eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobowoZAGOSPODAROWANIE MIEJSC REKREACJI W MIEJSCOWOŚCIACH BOBOWO, GRABOWO, WYSOKA I JABŁÓWKO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-28

Bobowo: ZAGOSPODAROWANIE MIEJSC REKREACJI W MIEJSCOWOŚCIACH BOBOWO, GRABOWO, WYSOKA I JABŁÓWKO
Numer ogłoszenia: 164921 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowo , ul. Gdańska 12, 83-212 Bobowo, woj. pomorskie, tel. 058 5621766 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobowo.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE MIEJSC REKREACJI W MIEJSCOWOŚCIACH BOBOWO, GRABOWO, WYSOKA I JABŁÓWKO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane wraz z dostawami wyposażenia placów zabaw obejmujące budowę placów zabaw oraz dostawę wyposażenia tych placów zabaw w miejscowościach: Bobowo, Grabowo, Wysoka i Jabłówko. Zamówienie obejmuje między innymi: a) dowiezienie gruntu i jego rozplantowanie b) mechaniczne plantowanie terenu spycharkami c) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne d) ogrodzenie z prefabrykowanych elementów żelbetowych i siatką e) wykonanie nawierzchni trawiastej siewem f) dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych (altany rekreacyjne, karuzele, huśtawki, zestaw zabawowy z metalową zjeżdżalnią, piaskownice, ławki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obmiarze robót budowlanych i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o w/w dokumentację stanowiącą materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny. Kosztorys ofertowy musi zawierać pozycje katalogowe (zbieżne z nazwami i kolejnością przedstawioną w obmiarze robót), jednostki obmiarowe, wartości jednostkowe, wartość łączną oraz tabelę elementów scalonych.. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej oraz w STWiOR nazw własnych lub typów materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (równoważnych), co do wymagań jakościowych czy parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres 3 lat od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego, a także na zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. Wskazane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującej zabudowy oraz najbliższego otoczenia budowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym dla złożenia oferty w niniejszym postanowieniu. Pieczę nad realizacją zamówienia sprawuje powołany przez Zamawiającego Inspektor Nadzoru, który ocenia zgodność realizacji inwestycji z projektem, kontroluje jakość i ilość wykonanych robót. Przedmiotowe zadanie jest dofinansowane w ramach działania (Odnowa i rozwój wsi) objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Umowa o przyznanie pomocy Nr 00105-6922-UM1100017/09 z 19 sierpnia 2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 500, 00 zł ,( słownie: trzy tysiące pięćset złotych ), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto (rachunek) Urzędu Gminy w Bobowie (Bank Spółdzielczy w Starogardzie Gdańskim nr rachunku 38 8340 0001 0000 1401 2000 0008) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Urzędu Gminy w Bobowie (według potwierdzenia wpływu środków na rachunek określony w ust.1). 2. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w Urzędzie Gminy do dnia i godziny oznaczonych jako ostateczny termin składania ofert. Powyższa gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3u.p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, za zgodą Wykonawcy zaliczone jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt VII nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów: 3.1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.1, zobowiązany jest złożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.2, zobowiązany jest złożyć: - wykaz wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, polegających na wykonaniu min.2 podobnych obiektów z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - aktualny dokument (kopię uprawnień) stwierdzający, że osoba, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.3 zobowiązany jest złożyć: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.4, zobowiązany jest złożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 1-3 i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4, w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówienia publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Zgodny w treści wypełniony i podpisany druk pn. (Oferta) - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 1-3 ( załącznik nr 2 do SIWZ) i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4, w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualny dokument (kopię uprawnień) stwierdzający, że osoba, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Dane dotyczące podwykonawców zgodnie z wytycznymi pkt. XXV SIWZ - jeżeli dotyczy - załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty budowlane zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c) wskazanie zakresu robót, d) wskazanie wartości robót, e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie 9. polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. III SIWZ 11. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia (za wyjątkiem 1, 6, 10) muszą być złożone przez każdy podmiot. 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Ponadto Wykonawcy Ci zgodnie z art. 23 ustawy Pzp winni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ( za zgodność z oryginałem) przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Li.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobowo.gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również uzyskać nieodpłatnie w Urzędzie Gminy Bobowo ul. Gdańska 12, 83-212 Bobowo, pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Bobowo ul. Gdańska 12, 83-212 Bobowo, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zadanie jest dofinansowane w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Umowa o przyznanie pomocy Nr 00105-6922-UM1100017/09 z 19 sierpnia 2009r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.