To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Warszawa: Świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie zbycia akcji spółki Azoty - Adipol S.A. z siedzibą w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 164859 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116657 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa, ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie zbycia akcji spółki Azoty - Adipol S.A. z siedzibą w Chorzowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie zbycia akcji spółki Azoty - Adipol S.A. z siedzibą w Chorzowie (zwanej dalej Spółką), tj. przygotowanie niezbędnych analiz Spółki a także sporządzenie memorandum informacyjnego Spółki (na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO) oraz ich aktualizacji, zwanych dalej Zamówionymi Dziełami (FAZA I) oraz, jeżeli ZAMAWIAJĄCY uzna to za zasadne, doradztwo w procesie zbywania akcji Spółki przez Skarb Państwa zwanych dalej Zleconymi Pracami (FAZA II). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. FAZA I -wykonanie Zamówionych Dzieł, na które składają się: 2.1.1 ustalenie sytuacji prawnej majątku Spółki; 2.1.2 oszacowanie wartości przedsiębiorstwa Spółki, przy użyciu co najmniej dwóch metod wyceny wraz z oszacowaniem wartości akcji Spółki; 2.1.3 ustalenie stanu i perspektyw rozwoju przedsiębiorstwa Spółki; 2.1.4 ocenę realizacji obowiązków Spółki wynikających z wymogów ochrony środowiska; 2.1.5 (na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO) sporządzenie, druk i udostępnienie memorandum informacyjnego w rozumieniu § 16 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego trybu zbywania akcji Skarbu Państwa (Dz. U. z 2009, Nr 34, poz. 264); 2.1.6 (na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO) jednokrotną bezpłatną aktualizację Zamówionych Dzieł wskazanych w pkt. 2.1.1, 2.1.3, 2.1.4; 2.1.7 (na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO) trzykrotną bezpłatną aktualizację Zamówionych Dzieł wskazanych w pkt. 2.1.2 i 2.1.5. 2.2. FAZA II (opcja) - na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO wykonanie wszystkich lub niektórych spośród wymienionych poniżej Zleconych Prac obejmujących: 2.2.1 przygotowanie i obsługa procesu sprzedaży osobom trzecim akcji Spółki w trybie negocjacji podjętych na podstawie publicznego zaproszenia, a w szczególności identyfikację i selekcję potencjalnych nabywców, badanie ich wiarygodności finansowej, a także doradztwo w negocjacjach dotyczących zbycia akcji, przygotowanie umowy zbycia akcji, z uwzględnieniem wskazówek ZAMAWIAJĄCEGO i doprowadzenie do jej zawarcia a następnie współpraca z ZAMAWIAJĄCYM w czynnościach mających na celu doprowadzenie do zamknięcia transakcji; 2.2.2 doradztwo na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO - w okresie nie krótszym niż do wykonania wszystkich zobowiązań nabywcy zawartych w umowie zbycia akcji Spółki i nie dłuższym niż termin obowiązywania umowy - przy wprowadzaniu ewentualnych zmian w umowie zbycia akcji Spółki oraz przy dokonywaniu interpretacji postanowień tej umowy, a także przy prowadzeniu negocjacji w celu polubownego rozstrzygnięcia sporów wynikłych w związku z wykonywaniem umowy zbycia akcji Spółki przed skierowaniem sprawy na drogę sądową; 2.2.3 doradztwo przy sprzedaży kolejnych pakietów akcji Spółki zgodnie z Ustawą o komercjalizacji i prywatyzacji, w celu zbycia do 85% akcji Spółki w trybie negocjacji podjętych na podstawie publicznego zaproszenia. ZAMAWIAJĄCY ustalił, że użyte powyżej określenie na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO należy rozumieć w ten sposób, że ZAMAWIAJĄCY w formie pisemnej wyznaczy dzień rozpoczęcia wykonania Zamówionego Dzieła lub Zleconych Prac, a w odniesieniu do Zamówionego Dzieła, o którym mowa w ppkt 2.1.5 oraz Zleconych Prac będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie określonym w piśmie. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru zakresu Zamówionych Dzieł lub Zleconych Prac, które powierzy WYKONAWCY do realizacji oraz do nie wykorzystania wszystkich opcji lub uprawnień wskazanych w przedmiocie zamówienia. Szczegółowy zakres oraz warunki jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia i jego wykonanie określone są w projekcie umowy (projekt umowy, której zawarcia oczekuje ZAMAWIAJĄCY od WYKONAWCY stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ), zwanej dalej Umową. W ramach wynagrodzenia za Zamówione Dzieła, o których mowa w § 2 ust. 1 Umowy, na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO nie przekraczającym terminu obowiązywania Umowy, o którym mowa w § 18 Umowy, WYKONAWCA zobowiązany jest do dokonania jednokrotnej bezpłatnej aktualizacji Zamówionych Dzieł, o których mowa w pkt 2.1 ppkt 2.1.1, 2.1.3, 2.1.4 oraz dokonania trzykrotnej bezpłatnej aktualizacji Zamówionych Dzieł, o których mowa w pkt 2.1 ppkt 2.1.2 i 2.1.5 Aktualizacja Zamówionych Dzieł winna dotyczyć stanu faktycznego i prawnego na dzień jej sporządzenia lub inny dzień w przypadkach uzasadnionych i za pisemną zgodą ZAMAWIAJĄCEGO, z zachowaniem warunków sporządzania Zamówionych Dzieł, o których mowa w Załączniku Nr 2 do Umowy. Za kolejne aktualizacje poszczególnych Zamówionych Dzieł, o których mowa w pkt 2.1. WYKONAWCY będzie przysługiwało 10% wynagrodzenia przewidzianego w § 3 ust. 1 Umowy za odpowiednie Zamówione Dzieło. Przy wykonaniu, odbiorze oraz wypłacie wynagrodzenia za aktualizacje Zamówionych Dzieł zastosowanie mają odpowiednie postanowienia Umowy dotyczące Zamówionych Dzieł oraz terminu jej obowiązywania, o którym mowa § 18 Umowy, w tym dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy w zakresie Zamówionych Dzieł. Ponadto wykonane Zamówione Dzieła powinny być przekazane ZAMAWIAJĄCEMU na nośnikach elektronicznych umożliwiających ich wykorzystanie przez ZAMAWIAJĄCEGO w formie innej niż zapis na papierze. Zamówione Dzieła, o których mowa w pkt. 2.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia powinny być opracowane w formie pisemnej i powinny uwzględniać stan faktyczny i prawny na dzień ich sporządzenia lub inny dzień w przypadkach uzasadnionych i za pisemną zgodą ZAMAWIAJĄCEGO lub na jego żądanie oraz zawierać wynikające z nich wnioski. Do Zamówionych Dzieł należy dołączyć w formie ponumerowanych załączników oryginały, odpisy lub kserokopie dokumentów stanowiących podstawę ich wykonania potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną (osoby uprawnione) do reprezentacji WYKONAWCY. Do sporządzonego Zamówionego Dzieła określonego w pkt 2.1 ppkt 2.1.1 i ppkt 2.1.3 - 2.1.5 oraz do sporządzonej aktualizacji Zamówionego Dzieła, WYKONAWCA powinien dołączyć pisemne oświadczenie Zarządu Spółki o zgodności informacji w nich zawartych ze stanem faktycznym lub wyjaśnić przyczynę braku takiego oświadczenia. WYKONAWCA jest ponadto zobowiązany do informowania ZAMAWIAJĄCEGO o zmianach prawa lub wystąpieniu innych istotnych zdarzeń mających wpływ na sytuację Spółki. Wszystkie przekazywane ZAMAWIAJĄCEMU przez WYKONAWCĘ w ramach wykonania Umowy Zamówione Dzieła mają być podpisane i opieczętowane na każdej stronie pieczęcią WYKONAWCY i parafami osób reprezentujących WYKONAWCĘ wraz z zaznaczeniem wersja z dnia ..... 3. ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie WYKONAWCA powierzy Podwykonawcom. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, że Zamówione Dzieła, o których mowa w pkt 2.1 ppkt 2.1.2, i 2.1.6 oraz Zlecone Prace, o których mowa w pkt 2.2 nie mogą być powierzone Podwykonawcom, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zlecenia Podwykonawcom wykonania operatów szacunkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 419672.13 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o., ul. Kościuszki 31,, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 221147.54
- Oferta z najniższą ceną: 221147.54 oferta z najwyższą ceną: 357933.32
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradcze wspierające Zamawiającego oraz Zespoły Pracowników Sieci IOB Projektu w partycypacyjnym procesie tworzenia strategii sieci oraz, tworzenia procedur i narzędzi współpracy sieci.
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Kompleksowa usługa wsparcia i doradztwa eksperckiego w zakresie ochrony głuszca i cietrzewia na rzecz projektu "Razem dla natury - ochrona gatunków i siedlisk na terenach cennych przyrodniczo"
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.