Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-25
Warszawa: DOSTAWA MEBLI DO CZYTELNI NAUKOWEJ PRZY UL. DURACZA 19 W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 165114 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna im. Stanisława Staszica w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy , ul. Duracza 19, 01-874 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8354355, 6638314, faks 0-22 6696012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekabielany.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI DO CZYTELNI NAUKOWEJ PRZY UL. DURACZA 19 W WARSZAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MEBLI DO CZYTELNI NAUKOWEJ PRZY UL. DURACZA 19 W WARSZAWIE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.12.11.00 - Biurka 39.11.31.00 - Fotele 39.14.31.13 - Specjalne meble tapicerowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2, oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655; zmiany: Dz. U. z 2008 r. nr 171, poz.1058). Ponadto zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi, którymi dysponuje lub będzie dysponował w skład, których musi wchodzić co najmniej: jedna piła panelowa, jedna okleiniarka wąskich płaszczyzn, jedno urządzenie do frymowania narożników oraz jedna wiertarka wielowrzecionowa albo jedna maszyna CNC. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust.3..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz urządzeń i narzędzi opisanych w Część III pkt. 1.2.a), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - urządzeń i narzędzi, o których mowa w Części III pkt. 1.2.a), jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2)c) wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Ponadto należy złożyć: 1) ofertę 2) pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bibliotekabielany.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w sekretariacie biblioteki przy ul. Duracza 19 w Warszawie, w pon. 8:00 - 15:00, lub złożyć wniosek o jej przesłanie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 14:30, miejsce: sekretariat biblioteki, I piętro Warszawa, ul. Duracza 19. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 15:15 w Bibliotece Publicznej im. Stanisława Staszica w Warszawie przy ul. Duracza 19, pok. nr 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Sukcesywna dostawa i montaż foteli obrotowych z zagłówkiem na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Szczecinie oraz podległych jednostek terenowych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem fotela biurowego obrotowego i krzeseł
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.