Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Wrocław: Przeprowadzenie badań, opracowanie wyników oraz przygotowanie Opracowania programu integracji Mikro, Małych i Średnich przedsiębiorstw z gospodarką Dolnego Śląska.
Numer ogłoszenia: 16491 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, faks 071 7769141, 7769702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badań, opracowanie wyników oraz przygotowanie Opracowania programu integracji Mikro, Małych i Średnich przedsiębiorstw z gospodarką Dolnego Śląska..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Badanie istniejących mikro, małych i średnich firm z uwzględnieniem następujących elementów: 1.1. informacje podstawowe (branża, wielkość zatrudnienia, zmienność zatrudnienia, lokalizacja, dane teleadresowe, posiadanie strony WWW, dostęp do Internetu, okres funkcjonowania, przynależność do izb gospodarczych lub innych organizacji samorządu gospodarczego) 1.2. współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i instytucjami finansowymi, uzyskana pomoc publiczna, dostęp do kredytów oraz innych form wsparcia finansowego 1.3. współpraca z instytucjami dysponującymi funduszami europejskimi (dostępność informacji o możliwości korzystania z funduszy, ilość złożonych wniosków i wysokość wnioskowanego dofinansowania, ilość rozpatrzonych wniosków pozytywnie i negatywnie, wielkość otrzymanego dofinansowania, rodzaj otrzymanego wsparcia z podziałem na projekty miękkie i twarde, ocena poziomu skomplikowania wniosku, czas potrzebny na jego przygotowanie, możliwość samodzielnego wypełnienia wniosku) 1.4. dostępność i dostosowanie ogłaszanych konkursów na dofinansowanie w odniesieniu do rzeczywistych potrzeb przedsiębiorców. 1.5. stopień zinformatyzowania i wykorzystania nowych technologii w codziennej komunikacji wśród przedsiębiorstw. Określenie potrzeb w zakresie komunikacji elektronicznej (Internet) i głosowej (telefonia stacjonarna i komórkowa). Koszty związane z wydatkami na usługi telekomunikacyjne (dostęp do Internetu, usługi głosowe stacjonarne, usługi komórkowe) i sposoby ich optymalizacji. 2. Analiza zebranych danych (powinna zawierać główne bariery integracji mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z gospodarką Dolnego Śląska). Wnioski z badań powinny posłużyć do opracowania PROGRAMU INTEGRACJI MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Z GOSPODARKĄ DOLNEGO ŚLĄSKA 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie następujących warunków dotyczących: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1, gdy Wykonawca: 2.2. wykaże że będzie dysponował zespołem co najmniej z 3 osób posiadających łącznie następujące doświadczenie: - Członek zespołu ds. dydaktyczno - edukacyjnych: posiadający tytuł naukowy lub stopień naukowy co najmniej doktora habilitowanego nauk ekonomicznych; - Członek zespołu ds. badań ankietowych: posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w przeprowadzaniu badań; - Kierownik zespołu - posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji usług doradczych w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.3. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku, Ponadto Wykonawcy muszą wykazać brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1. Złożenie przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków określonych w punkcie III.2)1: 1.1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp; 1.2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia; 1.3. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy: 2.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp 3. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 3.1. Jeżeli osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa: 3.2. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt 3.2.1., 3.2.3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.2. Warunki opisane w punkcie III.2)1. Wykonawcy mogą spełniać łącznie i łącznie przedstawić wymagane dokumenty, warunki opisane w punkcie 2 musi spełniać każdy z tych Wykonawców i każdy z nich musi przedstawić wymagane dokumenty. 4.3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Metodologia badania - 20
- 3 - Narzędzia badawcze - 20
- 4 - Plan działania oraz harmonogram jego przeprowadzenia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umwd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14 (wejscie od ul. Mazowieckiej 15, pok. 124).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 11:30, miejsce: Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- SZP/242-082/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1 - II ETAP
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.13.2025 ewaluacja podsumowująca efekty realizacji Programu NPRCz 2.0. na l. 2021-2025
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja postępów realizacji FEPW 2021-2027".
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.