Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Warszawa: Inżynier dla budowy kanalizacji ogólnospławnej DN 0,30 - 0,60 m dla Białołęki - Henrykowa i Wiśniewa.
Numer ogłoszenia: 165231 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., Plac Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6997952, fax 022 6997952/56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier dla budowy kanalizacji ogólnospławnej DN 0,30 - 0,60 m dla Białołęki - Henrykowa i Wiśniewa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa związana z technicznym, finansowym i administracyjnym zarządzaniem Kontraktem na Roboty obejmującym Zadanie Inwestycyjne p.n. Budowa kanalizacji ogólnospławnej DN 0,30 - 0,60 m dla Białołęki - Henrykowa i Wiśniewa, w ramach którego realizowana będzie budowa ok. 1,6 km kanalizacji ogólnospławnej o zakresie średnic kanałów od 0,3 m do 0,6 m w ulicach: Fleminga, Szałasa, Sąsiedzkiej, Samowarowej, Rozewskiej (odcinek od ul. Kołacińskiej do ul. Pułaskiego) oraz Pułaskiego w dzielnicy Białołęka w Warszawie. Usługi polegać będą na pełnieniu przez Wykonawcę funkcji Inżyniera zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC oraz na wykonywaniu czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 5 000 PLN Wadium powinno być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami). Szczegółowy sposób wnoszenia wadium jest opisany w Instrukcji dla Oferentów (dalej IDW) stanowiącej część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla niniejszego zamówienia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), dalej zwaną jako u.p.z.p. 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia osoby, stanowiące podstawowy personel kierowniczy i techniczny (zwanych też kluczowymi specjalistami), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: (i) Kierownik Zespołu - specjalista w zakresie zarządzania, nadzorowania i rozliczania kontraktów na roboty - musi spełniać następujące wymagania: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 1 rok na stanowisku kierowniczym, - doświadczenie w zarządzaniu kontraktami na roboty z zastosowaniem procedur FIDIC tzn. w ciągu ostatnich 5 lat pełnił funkcję Kierownika Zespołu lub równoważną (np. przedstawiciela zamawiającego/ wykonawcy) dla budowy realizowanej zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC z zakresu gospodarki wodno ściekowej, - doświadczenie w rozliczaniu inwestycji oraz w sporządzaniu związanej z tym sprawozdawczości (analiz i raportów technicznych i finansowych); (ii) Specjalista ds. Zarządzania Kosztami musi spełniać następujące wymagania: - min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu obmiarów, kosztorysów, zestawień kosztów i kontroli kosztów, w tym co najmniej rok pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem robót budowlanych w minimum 1 projekcie z zakresu gospodarki wodno ściekowej; (iii) Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie sieci kanalizacyjnej musi spełniać następujące wymagania: - wykształcenie techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym min. 1 rok jako kierownik robót/ budowy lub inspektor nadzoru przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie sieci wodno-kanalizacyjnych. b) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedno zamówienie na usługi, którego przedmiotem było zarządzanie (w tym finansowe) i pełnienie nadzoru budowlanego nad realizacją inwestycji o podobnym charakterze, tzn. z zakresu budowy sieci wodno-kanalizacyjnych, o wartości co najmniej 2 000 000 PLN (bez VAT). c) musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): - Posiadać sumaryczne przychody netto ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości co najmniej 450 000 PLN; - Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 PLN; - Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100% wartości ceny ofertowej włącznie z VAT; II) Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu dla każdego Wykonawcy na podstawie informacji i dokumentów przedstawionych w ofercie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 1) W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2).I.1) i 2) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty : a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). e. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.I) 3)a) i b) ogłoszenia Wykonawca przedstawi dokumenty : a. wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (jeden dokument dla Wykonawców składających ofertę wspólną). Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia stosowne do wymagań określonych w pkt. 9.1.2(a), powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. III.2.I).3)a) b. wykaz wykonanych zamówień (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedno zamówienie na usługi, którego przedmiotem było zarządzanie (w tym finansowe) i pełnienie nadzoru budowlanego nad realizacją inwestycji o podobnym charakterze, tzn. z zakresu budowy sieci wodno-kanalizacyjnych, o wartości co najmniej 2 000 000 PLN (bez VAT). W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych powyżej w podpunkcie (b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych zamówień (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną), sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty zawierały: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, zrealizował zamówienie, którego dokument dotyczy; - wskazanie podmiotu, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane oraz jego opinię stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, podpisaną przez upoważnionego przedstawiciela; - wskazanie wartości nadzorowanej inwestycji; - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i ukończenia). 3. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.I)3)c) ogłoszenia Wykonawca przedstawi dokumenty : a. Wykonawcy (ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będą potwierdzać spełnienie tego warunku) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające roczne przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Przedłożone dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez Wykonawcę wymaganych powyżej przychodów z tytułu sprzedaży. b. Wykonawcy (ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będą potwierdzać spełnienie tego warunku) zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. c. Wykonawcy (ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będą potwierdzać spełnienie tego warunku) zobowiązani są przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych określonych w Pkt III.2) ogłoszenia, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze roboty w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jrp.mpwik.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A, pl. Starynkiewicza 5; 02-015 Warszawa, pok. 313.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A, pl. Starynkiewicza 5; 02-015 Warszawa, Polska pok. 313.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana w ramach projektu Funduszu Spójności nr 2005/PL/16/C/PE/003 pn. Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Warszawie - Faza III Wymagany termin wykonania zamówienia: 21 miesiący od udzielenia zamówienia, na który składają się: - 6 miesięcy - czas realizacji Robót; - 12 miesięcy - Okres Zgłaszania Wad - 3 miesiące - czas obejmujący takie Usługi Inżyniera określone w Kontrakcie na Roboty i w Umowie o świadczenie Usług jakie musi on wykonać po wystawieniu Świadectwa Wykonania Robót Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu zostało też opublikowane w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Niniejsze zamówienia zostało wydzielone z Zadania 10 - Faza III pn. Inżynier dla budowy sieci kanalizacyjnej wraz z modernizacją wybranych obiektów ogłoszonego we wcześniejszej publikacji: a) wstępne ogłoszenie informacyjne: Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2006 /S 195-207344 z dnia 12/10/2006 (dd/mm/rrrr)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Projekt drogi rezerwowej do placu budowy EJ1.
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Od węgla do słońca - odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin Czechowice-Dziedzice i Hażlach"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oraz przeglądów technicznych urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic na rzecz szkół i placówek ośw. w Dz. Śródmieście m.st. W-wy w 2025 r
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.