Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-21
Bielsko-Biała: Dostawa sortów mundurowych dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Bielsku-Białej.
Numer ogłoszenia: 165076 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska , ul. Kołłątaja 10, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 033 82-281-14, 82-281-15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.smbb.bip.wizja.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Bielsku-Białej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość zostały określone w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki 1/1 - 1/8 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.42.30.00-0, 18.42.50.00-4, 35.11.34.40-5, 18.42.40.00-7, 18.31.70.00-4, 18.81.33.00-4, 18.81.51.00-6, 18.23.53.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
4. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty po jednym wzorcowym asortymencie z sortów wyszczególnionych w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki 1/1 - 1/8 do SIWZ, zgodnie z naszymi wymaganiami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Jakość i funkcjonalność - 60
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smbb.bip.wizja.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska 43-300 Bielsko-Biała ul. Kołłątaja 10 - SIWZ bezpłatna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Straż Miejska 43-300 Bielsko-Biała ul. Kołłątaja 10 pokój nr 102 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sortów specjalnych - bluza i spodnie moro.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bluza moro - 13 szt spodnie moro - 16 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość i funkcjonalność - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sortów mundurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marynarka dwurzędowa tropik - 5 szt, koszula kr. rękaw biała - 5 szt, koszula dł. rękaw biała - 5 szt, spodnie letnie - 70 par, koszula kr. rękaw błękitna - 104 szt, koszula dł. rękaw błękitna - 10 szt, dystynkcje - 20 szt, pas służbowy - 13 szt, spinka do krawata - 21 szt, koszulobluza - 20 szt, sweter mundurowy - 32 szt, czapka garnizonowa - 43 szt, emblematy z herbem miasta - 238 szt, kamizelka ostrzegawcza - 15 szt, koszulka polo - 44 szt, spodnie zimowe - 56 par, rękawiczki skórzane - 26 par, szalik zimowy - 29 szt, czapka zimowa - 15 szt, skarpety letnie - 222 pary, skarpety zimowe - 100 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.42.30.00-0, 18.42.50.00-4, 35.11.34.40-5, 18.42.40.00-7, 18.31.70.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość i funkcjonalność - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa obuwia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półbuty letnie - 46 par, buty zimowe - 9 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.33.00-4, 18.81.51.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość i funkcjonalność - 60
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawia obuwia taktycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty taktyczne - 12 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.51.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość i funkcjonalność - 60
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sortów specjalnych - sweterek mundurowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Seterek mundurowy - 49 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość i funkcjonalność - 60
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sortów specjalnych - kamizelka taktyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamizelka taktyczna - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość i funkcjonalność - 60
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sortów mundurowych - sztormiak.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sztormiak - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość i funkcjonalność - 60
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sortów mundurowych - kurtka krótka z kamizelką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka krótka z kamizelką - 14 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość i funkcjonalność - 60
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Ośrodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Białej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.