To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-30
Bydgoszcz: REMONT BUDYNKU BIUROWEGO PROKURATURY REJONOWEJ W INOWROCŁAWIU POŁOŻONEGO PRZY UL. ROOSEVELTA 23.
Numer ogłoszenia: 164819 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147087 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 32 33 130, faks 52 32 33 130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU BIUROWEGO PROKURATURY REJONOWEJ W INOWROCŁAWIU POŁOŻONEGO PRZY UL. ROOSEVELTA 23..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 11 do SIWZ). Zakres prac koniecznych do wykonania: 1. Wykonanie izolacji poziomej i pionowej zewnętrznych ścian budynku wraz wykonaniem warstw tynku zabezpieczających przed kapilarnym podciąganiem wody: - Etap 1: Izolacje powyżej poziomu posadzki, - Etap 2: Izolacje poniżej poziomu posadzki od zewnątrz, - Etap 3: Izolacje poniżej poziomu posadzki od wewnątrz 2. Wykonanie izolacji poziomej i pionowej wewnętrznych ścian budynku wraz z wykonaniem warstw tynku zabezpieczających przed kapilarnym podciąganiem wody: - Etap 1: Izolacje powyżej poziomu posadzki, - Etap 2: Izolacje poniżej poziomu posadzki. Istotne wymogi dodatkowe wynikające z konieczności użytkowania budynku w trakcie trwania remontu: 1. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia poprzez wykonanie zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 2. Prace będą wykonywane w obiekcie użytkowanym. 3. Wykonawca jest zobowiązany do takiej organizacji prac remontowych, by w najmniejszym stopniu nie zakłócić pracy prokuratorów i urzędników wykonujących swoje ustawowe zadania w budynku Prokuratury. W tym celu wszelkie prace muszą być z wyprzedzeniem uzgadniane z Inwestorem i w obecności inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do szczelnego wydzielenia niebezpiecznych obszarów roboczych, tak by nie powodować przenikania zanieczyszczeń i hałasu do użytkowanej części budynku. 5. Szczególnie głośne prace muszą być prowadzone: w dni robocze w godzinach popołudniowych (po godz. 15.30) lub w dni wolne od pracy. 6. Jeżeli zakres realizowanych prac będzie wymagał przeniesienia użytkujących dane pomieszczenie osób, Wykonawca przygotowuje na własny koszt wcześniej wskazane przez Inwestora pomieszczenia zastępcze i poinformuje Inwestora z trzydniowym wyprzedzeniem (3 dni robocze) o konieczności przeniesienia użytkowników do tymczasowych pomieszczeń. Wykonawca również na własny koszt przenosi wyposażenie biur do tymczasowych pomieszczeń z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i nie uszkadzając sprzętu stanowiącego wyposażenie. Odbiór pomieszczeń tymczasowych wraz z przeniesionym sprzętem odbywa się protokolarnie. Osobą odpowiedzialną za realizację tego punku ze strony Inwestora będzie Pani Beata Łangowska, tel. 052 32 33 127. 7. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu prac w danym obszarze roboczym dokonuje uprzątnięcia wszelkich zbędnych przedmiotów, materiałów i narzędzi. Ostatecznie sprząta obszar. 8. Jeśli zakończenie prac w danym obszarze będzie związane z ostatecznym wykończeniem pomieszczeń lub ciągów komunikacyjnych oraz przekazaniem ich do użytkowania Inwestorowi, dodatkowo obszary te muszą być wyczyszczone, umyte i zakonserwowane zgodnie z wymogami technicznymi i niezbędnym ich estetycznym wyglądem. Odbiór i przywrócenie funkcjonalności tych obszarów odbędzie się po ocenie technicznej i podpisaniu protokołu. 9. Jeśli wystąpią prace konieczne do wykonania w części użytkowanej bez możliwości wydzielenia odrębnego obszaru roboczego, Wykonawca z wyprzedzeniem 3 dni roboczych zaproponuje Inwestorowi, po uprzednim uzyskaniu akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego, sposób wykonania prac, z uwzględnieniem zabezpieczenia obszarów użytkowanych przed przypadkowym zniszczeniem, zabrudzeniem oraz hałasem. Dodatkowo obszary te, po zakończeniu prac muszą być wyczyszczone, umyte i zakonserwowane zgodnie z wymogami technicznymi i niezbędnym ich estetycznym wyglądem. Odbiór i przywrócenie funkcjonalności tych obszarów odbędzie się po ocenie technicznej i podpisaniu protokołu. 10. Po zakończeniu prac Wykonawca uporządkuje teren budowy oraz cały obszar wokół budynku. Uporządkowanie będzie polegało na usunięciu wszelkiego rodzaju maszyn, urządzeń narzędzi, odpadów i innych zanieczyszczeń. Inwestor zastrzega sobie prawo akceptacji wszelkich materiałów wykończeniowych wykorzystywanych przez Wykonawcę do realizacji prac remontowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"Wezambud Usługi Ogólnobudowlane Władysław i Zbigniew Springer S.C. "
- WEZAMBUD, Usługi Ogólnobudowlane, Władysław i Zbigniew Springer S.C., ul. Wyczółkowskiego 1a, 88-400 Żnin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145643,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89971,77
Oferta z najniższą ceną: 89971,77 / Oferta z najwyższą ceną: 102855,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
- ADAPTACJA I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RĄBINIE
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Wykonanie prac modernizacyjno-budowlanych związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy ZSTM
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.