eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaP21DSM42011 postępowanie na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Warszawa: P21DSM42011 postępowanie na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej
Numer ogłoszenia: 164937 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119762 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P21DSM42011 postępowanie na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego - zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego do Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określony niniejszą Specyfikacją drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy wykaz stanowiący przedmiot zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.Miejsce dostawy drobnego sprzętu medycznego: sukcesywne dostawy do magazynu ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 3.Zamawiający nie gwarantuje dojazdu na teren szpitalny oraz podjazdu do magazynu. 4.Wielkość i asortyment dostaw jest zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości drobnego sprzętu medycznego mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się) w ramach wartości umowy. 5.Termin dostarczenia zamawianego towaru - maksymalnie 48 godzin (2 dni robocze) od zgłoszenia na piśmie faxem lub e-mailem (dopuszcza się składanie zamówienia przez telefon za potwierdzeniem na piśmie). 6.Minimalny okres ważności dostarczanych artykułów musi wynosić 12 miesięcy od daty dostawy. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 8.Nazwy podanego drobnego sprzętu medycznego w załączniku nr 2 - formularz cenowy powinny być traktowane jako przykład i nie sugerują producenta. 9.Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 33.17.13.00 - Zestawy do znieczuleń miejscowych 33.14.13.21 - Igły do znieczulania . 10.Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych (deklaracja zgodności, CE). 11.O ile w danym przypadku ustawa tak stanowi dostarczony sprzęt medyczny musi spełniać kryteria określone przepisami ustawy O wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679). 12. Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji spowoduje odrzucenie oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.13.00-2, 33.14.13.21-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16127,64

  • Oferta z najniższą ceną: 16127,64 / Oferta z najwyższą ceną: 16127,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.