Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Gorzów Wielkopolski: Zapytanie o cenę na wywóz nieczystości stałych w zasobach GTBS Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 165055 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gorzowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225522, faks 095 7225546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapytanie o cenę na wywóz nieczystości stałych w zasobach GTBS Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wywóz nieczystości stałych z zasobów mieszkaniowych Gorzowskiego TBS Sp. z o.o., tj. z 7 osłon śmietnikowych z 15 pojemników własnych Wykonawcy o poj. 1.100m3 wraz z segregacją, wywóz segregowanych nieczystości oraz gabarytów, przy minimalnym założeniu trzy razy w tygodniu z 8 pojemników i dwa razy w tygodniu z 7 pojemników. W zasobach na dzień 31.12.2010 r. zasiedlonych jest 1314 osób..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SELEKT RS Robert Szymański, ul. W. Witosa 3/2, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5353,33
Oferta z najniższą ceną: 5353,33 / Oferta z najwyższą ceną: 8200,33
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość wykonania usługi w 12 miesięcznym okresie poprzedzającym wdrożenie ww. postępowania w skali roku określono kwotą 66.378,05 zł netto. Po rozpoznaniu rynku wartość usługi została określona kwotą 90.520,00 zł netto rocznie. Usługa jest powszechnie dostępna, a wartość zamówienia przekracza wartość zapisaną art. 4 ust.8 oraz jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podst. art. 11.ust.8. Zamówienie mogło być zrealizowane, z uwagi na przejrzystość działania Spółki zgodnie z zapisami art3.1, poprzez zastosowanie zapisów oddz.6 Ustawy, tj. w trybie zapytania o cenę. W dniu 11.03.2011 r. na podstawie decyzji Prezesa Spółki została powołana Komisja przetargowa. Zaproszenie do złożenia ofert rozesłano do 6 firm działających na terenie miasta Gorzowa Wlkp. wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia nr 169/03/MR/2011 z 11.03.2011 r. oraz wywieszono ją wraz z informacją o wdrożeniu postępowania w ramach zamówień publicznych na tablicy ogłoszeń na terenie spółki. Do godz. 12,00 w dniu 10.04.2011r. wpłynęło 5 ofert. Na otwarciu ofert w dniu 10.04.2011 r. godz.12,30 byli obecni wszyscy przedstawiciele firm, które złożyły oferty. Przewodniczący Komisji poinformował zebranych, że Zamawiający ustalił wartość realizacji zamówienia w wys. 6,20 zł brutto/osobę, tj. przy założeniu 1314 osób zamieszkujących na dzień 31.12.2010 r. oraz 10.03.2011 w zasobach GTBS wartość usługi 8.146,8 brutto zł, netto 7.613,83 netto miesięcznie. Komisja do stanu zamknięcia złożonych ofert nie wniosła uwag, otworzyła je i zapoznała się w obecności zebranych osób z ich treścią. Wszystkie oferty spełniały kryteria SIWZ. Cena najkorzystniejszej oferty odbiegała rażąco od pozostałych. Komisja dziękując zebranym, stwierdziła konieczność dalszej pracy we własnym gronie. W jej trakcie komisja w oparciu o zapisy art.90 ust. 1 UoZP zwróciła się w dniu 12.04.2011 r. do firmy z najniższą ceną ofertową: Selekt RS z prośbą o uściślenie i wyjaśnienie elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Oferent w dniu 18.04.2011 złożył stosowne wyjaśnienia, które zostały przyjęte. GTBS Sp. z o.o. zaproponowała zawarcie umowy z oferentem najniższej ceny: 4,40 zł/osobę miesięcznie brutto, tj w przeliczeniu 5.353,33 zł netto 5781,60 zł brutto miesięcznie, rocznie 64.240 netto, 69.379,20 zł brutto. Obrady Komisji trwały do dnia 20.04.2011 r. Prezes Zarządu Spółki zatwierdził protokolarną propozycję Komisji. O wyborze i decyzji Zamawiającego wszyscy oferenci zostali poinformowani pismem z dnia 20.04.2011 r. Natomiast przedstawiciele firmy: Selekt RS Robert Szymański został zaproszony do podpisania w dniu 30.04.2011 r. stosownej umowy na wykonanie usługi, przez okres, zgodnie z zapisami SIWZ, czterech lat tj. od 01.05.2011 r. do 30.04.2015 r.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawa świeżych warzyw i owoców, warzyw przetworzonych oraz ziemniaków i warzyw obieranych
- "Remont bieżący nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi na terenie Powiatu Gorzowskiego"
- Utrzymanie chodników oraz nawierzchni niebitumicznych ulic miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2025-2026
- Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Zakup wraz z dostawą materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do rąk) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Likwidacja dzikich wysypisk - rekultywacja gruntów"
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.