Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-05-25
Szczytno: Budowa hali sportowej przy Zespole Szkó³ Nr 2 im. J. ¦niadeckiego w Szczytnie przy ul. Polskiej 18
Numer og³oszenia: 165160 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Szczycieñski , ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 6247031, faks 089 6247031.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa hali sportowej przy Zespole Szkó³ Nr 2 im. J. ¦niadeckiego w Szczytnie przy ul. Polskiej 18.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej przy Zespole Szkó³ Nr 2 im. J. ¦niadeckiego w Szczytnie, przy ul. Polskiej 18. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowê hali sportowej o wymiarach 24x44m. Powierzchnia zabudowy 1266.96 m2. Powierzchnia u¿ytkowa 1214.01 m2. Kubatura 13622.43 m3. Budynek parterowy o wysoko¶ci 7.5-12m, niepodpiwniczony, w technologii tradycyjnej z widowni± stacjonarn± na 150 miejsc. Budynek hali sportowej po³±czony bêdzie z nowo budowanym budynkiem zaplecza z salami dydaktycznymi. 2. Zagospodarowanie terenu wokó³ hali sportowej. 3. Wyposa¿enie hali sportowej zgodnie z dokumentacj± projektow±..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane zwi±zane z halami sportowymi .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 50000.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki:1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ - prowadz± dzia³alno¶æ obejmuj±c± przedmiot zamówienia, 2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:- dysponuj± osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ciach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, które s± wpisane na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, - wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, zrealizowali 2 roboty budowlane o warto¶ci minimum 2.000.000,00 z³ brutto ka¿da, odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. 3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia: - wyka¿± posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³,- posiadaj± polisê a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³. 4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne z wyj±tkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Ocena spe³niania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub o¶wiadczeniach wyszczególnionych w SIWZ..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca winien do³±czyæ do formularza oferty nastêpuj±ce dokumenty: 1. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2. o¶wiadczenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postêpowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, 3. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wczesniej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Uwaga: dotyczy wy³±cznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialno¶ci podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod gro¼b± kary (Dz.U. z 2002r. Nr 197 poz. 1661). Nie dotyczy wykonawców bêd±cych osobami fizycznymi w tym Spó³ek Cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, 5. za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 6. za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie 2 robót budowlanych o warto¶ci minimum 2.000.000,00 z³ brutto ka¿da, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. Nale¿y wykazaæ roboty budowlane zakoñczone przed dniem wszczêcia postêpowania. Potwierdzenia musz± dotyczyæ wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia potwierdzaj±, ¿e razem spe³niaj± wymagany warunek, 8. wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, z za³±czonymi kserokopiami dokumentów stwierdzaj±cych, ¿e osoby te posiadaj± wymagane uprawnienia budowlane i s± wpisane na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Nale¿y wskazaæ osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalno¶ciach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia potwierdzaj±, ¿e razem spe³niaj± wymagany warunek, 9. pisemne zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie o którym mowaw pkt 8, wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³, 10. informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 11. polisê a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³, 12. kserokopiê dokumentu potwierdzaj±cego zabezpieczenie oferty akceptowaln± form± wadium, 13. szczegó³owy harmonogram rzeczowo-finansowy budowy okre¶laj±cy elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto. Elementy robót w harmonogramie nale¿y wykazaæ w taki sposób, aby by³y one podstaw± do odbiorów czê¶ciowych, 14. zaparafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pok. Nr 03 A.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: NIE.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Szczytno zarz±dzanych przez Burmistrza Miasta Szczytno w roku 2025
- Dostawa prze³±czników zarz±dzalnych, dysków sieciowych NAS, napêdu przeno¶nego RDX oraz UPS-ów
- Zakup i dostawa ¿wiru, mieszanki optymalnej i gruzu betonowego
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych
- Us³uga profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy oraz profilaktyki poekspozycyjnej na rzecz policjantów i pracowników cywilnych Akademii Policji w Szczytnie
- Dostawa materia³ów poligraficznych
wiêcej: przetargi w Szczytnie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.