Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-20
Kamień Pomorski: Wykonanie prac geodezyjnych na nieruchomościach położonych na terenie Powiatu Kamieńskiego z podziałem na 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 164977 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kamieński , ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3823120, faks 091 3823121.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych na nieruchomościach położonych na terenie Powiatu Kamieńskiego z podziałem na 3 zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych na nieruchomościach położonych na terenie Powiatu Kamieńskiego z podziałem na 3 zadania. Zadanie nr 1 Wznowienie granic działki nr 15/1 o pow. 0,18 ha położonej w Warnowie, stanowiącej własność Skarbu Państwa - Agencja Nieruchomości Rolnych. Wznowienie granic w/w nieruchomości ma na celu uregulowanie stanu prawnego działki poprzez zwrot dożywotniego użytkowania. Zamówienie będzie realizowane w II etapach: etap I - okazanie granic w terenie etap II - wprowadzenie wznowionych znaków granicznych do PZGiK Zamawiający oczekuje złożenia następującej dokumentacji: - wykaz zmian danych ewidencyjnych - protokół ze wskazaniem znaków znaków granicznych wraz ze szkicem Zadanie nr 2 Przygotowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości stanowiących działki: - nr 70 o pow. 0,6103 ha - droga powiatowa 1021 Z Borucin-Świniec-Jatki - nr 69 o pow. 2,20 ha - stanowiąca własnośc osoby fizycznej Przedmiotowy podział w/w nieruchomości ma na celu uregulowanie stanu prawnego drogi powiatowej 1021 Z Borucin-Świniec-Jatki. Zamawiający oczekuje złożenia następującej dokumentacji: - wstępny projekt podziału działki nr 69 i 70 wykonany w 4 egz. - wykazy zmian danych ewidencyjnych wykonane w 4 egz. Wstępny projekt podziału winien być wykonany zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym Zadanie nr 3 Wyniesienie na grunt rozgraniczenia na podstawie postanowienia Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim Sygn. Akt. I Ns 401/10 z dnia 04.10.2011 r. poprzez wyznaczenie na gruncie położenia punktów pomiędzy działką nr 222 a działką 223 oraz pomiędzy działką nr 223 a działką 241 obręb Sierosław, gmina Wolin. Z treścia postanowienia można zapoznać się w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim pok. 18B w godzinach pracy Urzędu. Zamówienie będzie realizowane w II etapach: etap I - okazanie granic w terenie etap II - wprowadzenie wznowionych znaków granicznych do PZGiK Zamawiający oczekuje złożenia następującej dokumentacji: - wykaz zmian danych ewidencyjnych; - protokół ze wskazania znaków granicznych wraz ze szkicem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać że:dysponują lub będą dysponować: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika prac z zakresu nr 1 tj. geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz w zakresie nr 2 tj. rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. (t.j. Dz. U. z 2005 roku, nr 240 poz. 2027 ze zm.) Prawo geodezyjne i kartograficzne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oferta cenowa, oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, przy uwzględnieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1 jest niedopuszczalna. 3. Niezależnie od innych przypadków przewidzianych umową Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: a)zmiany terminów wykonania poszczególnych etapów, jeżeli wykonanie prac będzie wymagało uzgodnień, opinii lub decyzji innych właściwych organów o czas niezbędny do ich uzyskania. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwe na podstawienie uzasadnionego wniosku Wykonawcy, b)zmiany terminów wykonania poszczególnych etapów, jeżeli terminy pozyskania wypisu lub wyrysu z rejestru gruntów, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź innych niezbędnych do wykonania zamówienia będą wydłużać się w czasie z przyczyn niezależnych do Wykonawcy, a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne, c)ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; d)nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto bez konieczności sporządzania aneksu, e)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 4.Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Kancelaria Ogólna ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Wznowienie granic działki nr 15/1 o pow. 0,18 ha położonej w Warnowie, stanowiącej własność Skarbu Państwa - Agencja Nieruchomości Rolnych. Wznowienie granic w/w nieruchomości ma na celu uregulowanie stanu prawnego działki poprzez zwrot dożywotniego użytkowania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w II etapach: etap I - okazanie granic w terenie etap II - wprowadzenie wznowionych znaków granicznych do PZGiK Zamawiający oczekuje złożenia następującej dokumentacji: - wykaz zmian danych ewidencyjnych - protokół ze wskazaniem znaków znaków granicznych wraz ze szkicem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Przygotowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości stanowiących działki: - nr 70 o pow. 0,6103 ha - droga powiatowa 1021 Z Borucin-Świniec-Jatki - nr 69 o pow. 2,20 ha - stanowiąca własnośc osoby fizycznej Przedmiotowy podział w/w nieruchomości ma na celu uregulowanie stanu prawnego drogi powiatowej 1021 Z Borucin-Świniec-Jatki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający oczekuje złożenia następującej dokumentacji: - wstępny projekt podziału działki nr 69 i 70 wykonany w 4 egz. - wykazy zmian danych ewidencyjnych wykonane w 4 egz. Wstępny projekt podziału winien być wykonany zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Wyniesienie na grunt rozgraniczenia na podstawie postanowienia Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim Sygn. Akt. I Ns 401/10 z dnia 04.10.2011 r. poprzez wyznaczenie na gruncie położenia punktów pomiędzy działką nr 222 a działką 223 oraz pomiędzy działką nr 223 a działką 241 obręb Sierosław, gmina Wolin. Z treścia postanowienia można zapoznać się w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim pok. 18B w godzinach pracy Urzędu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w II etapach: etap I - okazanie granic w terenie etap II - wprowadzenie wznowionych znaków granicznych do PZGiK Zamawiający oczekuje złożenia następującej dokumentacji: - wykaz zmian danych ewidencyjnych; - protokół ze wskazania znaków granicznych wraz ze szkicem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie Miasta Krosna w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy basenu rehabilitacyjnego z łącznikiem do Zespołu Szkół nr 30 przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- 3- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnego w inst. gazową wraz z inst. w cz. wspólnych, wewn. instalacją w lokalach na potrzeby CO, CW oraz innych dla 1 nieruchomości
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.