Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Tarnawatka: Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 111581L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Tarnawatka.
Numer ogłoszenia: 165198 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, tel. 0-84 662-47-10, fax 0-84 662-47-24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://tarnawatka.bip.mbnet.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 111581L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Tarnawatka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie (modernizacji) drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w Tarnawatce, w km od 0+012,00 do km 0+162,00 - odcinek 150,00 mb. KOD CPV Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Zakres robót : - Roboty pomiarowe. - Wykonanie przepustu ramowego - 1szt. - Wykonanie przepustów rurowych Ø 60 - 15 mb. - Wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowane cementem 2,5 Mpa - grubości 10,00 cm (piasek na miejsce wykonania podbudowy dostarczy na koszt własny Zamawiający). - Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa stabilizowanego cementem 5,0 Mpa - grubości średnio 15,00 cm. - Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej KR-1, grubości 5 cm, szerokość nawierzchni 5,0 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22, oraz nie są wykluczeni na podst. art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z 2004 r. z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ( kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami polegającymi na budowie dróg, staż jako kierownik budowy minimum 5 lat ). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy wskazać, że wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej dwa zadania o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym, wraz z referencjami zamawiających. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - oświadczenie o nie zaleganiu w płaceniu podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w ZUS i KRUS. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tarnawatka.bip.mbnet.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://tarnawatka.bip.mbnet.pl/.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Kryteria oceny ofert - Cena oferty ma wartość 100 %. Postępowanie nie jest poprzedzone wstępną kwalifikacją.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Tarnawatka, pok. nr 16,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI TARNAWATKA
więcej: przetargi TARNAWATKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.