eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokZadanie nr 1 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku u¿ytkowym NZOZ przy Al. Pi³sudskiego 4A w Bia³ymstoku. Zadanie nr 2 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku u¿ytkowym przy ul. M.C. Sk³odowskiej 15A w Bia³ymstoku i w budynku mieszkalno-us³ugowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Sk³odowskiej 15 w zakresie lokalu u¿ytkowego Gminy Bia³ystok - Hort-cafe - Nr sprawyBOM.1.263.56.2016.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-07-27

Bia³ystok: Zadanie nr 1 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku u¿ytkowym NZOZ przy Al. Pi³sudskiego 4A w Bia³ymstoku. Zadanie nr 2 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku u¿ytkowym przy ul. M.C. Sk³odowskiej 15A w Bia³ymstoku i w budynku mieszkalno-us³ugowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Sk³odowskiej 15 w zakresie lokalu u¿ytkowego Gminy Bia³ystok - Hort-cafe - Nr sprawy: BOM.1.263.56.2016.
Numer og³oszenia: 164827 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zmk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zadanie nr 1 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku u¿ytkowym NZOZ przy Al. Pi³sudskiego 4A w Bia³ymstoku. Zadanie nr 2 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku u¿ytkowym przy ul. M.C. Sk³odowskiej 15A w Bia³ymstoku i w budynku mieszkalno-us³ugowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Sk³odowskiej 15 w zakresie lokalu u¿ytkowego Gminy Bia³ystok - Hort-cafe - Nr sprawy: BOM.1.263.56.2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót instalacyjno-budowlanych polegaj±cych na dostosowaniu czê¶ci pomieszczenia technicznego w piwnicy na potrzeby wêz³a cieplnego i pod³±czeniu instalacji sanitarnych do nowego wêz³a cieplnego wraz z wykonaniem robót instalacyjnych w gabinecie lekarskim w budynku u¿ytkowym NZOZ przy Al. Pi³sudskiego 4A w Bia³ymstoku na dzia³kach o nr geod. 1254/1 i 1253/13 obrêb 11, 2) ogólny opis przedmiotu zamówienia: a) roboty budowlane - remont pomieszczenia technicznego w piwnicy budynku z wydzieleniem czê¶ci przeznaczonej na potrzeby indywidualnego wêz³a cieplnego w zakresie budowlano-instalacyjnym, b) roboty sanitarne: - pod³±czenie instalacji centralnego ogrzewania i wod-kan do planowanego wêz³a cieplnego, - roboty instalacyjne - wymiana grzejników w gabinetach 2/2, 2/3 na piêtrze budynku, c) roboty elektryczne - wykonanie odrêbnego zasilania wêz³a cieplnego z pomiarem energii elektrycznej zlokalizowanym na zewn±trz budynku przy z³±czu kablowym. 3) wykonawca w trakcie realizacji robót powinien zabezpieczyæ pomieszczenia, w których bêd± wykonywane prace przed zniszczeniem powierzchni budowlanych. Naprawa zniszczonych przez wykonawcê powierzchni bêdzie dokonana przez wykonawcê na jego koszt, 4) gruz budowlany i materia³y instalacyjne z rozbiórki bêd± usuwane na bie¿±co, 5) zasilanie w energiê elektryczn± i wodê na potrzeby budowy wykonawca wykona we w³asnym zakresie z zastosowaniem uk³adów pomiarowych lub zostanie ustalone rycza³towo, 6) zamawiaj±cy nie zapewnia zaplecza do celów budowy dla wykonawcy. Zadanie nr 2 2. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót instalacyjno-budowlanych polegaj±cych na remoncie i modernizacji instalacji sanitarnych, wykonaniu pomieszczenia indywidualnego wêz³a cieplnego wraz z zasilaniem elektrycznym w budynku u¿ytkowym Gminy Bia³ystok przy ul. M.C. Sk³odowskiej 15A w Bia³ymstoku na dzia³ce nr geod.1847/2 obrêb 11 i w budynku mieszkalno-us³ugowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Sk³odowskiej 15 w zakresie lokalu u¿ytkowego Gminy Bia³ystok - Hort-cafe (czê¶æ piwnicy i parter budynku), 2) zakres przedmiotu zamówienia: a) roboty sanitarne. Remont i modernizacja instalacji wod-kan, co i wentylacji w zakresie: - czê¶ciowa wymiana instalacji kanalizacji z uwzglêdnieniem monta¿u separatora t³uszczu, - czê¶ciowa wymiana instalacji wodoci±gowej z rur st. ocynk. na ruroci±gi z rur z tworzyw, w tym pod³±czenie instalacji w budynku ul. Sk³odowskiej 15 na potrzeby lokalu u¿ytkowego Hort-cafe do instalacji budynku ul. Sk³odowskiej 15A z pod³±czeniem do nowego wêz³a cieplnego i od³±czeniem siê od wêz³a grupowego w budynku przy ul. Sk³odowskiej 15. Modernizacja instalacji co polegaj±ca na wymianie grzejników z rur stalowych typu Favier i grzejników ¿eliwnych na grzejniki konwektorowe i p³ytowe wraz z osprzêtem i pod³±czeniem instalacji co do nowego wêz³a cieplnego w zakresie budynku Sk³odowskiej 15A. Pod³±czeniem instalacji cwu do nowego wêz³a cieplnego i od³±czeniem siê od wêz³a grupowego w budynku przy ul. Sk³odowskiej 15. Demonta¿ nieczynnych wentylatorów i kana³ów wentylacyjnych w pomieszczeniu wentylatorni przeznaczonej czê¶ciowo na potrzeby nowego wêz³a cieplnego, b) roboty budowlane. Remont pomieszczenia czê¶ci obecnej wentylatorni na potrzeby indywidualnego wêz³a cieplnego z jego wydzieleniem z istniej±cej wentylatorni w zakresie budowlano-instalacyjnym. Naprawa powierzchni przegród budowlanych (pod³ogi, ¶ciany, stropy) po rozkuciach i robotach ziemnych zgodnie z istniej±cym wykoñczeniem powierzchni, c) roboty elektryczne. Wykonanie odrêbnego zasilania wêz³a cieplnego z pomiarem energii elektrycznej zlokalizowanym na zewn±trz budynku przy wej¶ciu do wêz³a, 3) wykonawca w trakcie realizacji robót powinien zabezpieczyæ pomieszczenia, w których bêd± wykonywane prace przed zniszczeniem powierzchni budowlanych. Naprawa zniszczonych przez Wykonawcê powierzchni bêdzie dokonana przez wykonawcê na jego koszt, 4) gruz budowlany i materia³y instalacyjne z rozbiórki bêd± usuwane na bie¿±co, 5) zasilanie w energiê elektryczn± i wodê na potrzeby budowy wykonawca wykona we w³asnym zakresie z zastosowaniem uk³adów pomiarowych lub zostanie ustalone rycza³towo, 6) zamawiaj±cy nie zapewnia zaplecza do celów budowy dla wykonawcy, 7) UWAGA - ostateczna wycena robót powinna uwzglêdniaæ warto¶æ materia³ów z demonta¿u do³±czonych do materia³ów przetargowych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2 zosta³ podany w za³±czniku nr 1 do SIWZ. 3. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materia³ów i produktów maj± na celu wskazanie parametrów jako¶ciowych. W przypadku materia³ów i produktów okre¶lonych w dokumentacji projektowej nazw± producenta, Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów równowa¿nych, o parametrach nie ni¿szych ni¿ materia³ów wskazanych nazw±. 4. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 2 zadania (czê¶ci zamówienia). Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej na jedno zadanie, kilka wybranych zadañ lub ca³o¶æ przedmiotu zamówienia obejmuj±cy zadania od nr 1 do nr 2. 5. W celu prawid³owego sporz±dzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokona³ wizji lokalnej oraz uzyska³ wszystkie niezbêdne informacje, co do ryzyka, trudno¶ci i wszelkich innych okoliczno¶ci, jakie mog± wyst±piæ w trakcie realizacji zamówienia. 6. Wymaga siê udzielenia co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty wraz z materia³ami dla zadania nr 1 i 2. 7. Zamawiaj±cy dokona³ wyceny materia³ów z odzysku z rozbiórki wg rozpoznania rynku dla zadania nr 2 (za³. nr 9 do SIWZ): 1) z³om stalowy - 1605,50 kg - warto¶æ z³omu stalowego 802,80 z³, 2) z³om ¿eliwny - 1265,80 kg - warto¶æ z³omu ¿eliwnego 632,90 z³, 3) warto¶æ z³omu ogó³em - 1435,70 z³..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.22.00-5, 45.11.00.00-1, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ w niniejszym postêpowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia (za³. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia (za³. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia (za³. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zadanie nr 1 Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, tj.: - jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ; - jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ; - jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ; Zadanie nr 2 Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, tj.: - jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ; - jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ; - jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ; UWAGA! Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia przez jedn± osobê wy¿ej wymienionych funkcji, celem wykazania spe³nienia przedmiotowego warunku. Przez ww. uprawnienia budowlane nale¿y rozumieæ: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z pó¼n. zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r (Dz. U z 2016 r., poz. 65).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia (za³. nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, który wykazuje spe³nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów: 1) wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Zamawiaj±cy ¿±da wype³nienia za³±cznika nr 7 do SIWZ. Dokument ten stanowi pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowi±zanie winno dotyczyæ w szczególno¶ci: a) zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ wykonawcê z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) UWAGA! Pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii, 3) UWAGA! Zgodnie z brzmieniem art. 26 ust. 2e ustawy Pzp podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawc± za szkodê zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego: 1) ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie dokumenty okre¶lone w rozdziale IX SIWZ pkt 3 ppkt 2, 2) dokumenty okre¶lone w rozdziale IX SIWZ pkt 2 ppkt 1 i 2 winien z³o¿yæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, 3) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w rozdziale IX SIWZ pkt 1, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu okre¶lone w rozdziale IX SIWZ pkt 3 ppkt 1 oraz o¶wiadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp okre¶lonego w rozdziale IX SIWZ pkt 9 ppkt 4 sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce poszczególnych cz³onków konsorcjum lub spó³ki cywilnej) b±d¼ ka¿dy z wykonawców oddzielnie. Zamawiaj±cy wymaga tak¿e za³±czenia do oferty innych dokumentów: 1) wype³niony formularz ofertowy - wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 2 do SIWZ, 2) pe³nomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika lub gdy oferta zosta³a z³o¿ona przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 3) na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca sk³ada pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy podmiot trzeci udostêpni osoby zdolne do wykonania zamówienia, 4) na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp wykonawca sk³ada listê podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informacjê o tym, ¿e nie nale¿y do tej grupy kapita³owej. Informacjê, i¿ wykonawca nie nale¿y do tej samej grupy kapita³owej nale¿y z³o¿yæ zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ (przepis art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

ZMIANA UMOWY § 12 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie i okoliczno¶ciach: 1) strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu, o których mowa w § 3 ust. 1 o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy nastêpuj±cych przypadkach: a) wyst±pienia zamówieñ dodatkowych, których wykonanie wi±¿e siê z konieczno¶ci± wyd³u¿enia czasu realizacji zamówienia - warunki okre¶lono szczegó³owo w § 5, b) dzia³aniem si³y wy¿szej, tzn. zdarzenia nag³ego, nieprzewidzianego i niezale¿nego od woli stron, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci (np. powód¼, huragan, po¿ar), c) przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, d) opó¼nieñ spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ dotycz±cych terminu przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej, 2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1: a) poprzez zmniejszenie zakresu zamówienia oraz robót zamiennych - warunki okre¶lono szczegó³owo w § 6, b) w przypadku zmiany stawki VAT, 3) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa, 4) zmiany przedstawicieli wykonawcy wykazanych w § 11 ust. 1 w przypadku: a) nieprzewidzianych sytuacji ¿yciowych (choroby, zgonu, utraty uprawnieñ, zmiany miejsca zamieszkania, zmiany miejsca zatrudnienia itp.), b) ¿±dania Zamawiaj±cego je¿eli uzna, ¿e kierownik robót nie wykonuje swoich obowi±zków w sposób nale¿yty. W przypadku zmiany kierownika robót nowy kierownik musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w SIWZ. Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu propozycjê zmiany kierownika nie pó¼niej ni¿ 7 dni przed planowan± zmian±, c) jakakolwiek przerwa w realizacji zamówienia, wynikaj±ca z braku kierownika robót bêdzie traktowana jako przerwa wynik³a z przyczyn zale¿nych od Wykonawcy i nie mo¿e stanowiæ podstawy do zmiany terminu zakoñczenia robót. Zmiana kierownika robót bez poinformowania i akceptacji Zamawiaj±cego (zgodnie z w/w zasadami) bêdzie stanowi³a podstawê odst±pienia od umowy przez Zamawiaj±cego z winy Wykonawcy, d) zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ zmiany swoich przedstawicieli wykazanych w § 11 ust. 2, e) zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyra¿enia zgody Zamawiaj±cego na tak± zmianê oraz spe³nieniem przez nowego Podwykonawcê takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny. 3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest zgoda na jej dokonanie wyra¿ona przez obie strony oraz z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê lub sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zarz±d Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, pokój 111..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Zarz±d Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, sekretariat, pokój 201..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych polegaj±cych na dostosowaniu czê¶ci pomieszczenia technicznego w piwnicy na potrzeby wêz³a cieplnego i pod³±czeniu instalacji sanitarnych do nowego wêz³a cieplnego wraz z wykonaniem robót instalacyjnych w gabinecie lekarskim w budynku u¿ytkowym NZOZ przy Al. Pi³sudskiego 4A w Bia³ymstoku na dzia³kach o nr geod. 1254/1 i 1253/13 obrêb 11..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót instalacyjno-budowlanych polegaj±cych na dostosowaniu czê¶ci pomieszczenia technicznego w piwnicy na potrzeby wêz³a cieplnego i pod³±czeniu instalacji sanitarnych do nowego wêz³a cieplnego wraz z wykonaniem robót instalacyjnych w gabinecie lekarskim w budynku u¿ytkowym NZOZ przy Al. Pi³sudskiego 4A w Bia³ymstoku na dzia³kach o nr geod. 1254/1 i 1253/13 obrêb 11, 2) ogólny opis przedmiotu zamówienia: a) roboty budowlane - remont pomieszczenia technicznego w piwnicy budynku z wydzieleniem czê¶ci przeznaczonej na potrzeby indywidualnego wêz³a cieplnego w zakresie budowlano-instalacyjnym, b) roboty sanitarne: - pod³±czenie instalacji centralnego ogrzewania i wod-kan do planowanego wêz³a cieplnego, - roboty instalacyjne - wymiana grzejników w gabinetach 2/2, 2/3 na piêtrze budynku, c) roboty elektryczne - wykonanie odrêbnego zasilania wêz³a cieplnego z pomiarem energii elektrycznej zlokalizowanym na zewn±trz budynku przy z³±czu kablowym. 3) wykonawca w trakcie realizacji robót powinien zabezpieczyæ pomieszczenia, w których bêd± wykonywane prace przed zniszczeniem powierzchni budowlanych. Naprawa zniszczonych przez wykonawcê powierzchni bêdzie dokonana przez wykonawcê na jego koszt, 4) gruz budowlany i materia³y instalacyjne z rozbiórki bêd± usuwane na bie¿±co, 5) zasilanie w energiê elektryczn± i wodê na potrzeby budowy wykonawca wykona we w³asnym zakresie z zastosowaniem uk³adów pomiarowych lub zostanie ustalone rycza³towo, 6) zamawiaj±cy nie zapewnia zaplecza do celów budowy dla wykonawcy..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.22.00-5, 45.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia - 10

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku u¿ytkowym Gminy Bia³ystok przy ul. M.C. Sk³odowskiej 15A w Bia³ymstoku i w budynku mieszkalno-us³ugowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Sk³odowskiej 15 w zakresie lokalu u¿ytkowego Gminy Bia³ystok - Hort-cafe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót instalacyjno-budowlanych polegaj±cych na remoncie i modernizacji instalacji sanitarnych, wykonaniu pomieszczenia indywidualnego wêz³a cieplnego wraz z zasilaniem elektrycznym w budynku u¿ytkowym Gminy Bia³ystok przy ul. M.C. Sk³odowskiej 15A w Bia³ymstoku na dzia³ce nr geod.1847/2 obrêb 11 i w budynku mieszkalno-us³ugowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Sk³odowskiej 15 w zakresie lokalu u¿ytkowego Gminy Bia³ystok - Hort-cafe (czê¶æ piwnicy i parter budynku), 2) zakres przedmiotu zamówienia: a) roboty sanitarne. Remont i modernizacja instalacji wod-kan, co i wentylacji w zakresie: - czê¶ciowa wymiana instalacji kanalizacji z uwzglêdnieniem monta¿u separatora t³uszczu, - czê¶ciowa wymiana instalacji wodoci±gowej z rur st. ocynk. na ruroci±gi z rur z tworzyw, w tym pod³±czenie instalacji w budynku ul. Sk³odowskiej 15 na potrzeby lokalu u¿ytkowego Hort-cafe do instalacji budynku ul. Sk³odowskiej 15A z pod³±czeniem do nowego wêz³a cieplnego i od³±czeniem siê od wêz³a grupowego w budynku przy ul. Sk³odowskiej 15. Modernizacja instalacji co polegaj±ca na wymianie grzejników z rur stalowych typu Favier i grzejników ¿eliwnych na grzejniki konwektorowe i p³ytowe wraz z osprzêtem i pod³±czeniem instalacji co do nowego wêz³a cieplnego w zakresie budynku Sk³odowskiej 15A. Pod³±czeniem instalacji cwu do nowego wêz³a cieplnego i od³±czeniem siê od wêz³a grupowego w budynku przy ul. Sk³odowskiej 15. Demonta¿ nieczynnych wentylatorów i kana³ów wentylacyjnych w pomieszczeniu wentylatorni przeznaczonej czê¶ciowo na potrzeby nowego wêz³a cieplnego, b) roboty budowlane. Remont pomieszczenia czê¶ci obecnej wentylatorni na potrzeby indywidualnego wêz³a cieplnego z jego wydzieleniem z istniej±cej wentylatorni w zakresie budowlano-instalacyjnym. Naprawa powierzchni przegród budowlanych (pod³ogi, ¶ciany, stropy) po rozkuciach i robotach ziemnych zgodnie z istniej±cym wykoñczeniem powierzchni, c) roboty elektryczne. Wykonanie odrêbnego zasilania wêz³a cieplnego z pomiarem energii elektrycznej zlokalizowanym na zewn±trz budynku przy wej¶ciu do wêz³a, 3) wykonawca w trakcie realizacji robót powinien zabezpieczyæ pomieszczenia, w których bêd± wykonywane prace przed zniszczeniem powierzchni budowlanych. Naprawa zniszczonych przez Wykonawcê powierzchni bêdzie dokonana przez wykonawcê na jego koszt, 4) gruz budowlany i materia³y instalacyjne z rozbiórki bêd± usuwane na bie¿±co, 5) zasilanie w energiê elektryczn± i wodê na potrzeby budowy wykonawca wykona we w³asnym zakresie z zastosowaniem uk³adów pomiarowych lub zostanie ustalone rycza³towo, 6) zamawiaj±cy nie zapewnia zaplecza do celów budowy dla wykonawcy, 7) UWAGA - ostateczna wycena robót powinna uwzglêdniaæ warto¶æ materia³ów z demonta¿u do³±czonych do materia³ów przetargowych..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.33.20.00-3, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia - 10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.