Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Pyrzyce: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach
Numer ogłoszenia: 164885 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie, Żabów 31, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 5777-641; 5777-642, fax 0-91 5777-641.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach, ul. Niepodległości 4, 74-200 Pyrzyce. Zamówienie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty okreslonej w przepisach na podstawie art. 11 ust 8 Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500 zł. Wadium może być wniesione w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp; 2. spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 3. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4. wykonali w ostatnich 3 latach co najmnie 2 robót odpowiadającym swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu; 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. posiadają ubezpieczenie lub inny dokument, potwierdzajęcy o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie zdrowotne o społeczne, odpowiednio na rzecz urzędu skarbowego oraz ZUS lub KRUS. 8. posiadają wykwalifikowaną kadrę, niezbędną do prowadzenia robót - będących przedmiotem zamówienia; 9. wniosą wadium; 10. udzielą 5 letniej gwarancji jakości liczonej od dnia końcowego odbioru robot. 11. akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 12. złożą komplet wymaganch dokumentów. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji istotnych warunkow zamówienia w zakresie kompletności i jakości oferty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy; 2. oświadczenie na podst. art. 22 i 24 ustawy Pzp; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4. aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające niezaleganie z z opłacaniem podatku - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skladania ofert; 5. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające niezaleganie z z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. informację z banku o posiadaniu środków finansowych lub zdolność kredytową; 7. wykaz podmiotów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem ich czynności - dotyczy Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia przez podwykonawców; 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat; 9. wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania oraz wskazanie kierownika budowy - informacje dot. kwalifiikacji zawodowych; 10. polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 11. wypełniony i podpisany projekt umowy; 12. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót; 13. umowa spółki cywilnej, jezeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej lub umowa konsorcjum, jeżeli ofertę składa konsorcjum; terminu skladania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpspyrzyce/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie Żabów 31, 74-200 Pyrzyce..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Żabowie, Żabów 31, 74-200 Pyrzyce - gabinet Dyrektora Domu..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w okresie 36 miesięcy
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gm. Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY PYRZYCE
- Zarządzanie zasobem nieruchomości Gminy Pyrzyce
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- Modernizacja budynku Collegium Maius-Anatomicum (DZP.25.30.2024)
- Zniesienie barier architektonicznych i poprawa dostępności poprzez montaż dźwigu osobowego - nr 2
- Przygotowanie dokumentacji projektowej inwestycji pn. "Przebudowa i modernizacja infrastruktury technicznej"
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.