Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-30
Bytów: Zagospodarowanie terenów nabrzeży rzeki Bytowy wraz z remontem kościoła p.w. św. Katarzyny w Bytowie
Numer ogłoszenia: 164943 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów , ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 20 11, faks 59 822 25 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów nabrzeży rzeki Bytowy wraz z remontem kościoła p.w. św. Katarzyny w Bytowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn: Zagospodarowanie terenów nabrzeży rzeki Bytowy wraz z remontem kościoła p.w. św. Katarzyny w Bytowie i obejmuje wykonanie m.in.: Część I - Zagospodarowanie terenów nabrzeży rzeki Bytowy 1/ zagospodarowanie i mała architektura: a) Wykonanie ścieżek rowerowych i ciągów pieszych z kostki betonowej b) Wykonanie mostków wraz z balustradami dla pieszych i rowerzystów łączących brzegi rzeki c) Wykonanie schodów terenowych wraz z balustradą d) Wykonanie altany parkowej e) Montaż elementów małej architektury: - ławki - kosze na śmieci - kierunkowskazy - słupki i łańcuchy 2/ oświetlenie a) wykonanie oświetlenia i iluminacji terenu 3/ Szata roślinna a) usunięcie drzew i krzewów b) cięcia pielęgnacyjne drzew c) nasadzenia drzew i krzewów d) zakładanie trawników 4/ Ukształtowanie terenu Część II - Remont kościoła p.w. św. Katarzyny w Bytowie 1. Wymiana pokrycia dachowego: - demontaż istniejących obróbek blacharskich, - demontaż istniejącego pokrycia dachowego, - wymianę i wzmocnienie elementów konstrukcji dachowej nienadających się do dalszej eksploatacji, tj. odcinków krokwi, mieczy, itp., - wymiana deskowania koszy, - wykonanie przeciwspadków w koszach połaci dachowych, - wykonanie nowego pokrycia koszy z blachy cynkowo - tytanowej po uprzednim odeskowaniu koszy i pokryciu papą termozgrzewalną, - poszycie połaci dachowej systemową matą strukturalną, - montaż pokrycia dachowego z blachy cynkowo - tytanowej gr. min. 0,7 mm na rąbek kątowy, - wykonanie obróbki kalenicy , - wykonanie obróbek blacharskich z blachy cynkowo - tytanowej, - zamocowanie paraizolacji do podsufitki wykonanej z desek oraz ułożenie izolacji termicznej na w/w paraizolacji w celu prawidłowej wentylacji przestrzeni pomiędzy podsufitką kościoła, a deskowaniem dachu, należy zamocować nawiewniki okienne higrosterowane np. oraz systemowe wywietrzniki dachowe w połaci dachu, - demontaż i wykonanie nowej instalacji odgromowej. 2. Remont elewacji: - rozbiórkę dwóch przybudówek usytuowanych przy wyjściu do zakrystii oraz odtworzenie przedwojennego wyglądu elewacji wejściowej (północno-wschodniej) zakrystii, - skucie luźnych tynków i uzupełnienie tych miejsc oraz uzupełnienie ubytków, - uzupełnienie ubytków na gzymsach, lizenach, detalach architektonicznych, - nałożenie na całą powierzchnię tynku cienkiej warstwy drobnoziarnistego tynku, - wykonanie powłoki malarskiej - farba elewacyjna, - usunięcie luźnych fragmentów ścian fundamentowych z kamienia naturalnego, - uzupełnienie ubytków oraz spoin, - uzupełnienie poziomej rolki z cegły, zwieńczającej ścianę fundamentową - proponuje - się wykucie istniejących cegieł i wmurowanie nowych cegieł np. klinkierowych, - roboty uzupełniające, obejmujące swoim zakresem: a) wymianę i wykonanie wszelkich obróbek z blachy cynkowo - tytanowej b) renowację istniejących drzwi wejściowych do budynku głównego kościoła od strony elewacji frontowej oraz wymianę drzwi w dobudówce zakrystii c) remont ram i szklenia okien nawy z uzupełnieniem szyb, oczyszczeniem, uzupełnieniem lub lutowaniem elementów metalowych, itp., d) wykonanie nowych okien w zakrystii na wzór pierwotnych, e) montaż drewnianych żaluzji w otworach wieży, f) remont i konserwację tarcz, wskazówek oraz mechanizmu zegara usytuowanego na wieży (w wieży) kościoła, g) odrestaurowanie i naprawę daszków nad wejściami do budynku kościoła, h) odrestaurowanie i naprawę schodów wejściowych do budynku kościoła. Przed przystąpieniem do robót w terenie zabudowanym Wykonawca zawiadomi właścicieli posesji, budynków. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zawiadomi również zainteresowane instytucje i właścicieli uzbrojenia podziemnego o rozpoczęciu budowy i uzgodni z nimi realizowany projekt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- c) Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 8 000,00 zł na każdą część zamówienia. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium - Zagospodarowanie terenów nabrzeży. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I - Zagospodarowanie terenów nabrzeży rzeki Bytowy: Wykonawca winien w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykazać, że wykonał : - co najmniej 2 roboty polegających na budowie nawierzchni z betonowych kostek brukowych i/lub klinkierowych i/lub granitowych o wartości tych robót w każdym zadaniu na kwotę min. 300 tys. zł. brutto oraz - co najmniej 2 roboty polegających na budowie, wykonaniu oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacji o wartości tych robót w każdym zadaniu na kwotę min. 150 tys. zł. brutto. Część II - Remont kościoła p.w. św. Katarzyny w Bytowie Wykonawca winien w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykazać, że wykonał roboty budowlane (zadania) polegające na wykonaniu: - co najmniej 2 robót dekarskich - pokrycie dachu blachą na rąbek kątowy - na obiektach kubaturowych na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł brutto każda. oraz - co najmniej 2 robót polegających na kładzeniu tynków cementowo-wapiennych na/lub w obiektach kubaturowych na powierzchni nie mniejszej niż 200 m2 każda
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie : Część I - Zagospodarowanie terenów nabrzeży rzeki Bytowy a) terminu zakończenia umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego, jeżeli zaistnieje konieczność przeprowadzania prac archeologicznych, b) technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, c) wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu rzeczowego. Termin realizacji zadania może ulec przedłużeniu nie więcej niż o czas trwania okoliczności wymienionymi powyżej. Część II - Remont kościoła p.w. św. Katarzyny w Bytowie a) terminu zakończenia realizacji robót i zgłoszenia gotowości do odbioru na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b) terminu zakończenia realizacji robót i zgłoszenia gotowości odbioru na uzasadniony wniosek Wykonawcy z powodu zaistnienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót, przeprowadzenie prób i sprawdzeń w wyznaczonym terminie, c) terminu zakończenia realizacji robót na wniosek Zamawiającego w razie zlecenia robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, d) technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, e) wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu rzeczowego. Termin realizacji zadania może ulec przedłużeniu nie więcej niż o czas trwania okoliczności wymienionymi powyżej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15, pok. nr 40.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 09:45, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP35/A/20/2024/II
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - artroskopia kolana ZP38/A/21/2024
- Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Bytów
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Cieszkowskiego 4 w Sławnie na potrzeby Centrum Terapeutycznego
- Termomodernizacja budynku zamieszkania zbiorowego Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2-Etap II
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
- Przebudowa zatok autobusowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.