To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-03
Lwówek: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zgierzynka, gmina Lwówek
na odcinku od 0+000 - 0+976, nr sprawy RG.271.01.01.2015.ZJ
Numer ogłoszenia: 164856 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74087 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, faks 061 4414212.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zgierzynka, gmina Lwówek na odcinku od 0+000 - 0+976, nr sprawy RG.271.01.01.2015.ZJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogowych robót budowlanych na drogach, dla których zarządcą i właścicielem jest Gmina Lwówek w zadaniu pn.: Przebudowa - utwardzenie nawierzchni odcinka drogi gminnej w miejscowości Zgierzynka przy użyciu masy bitumicznej, gmina Lwówek (od km 0+000 - 0+976). Z uwagi na to, że przedmiotowe roboty wykonywane będą na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 poz. 2016 ze zm.), do Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu, zamawiający oświadcza, że przygotował na tę okoliczność uproszczoną dokumentację projektową (skrócony projekt budowlany) na wykonanie przedmiotowego zadania, zakres robót do wykonania został przedstawiony w opisie technicznym, wytycznych realizacji, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz mapach ze wskazaniem zakresu odcinków dróg przewidzianych do przebudowy i rysunków przekrojów poprzecznych przebudowywanej drogi, a także w przygotowanych przedmiarach robót do wykonania. 2. Zakres robót do wykonania w zadaniu: przebudowa - utwardzenie nawierzchni odcinka drogi gminnej od km 0+000 - 0+976 na odcinku 976,0m, a w tym; na odcinku od 0+000 do km 0+535 szerokość nawierzchni 5,0m, na odcinku od 0+535 do km 0+565 przejście z szer. 5,0m na szer. 4,0m, na odcinku od 0+565 do km 0+976 szerokość nawierzchni 4,0m, podbudowa; - mechaniczne wyrównanie istniejącej warstwy podbudowy z destruktu bitumicznego, - skropienie istniejącej podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,8kg/m2, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego z zagęszczeniem mechanicznym, grub. warstwy po zagęszczeniu 5cm (frakcja 0/31,5mm) - warstwa profilowa, - klinowanie podbudowy masą betonu asfaltowego BA 0/12,8 w ilości 60kg/m2, nawierzchnia; wykonanie warstwy ścieralnej z masy betonu asfaltowego BA 0/12,8 w ilości 125kg/m2 odwodnienie; - plantowanie poboczy, - odwodnienie powierzchniowe po terenie przez zastosowanie odpowiednich spadków poprzecznych, - od km 0+320 do km 0+355 strona prawa drogi oraz od km 0+445 do km 0+480 strona lewa drogi w najniższym miejscu w którym gromadzi się woda opadowa należy ustawić ścieki korytkowe wraz ze studzienkami ściekowymi i odprowadzić kolektorem z rur PCV do planowanego mini stawu, oznakowanie; przedmiotowa droga gminna jest drogą podporządkowaną do istniejącej drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej. 3. Uwagi do zamówienia: 1) Zamawiający do przedmiotowego zamówienia dołącza przedmiary robót do wykonania uszczegółowiające przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem; że stanowią one jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla wykonawcy i mają być traktowane jako pomocnicze, roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w przedstawionej dokumentacji projektowej przygotowanej na tę okoliczność nie są robotami dodatkowymi. 2) Zamawiający zachęca wykonawców do zapoznania się z terenem w którym będzie wykonywana przebudowa drogi - utwardzenie nawierzchni poprzez dokonanie wizji lokalnej z ewentualnym przeprowadzeniem pomiarów sprawdzających i ewentualną korektą dołączonych przedmiarów z uwzględnieniem wszystkich innych robót możliwych do wykonania przy przedmiotowej przebudowie odcinka drogi, 3) Projektowaną przebudowę odcinka drogi w m. Zgierzynka należy odnieść do rzędnych istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej łączącej się z projektowaną na wysokości Świetlicy Wiejskiej (oraz pasami drogowymi istniejącej drogi), 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia, lub jego rozszerzenia do wysokości środków zabezpieczonych na to zadanie w budżecie Gminy Lwówek na 2015r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba), 5) Jeżeli w dokumentacji (skróconym projekcie budowlanym) przygotowanej na okoliczność wykonania ww robót w przedmiotowym zadaniu zostały przedstawione wskazania techniczne, materiały lub technologie wskazujące na konkretnego producenta (wykonawcę), należy traktować je jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania lub materiały, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych (tj. nie gorszych niż wskazane) parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego przedmiotu zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, badań i opinii na temat przyjętych przez siebie rozwiązań i materiałów. 6) z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wszystkie uzgodnienia dotyczące ewentualnych szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia, a nie uściślone w załączonym skróconym projekcie budowlanym przebudowy odcinka drogi w m. Zgierzynka będą uzgadniane i rozwiązywane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg. 5. Roboty inne i prace towarzyszące przedmiotowi zamówienia: 1) Wykonawca na swój koszt zabezpiecza teren budowy przed dostępem osób niepowołanych, na czas prowadzenia robót ustawiając odpowiednie znaki ostrzegawcze i informacyjne oraz zapewniając właściwe zabezpieczenie i oświetlenie terenu budowy (jeżeli zajdzie taka potrzeba), Wykonawca bierze na siebie ryzyko prowadzenia robót w terenie otwartym, 2) Wykonawca zabezpiecza obsługę geodezyjną przedsięwzięcia (w zamówieniu jest wymagana geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 3egz.), 3) Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń oraz budowli i wyrządzonych szkód podczas wykonywania robót w obrębie terenu budowy i dokona stosownych napraw wymaganych przez administratorów obiektów, (np.: uzbrojenie podziemne jak sieć wodociągowa, kable telefoniczne, kable energetyczne, istniejący drzewostan i chodniki), wzdłuż planowanej przebudowy znajdują się prywatne ogrodzone posesje z istniejącymi wjazdami, które mogą wymagać korekty rzędnych istniejących nawierzchni w stosunku do rzędnych nawierzchni powstałej z przebudowy. 4) Zamawiający informuje potencjalnych Wykonawców, że podkłady geodezyjne na których została sporządzona dokumentacja techniczna przygotowana na tę okoliczność i zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych mogą nie zawierać wszystkich informacji i szczegółów o terenie oraz wbudowanej infrastrukturze. 5) Wykonawca zabezpieczy teren budowy w dostawę niezbędnych mediów i pokryje koszty ich zużycia w przypadku takiej potrzeby, oraz wykona na swój koszt wszelkie niezbędne badania i próby w celu wykazania poprawnego i zgodnego z siwz i jej załącznikami wykonania przedmiotu zamówienia, 6) przed przystąpieniem do robót Wykonawca zawiadomi zainteresowane instytucje i użytkowników, o zamierzonym terminie ich rozpoczęcia. 7) przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla lokalnego społeczeństwa z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za wyrządzone szkody właścicieli nieruchomości przy których prowadzone będą roboty drogowe. 6. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia: 1) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów bhp i p.poż., 2) Wykonawca zapewnia; - materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie przedmiotowego zadania (z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez autora skróconego projektu budowlanego w jego opisie technicznym i wytycznych, lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót), posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie w budownictwie, - urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, a w tym transport materiałów na plac budowy (dostarczenie i eksploatacja maszyn oraz urządzeń obciąża Wykonawcę), - wykonanie badań sprawdzających potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 3) Wykonawca w trakcie wykonywania robot ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, własne oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy z tytułu prowadzonych robót, jak i poruszającego się sprzętu transportowego, oraz na swój koszt zabezpiecza urządzenia, sprzęt i materiały pozostawione na terenie placu budowy, 4) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym odpadów budowlanych wytworzonych na terenie placu budowy, a po zakończeniu robót teren przebudowy uporządkuje i zagospodaruje. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach zastosowanej technologii układania masy asfaltowej przyjął w swojej ofercie ułożenie nawierzchni bezspoinowej na całej długości przebudowywanego odcinka przedmiotowej drogi (szerokość rozściełacza odpowiadająca szerokości przebudowywanego odcinka drogi wynoszącej 5,00m i 4,00m), 2)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia (w siwz i jej załącznikach), 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 5) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca bierze na siebie ryzyko wykonywania robót w otwartym terenie. 7) Pokrycie kosztów wynikających z ewentualnej zmiany organizacji ruchu na czas budowy na przebudowywanych drogach (w przypadku takiej potrzeby), 8. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty obejmujące wszystkie grupy robót, termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, końcowego protokołu odbioru wszystkich robót z przedmiotu zamówienia i przekazania go Zamawiającemu, 2) Udzielona gwarancja nie wyklucza możliwości dochodzenia swoich praw przez Zamawiającego w tytułu rękojmi za wady, początkiem biegu terminu rękojmi jest wydanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu po pozytywnym podpisaniu końcowego protokółu odbioru robot..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH S.A. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH S.A. W UPADŁOŚCI
- Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych S.A., ul. Poznańska 42, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 483041,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 358494,82
Oferta z najniższą ceną: 358494,82 / Oferta z najwyższą ceną: 382221,15
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.