kontaktu z żywnością, zamknięty hermetycznie o pojemności nie mniejsze niż 130g i nie większej niż 150g z minimalną datą przydatności do spożycia 14 dni od daty dostawy - ilość 1000 kg. Nie dopuszcza się produktów zawierających mięso i jego pochodne lub komponenty (np.: żelatyna wieprzowa); 7. serek homogenizowany, konsystencja pasty do smarowania pieczywa, opakowanie jednostkowe: kubek z tworzywa sztucznego dopuszczonego do kontaktu z żywnością, zamknięty hermetycznie o pojemności nie mniejsze niż 130g i nie większej niż 150g z minimalną datą przydatności do spożycia 14 dni od daty dostawy - ilość 2000 kg. Dopuszcza się mix. smakowy z wyjątkiem smaków zawierających mięso i jego pochodne lub komponenty (np.: żelatyna wieprzowa); 8. ser topiony naturalny kremowy klasy I, pakowany jednostkowo w folię aluminiową w kształcie kostki o wadze 100g, z minimalną datą przydatności do spożycia 30 dni od daty dostawy - ilość 1700kg. Dopuszcza się mix. smakowy z wyjątkiem smaków zawierających mięso i jego pochodne lub komponenty (np.: żelatyna wieprzowa); 9. ser żółty twardy klasy I typu Gouda lub Edamski o zawartości tłuszczu minimum 30 % o smaku naturalnym (bez dodatków), blok krojony w plastry o grubości plastra ok.1 mm, pakowany hermetycznie w opakowanie jednostkowe z folii dopuszczonej do kontaktu z żywnością o wadze 1kg z minimalną datą przydatności do spożycia 30 dni od daty dostawy - ilość 300kg; 10. ser topiony serdelki klasy I, z dodatkiem przypraw ziołowych lub warzywnych, pakowany jednostkowo w folię spożywczą dopuszczoną do kontaktu z żywnością, kiełbaski w kształcie serdelka o wadze 50g lub 100g, z minimalną datą przydatności do spożycia 30 dni od daty dostawy - ilość 1000kg. Dopuszcza się mix. smakowy z wyjątkiem smaków zawierających mięso i jego pochodne lub komponenty (np.: żelatyna wieprzowa); 11. kefir naturalny klasy I, o zawartości tłuszczu do 2%, opakowanie jednostkowe: kubek lub butelka z tworzywa sztucznego dopuszczonego do kontaktu z żywnością, zamknięte hermetycznie o pojemności 200 - 250 ml. z minimalną datą przydatności do spożycia 7 dni od daty dostawy - ilość 350 litrów. Wszystkie produkty wymienione w punktach od 1 do 11 powinny pochodzić od polskich producentów i posiadać Certyfikaty dopuszczenia do obrotu w przemyśle spożywczym. Do każdej części realizowanego zamówienia dostawca dostarczy Handlowy Dokument Identyfikacji (HDI). Dostawy będą odbywać się zgodnie ze złożona deklaracją częstotliwości dostaw w godz. 8.00-10.00 i dostarczane bezpośrednio do magazynu żywnościowego zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na mocy art.24 ust.1 tejże ustawy. Oświadczenia stanowią załączniki nr 1 i 2 do Siwz. Oferent ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność podanych informacji ze stanem faktycznym. Celem potwierdzenia i oceny spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9 lub 10 Siwz. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie przedstawione dokumenty i oświadczenia będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium: spełnia/nie spełnia. Na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formulrz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin częstotliwości dostaw - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający ma prawo dokonać zmiany w ramach zawartej umowy lub odstąpić od niej w przypadku, gdy zmianie ulegną przepisy, warunki oraz zasady funkcjonowania aresztu, albo zaistnieje konieczność wprowadzenia takiej zmiany na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w zakresie do 30% z powodu np.: zmniejszenia stanu zaludnienia osadzonych w jednostce lub na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć. Ustalona w umowie cena może ulec zmianie w przypadku: zmiany obowiązujących stawek podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT nastąpi odpowiednia zmiana ceny. Do ceny netto przedmiotu umowy wykonawca doliczy podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Warszawie-Mokotowie
ul. Rakowiecka 37
02-521 Warszawa
tel.: (22) 640-80-33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Warszawie-Mokotowie ul. Rakowiecka 37 02-521 Warszawa Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu - część nr 3
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół w Tułowicach w 2025 r.
- Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 15 w Bytomiu im. Misia Uszatka
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Słyszącej i Niesłyszącej w Bydgoszczy w 2025 roku
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.