Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Minikowo: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 164793 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, 89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867200, fax 052 3867227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Wielkość i zakres przedmiotu stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. Dostępne na stronie internetowej zamawiającego lub w jego siedzibie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.19.13.00 - Urządzenia faksowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 - 537,00 - pięćset trzydzieści siedem złotych Zadanie 2 - 948,00 - dziewięćset czterdzieści osiem złotych Zadanie 3 - 2.700,00 - dwa tysiące siedemset złotych Zadanie 4 - 1.080,00 - jeden tysiąc osiemdziesiąt złotych Zadanie 5 - 546,00 - pięćset czterdzieści sześć złotych Zadanie 6 - 72,00 - siedemdziesiąt dwa złote Zadanie 7 - 360,00 - trzysta sześćdziesiąt złotych Zadanie 8 - 396,00 - trzysta dziewięćdziesiąt sześć złotych Zadanie 9 - 123,00 - sto dwadzieścia trzy złote Zadanie 10 - 90,00 - dziewięćdziesiąt złotych Zadanie 11 - 270,00 - dwieście siedemdziesiąt złotych Zadanie 12 - 210,00 - dwieście dziesięć złotych W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na całość zamówienia zobowiązany jest zabezpieczyć ją wadium w kwocie 7.332,00,- siedem tysięcy trzysta trzydzieści dwa złote łączna kwota zadań od 1 do 12 2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 lipca 2008r. do godz. 9.45 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami działu VII SWIZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1159 z póź. zm. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie, Narodowy Bank Polski nr konta 88 1010 1078 0070 8313 4100 0000 z dopiskiem wadium w przetargu na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Brak wadium na rachunku Zamawiającego w dniu 25 lipca 2008r. o godz. 9.45 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. 6. Potwierdzenie dokument przelewu wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 7. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężnej, musi oryginały dokumentów w pkt 3 zdeponować w kasie Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do protestu. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3. nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 4. nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6. należycie wykonali dwie dostawy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym wadium określone w niniejszej SWIZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IV niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi do niej dołączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty na całość zamówienia - załącznik nr 2, 2. specyfikację techniczną oferowanego sprzętu z określeniem wszystkich wymaganych parametrów podanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia -katalog, wydruk ze strony internetowej. 3. podpisany projekt umowy - załącznik nr 6, 4. oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3, 5. oświadczenie z art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4, 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. wykaz wykonanych należycie dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w wykazie dostawy zostały należycie wykonane - załącznik nr 5 9. kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium w formie pieniężnej na konto zamawiającego, lub kopię dokumentu określającego wadium w innej formie niż pieniężna, 10. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 11. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt VIII ppkt 1 jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Uwaga! W przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów ich zobowiązania co do oferty oraz wykonania zamówienia są solidarne. Oferta wspólna musi spełniać następujące warunki: 1. musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 3-6 od wszystkich występujących podmiotów, 2. musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie 89-122 Minikowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drukarek i modułu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka 11 szt. Moduł duplexu do 8150 - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3, 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzetu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny - 6 szt. Monitor LCD - 6 szt. Napęd taśmowy - 2 szt. Pamięć DRAM - 15 szt. Klawiatura - 35 szt. Mysz - 35 szt. PenDrive - 60 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny - 30 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa rzutników multimedialnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzutnik multimedialny 12 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Microsoft Office - 13 szt. Kaspersky - 25 szt. Oprogramowanie SYMC BACKUP - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa telefaksów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telefaks - 8 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.13.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa niszczarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarka - 12 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka - 3 szt. Drukarka A3 - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny - 1 szt. Monitor LCD 17 - 1 szt. Monitor LCD 22 - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenosny - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie Adobe Acrobat Professional 8 PL - 3 szt. Zywall Client - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa kopiarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kopiarka - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.