Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Poznań: Zakup części zamiennych, akcesoriów, ogumienia i akumulatorów do pojazdów ogólnego przeznaczenia
Numer ogłoszenia: 165051 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa - obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup części zamiennych, akcesoriów, ogumienia i akumulatorów do pojazdów ogólnego przeznaczenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, akcesoriów, ogumienia i akumulatorów do pojazdów ogólnego przeznaczenia w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzach cenowych; 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań/ pakietów 5: zadanie nr 1: dostawa części zamienne do pojazdów ciężarowych i autobusów (Star 200, 244, 266, 266M, 944, Autosan H 10 i H 9) , zadanie nr 2: dostawa części zamienne do pojazdów dostawczych i terenowo - osobowych (Honker 2324, 2000, Lublin I, II, III), zadanie nr 3: dostawa akcesoriów do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów, zadanie nr 4: dostawa ogumienia do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych, zadanie nr 5: dostawa akumulatorów do pojazdów osobowych i dostawczych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.40.00.00-0, 19.50.00.00-1, 24.90.00.00-3, 31.50.00.00-1, 31.60.00.00-2, 39.50.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia z art. ust. 22 1 ustawy zgodnie z zał nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia z art. ust. 22 1 ustawy zgodnie z zał nr 2 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia z art. ust. 22 1 ustawy zgodnie z zał nr 2 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia z art. ust. 22 1 ustawy zgodnie z zał nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Dostarczone przez Wykonawcę części zamienne do pojazdów kołowych powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych. Zamawiający dopuszcza jednak oferowanie wyrobów o odmiennym numerze katalogowym (numerach rysunków), pod warunkiem zamienności części, których dotyczą. W takim przypadku oferowany wyrób musi w pełni zastępować oryginalny wyrób, żądany przez Zamawiającego, co musi być potwierdzone stosownym oświadczeniem Wykonawcy o współzamieności. W takiej sytuacji należy podać numer katalogowy (numer rysunku) w formularzu ofertowym w kolumnie uwagi a. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty dostarczyć aktualną homologację ogumienia (tzn. ważną na rok 2011) wydaną w zakresie wymagań technicznych stawianych przedmiotom wyposażenia pojazdów samochodowych określonych Regulaminem Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych nr 54, w/w dokumenty w języku polskim należy dołączyć do dostarczanego asortymentu i przekazać osobie odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego przed rozpoczęciem procedury przyjęcia opon. - dotyczy zadania 4 )- wzór załącznik nr 1 do siwz b. Oświadczenie Wykonawcy ,że zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty dostarczyć karty gwarancyjne: - indywidualnie dla każdego dostarczonego akumulatora - indywidualnie dla każdej dostarczonej opony - na wyroby (tśm) identyfikowalne (posiadające nr seryjne lub inne cechy identyfikowalności) - na wyroby (tśm) nieposiadające cech identyfikowalności Wykonawca dostarczy zbiorcze świadectwo jakości. Dostarczone karty gwarancyjne muszą zawierać informację o warunkach udzielonej gwarancji i o sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej oraz w przypadku akumulatorów instrukcję obsługi/eksploatacji. - wzór załącznik nr 1 do siwz. .
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, formularze cenowe, stanowiący załącznik nr 3 (3/1, 3/2, 3/3, 3/4, 3/5) do SIWZ dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Asortyment zawarty w pakietach nr 1 i 2 zamówiony zostanie na pewno w 60% ilości przewidzianej w formularzach ofertowych. Wartość zamówienia w każdym z zadań/pakietów może ulec zmianie w granicach + 30% kwoty wartości zamówienia brutto w przypadku dodatkowych środków finansowych do dnia 15.12.2011r.- ( opcja )
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu u p. Małgorzaty Spychalskiej tel 61 857 52 45.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Ladowych w Poznaniu ul. Wojak polskiego 86/90, Poznań, kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3 od pon=pt w godz. od 7.30-11.00 oraz od 13.30-15.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa części zamienne do pojazdów ciężarowych i autobusów (Star 200, 244, 266, 266M, 944, Autosan H 10 i H 9).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamienne do pojazdów ciężarowych i autobusów (Star 200, 244, 266, 266M, 944, Autosan H 10 i H 9).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00-2, 34.30.00.00-0, 31.50.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa części zamienne do pojazdów dostawczych i terenowo - osobowych (Honker 2324, 2000, Lublin I, II, III),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamienne do pojazdów dostawczych i terenowo - osobowych (Honker 2324, 2000, Lublin I, II, III),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa akcesoriów do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa akcesoriów do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3, 19.50.00.00-1, 31.50.00.00-1, 39.50.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa ogumienia do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ogumienia do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa akumulatorów do pojazdów osobowych i dostawczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa akumulatorów do pojazdów osobowych i dostawczych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AD/ZP/44/25 Zakup zestawu chromatografii gazowej sprzężonej z detektorem FID i TCD wyposażony w generator wodoru wraz z przeprowadzeniem szkolenia oraz wsparciem technicznym.
- ZP3/4523/25 - Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych wraz z oględzinami w obiektach i budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
- Usługa wykonania cięć sanitarnych, prac pielęgnacyjnych oraz wycinki i nasadzeń zastępczych drzew, na terenach będących w administracji POSIR
- Zakup monitorów funkcji życiowych wraz z integracją ze szpitalnym systemem HIS/RIS/PACS dla Oddziałów w Wielkopolskim Centrum Pediatrii przy ul. Adama Wrzoska 1 w Poznaniu.
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Modernizacja oświetlenia na Obiektach Sportowych MOSRiR w Szczecinie.
- Kompleksowa obsługa techniczna Dni Starachowic 2025
- Przegląd systemów pożarowych w 13 węzłach szkieletowych
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenie gminy Sokoły
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
więcej: Guma i tworzywa sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.