Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Bydgoszcz: Odbiór i wywóz wraz z odzyskiem lub unieszkodliwieniem odwodnionych osadów pościekowych, z terenu Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 164782 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodna "Kapuściska", ul. Toruńska 324A, 85-880 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3629289, fax 052 3629289.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oskapusciska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Wodna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i wywóz wraz z odzyskiem lub unieszkodliwieniem odwodnionych osadów pościekowych, z terenu Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce wywozu - zaproponowane przez Wykonawcę, zgodnie z posiadaną decyzją. Przewidywana ilość max. 10.000 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia z przyczyn technologicznych wyżej podanej ilości. Unieszkodliwianie lub odzysk osadów muszą być zgodne z posiadaną decyzją. Odbiór i wywóz ww. osadów będzie realizowany na bieżąco w miarę wytwarzania, środkami technicznymi i na koszt Wykonawcy. Wskazane jest dokonanie przez Wykonawcę wizji w miejscu odbioru osadów celem zapoznania się z warunkami odbioru. Zmieszane osady ściekowe są poddawane hydrolizie termicznej w temperaturze ca 150 ÷ 160ºC, a następnie po schłodzeniu są fermentowane i odwadniane na wirówkach. Osady te zawierają ca 27 ÷ 32 % suchej masy, w tym ca 60 % suchej masy organicznej. Osady nadają się do unieszkodliwiania termicznego (zamawiający dysponuje wynikami badania wartości opałowej). Czynności wynikające z zadań określonych powyżej odbywać się będą przy użyciu środków technicznych Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający zaznacza, że nie ponosi żadnego kosztu poza kosztem ustalonym w przetargu. Unieszkodliwianie lub odzysk osadów musi być zgodny z zasadami zawartymi w ustawie o odpadach z dn. 27.04.2001 r. (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251, Nr 88, poz. 587)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.23.00 - Usługi dotyczące osadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami z oczyszczalni ścieków, stosownie do określonego przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie przedmiotu zamówienia. 3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, w szczególności środkami transportu drogowego, gwarantującymi bezpieczny transport odpadów oraz kontenerami do odbioru odpadów przystosowanych do przykrycia w czasie transportu. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 5. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 6. Spełniają pozostałe warunki wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego określone w ustawie Pzp. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów wymienionych w siwz na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z formularzem cenowym oferty (zał. Nr 1 do SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że wypełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie 5.1 SIWZ, o akceptacji przez Wykonawcę SIWZ i Uzupełnionego Wzoru Umowy, o którym mowa w punkcie 14 SIWZ oraz o związaniu ofertą (zał. Nr 2 do SIWZ) 2) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich dwóch lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum trzech zamówień, w tym jednego porównywalnego z zakresem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i zamawiających (zał. Nr 3 do SIWZ) oraz załączenia referencji potwierdzających, że zamówienia te zostały lub są wykonane należycie. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymani w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 9) Udokumentowanie posiadania środków transportu drogowego, gwarantujących bezpieczny transport odpadów oraz kontenerów do odbioru odpadów, przystosowanych do przykrycia w czasie transportu. (zał. Nr 4 do SIWZ). 10) Uzupełniony Wzór Umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) 11) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami z oczyszczalni ścieków (transport i odzysk lub unieszkodliwianie). 12) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oskapusciska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Wodna KAPUŚCISKA ul. Toruńska 324 A, 85-880 Bydgoszcz pokój nr A8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Spółka Wodna KAPUŚCISKA ul. Toruńska 324 A, 85-880 Bydgoszcz pokój nr A8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja naturalistycznych stawów retencyjnych na terenie gminy Sabnie - Przebudowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Tchórznica Szlachecka
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Chruszczewka Włościańska i Chruszczewka Szlachecka
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.