Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-30
Bydgoszcz: Dostawa oprogramowania komputerowego do zastosowań funkcjonalno-zarządzających w ramach projektu Techniki wirtualne w badaniach stanu, zagrożeń bezpieczeństwa i środowiska eksploatowanych maszyn- na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 164831 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich , ul. Kordeckiego 20, 85-225 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 374-93-32, 374-94-03, faks 52 3749332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania komputerowego do zastosowań funkcjonalno-zarządzających w ramach projektu Techniki wirtualne w badaniach stanu, zagrożeń bezpieczeństwa i środowiska eksploatowanych maszyn- na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego do zastosowań funkcjonalno-zarządzających w ramach projektu -Techniki wirtualne w badaniach stanu, zagrożeń bezpieczeństwa i środowiska eksploatowanych maszyn- na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Dostawa obejmuje: - dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane poniżej; - instalację i uruchomienie oprogramowania na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie komputerowym oraz przeprowadzenie 8 godzinnego instruktażu stanowiskowego dla 3 osób ze strony Zamawiającego; - Oprogramowanie zostanie przekazane Zamawiającemu na podstawie protokołu dostawy. Protokół dostawy sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu. 3. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania, opisane szczegółowo w niniejszej SIWZ: Zadanie nr 1: Dostawa oprogramowania przeznaczonego do zarządzania procesami zakupu, sprzedaży, przechowywania i rozlokowania towarów w magazynie. Zadanie nr 2: Dostawa oprogramowania przeznaczonego do zarządzania spedycją drogową i morską oraz flotą pojazdów w firmie transportowej. Zadanie nr 3: Dostawa oprogramowania przeznaczonego do wyceny wartości rynkowej pojazdu samochodowego. Zadanie nr 4: Dostawa oprogramowania w języku polskim do zarządzania procesami transportowo-spedycyjnymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.48.10.00-3, 48.70.00.00-5, 48.48.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego. Spełnianie przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w SIWZ Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą oraz dokumentów dołączonych do oferty, o których mowa w SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: - zmiana wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT, - zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt 2 niniejszego rozdziału SIWZ, - zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt 2 niniejszego rozdziału SIWZ, - zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: 1. przerw w trakcie prac instalacyjnych, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego; 2. zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia; w takim wypadku, termin zostanie przedłużony wyłącznie o czas niezbędny do zakończenia realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.utp.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy
85-789 Bydgoszcz, al. Prof. S. Kaliskiego 7
Zamówienia Publiczne, pokój B107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-789 Bydgoszcz, al. Prof. S. Kaliskiego 7 Zamówienia Publiczne, pokój B107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt -Techniki wirtualne w badaniach stanu, zagrożeń bezpieczeństwa i środowiska eksploatowanych maszyn- Umowa nr UDA-POIG.01.03.01-00-212/09-03..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa oprogramowania przeznaczonego do zarządzania procesami zakupu, sprzedaży, przechowywania i rozlokowania towarów w magazynie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania w języku polskim przeznaczonego do zarządzania procesami zakupu, sprzedaży, przechowywania i rozlokowania towarów w magazynie. Udzielenie Zamawiającemu licencji edukacyjnej niewyłącznej (serwerowej) na czas nieokreślony, pozwalającej na zainstalowanie i pracę na 6 stanowiskach komputerowych. Wykonawca powinien zapewnić wsparcie techniczne przy instalacji i wdrożeniu oprogramowania oraz instruktaż stanowiskowy obejmujący obsługę oprogramowania dla 3 pracowników Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.48.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa oprogramowania przeznaczonego do zarządzania spedycją drogową i morską oraz flotą pojazdów w firmie transportowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania w języku polskim przeznaczonego do zarządzania spedycją drogową i morską oraz flotą pojazdów w firmie transportowej. Udzielenie Zamawiającemu licencji edukacyjnej niewyłącznej (serwerowej) na czas nieokreślony, pozwalającej na zainstalowanie i pracę na 10 stanowiskach komputerowych. Wykonawca powinien zapewnić wsparcie techniczne przy instalacji i wdrożeniu oprogramowania oraz instruktaż stanowiskowy obejmujący obsługę oprogramowania dla 3 pracowników Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.48.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa oprogramowania przeznaczonego do wyceny wartości rynkowej pojazdu samochodowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania w języku polskim przeznaczonego do wyceny wartości rynkowej pojazdu samochodowego. Udzielenie Zamawiającemu licencji edukacyjnej niewyłącznej (serwerowej) na czas określony, pozwalającej na zainstalowanie i pracę na 6 stanowiskach komputerowych. Wykonawca powinien zapewnić możliwość użytkowania oprogramowania w okresie od 01.10.2012 do 30.06.2013)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.48.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa oprogramowania w języku polskim do zarządzania procesami transportowo-spedycyjnymi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania w języku polskim do zarządzania procesami transportowo-spedycyjnymi. Udzielenie Zamawiającemu licencji edukacyjnej niewyłącznej (serwerowej) na czas nieokreślony, pozwalającej na zainstalowanie i pracę na nieograniczonej liczbie stanowisk komputerowych. Wykonawca powinien zapewnić wsparcie techniczne przy instalacji i wdrożeniu oprogramowania oraz instruktaż stanowiskowy obejmujący obsługę oprogramowania dla 3 pracowników Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.48.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania w Bydgoszczy pn. "Rozbudowa systemu depozytorów kluczy (Budynek nr 1)" - zadanie 11866.
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38) dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu Full Hybrid na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW KONTROLNYCH DO ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH SYSMEX XN-1000, UŻYWANYCH W DIAGNOSTYCE LABORATORYJNEJ W RCKIK W BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 189 na odc. Sypniewo - Zakrzewska Osada od km 39+500 do km 43+500 dł. 4,000 km
- Modernizacja budynku administracyjnego przy ul. Bogdana Raczkowskiego 11 w Bydgoszczy - roboty budowlane
- Dostawa samochodu dostawczego typu chłodnia dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu elektronicznego
- PAKIET BIUROWY MICROSOFT OFFICE
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Urząd Gminy Lądek"
- Postępowanie na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania
- "Konfiguracja systemów bazodanowych Oracle oraz serwis systemu wirtualizacji i baz danych Oracle."
więcej: Pakiety oprogramowania dla sprzedaży lub marketingu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.