Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Kraśnik: Wykonanie robót remontowo - adaptacyjnych stołówki i holi w budynku Domu Pomocy Społecznej w Kraśniku.
Numer ogłoszenia: 165246 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Kraśniku, ul. Oboźna 36, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252721, fax 081 8252051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.e-krasnik.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo - adaptacyjnych stołówki i holi w budynku Domu Pomocy Społecznej w Kraśniku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia na roboty obejmuje wykonanie przez wykonawcę: 1. Roboty remontowo - budowlane : a) rozebranie ścian z cegły i z obicia płyt okleinowych i boazerii b) zerwanie posadzek z płytek terrakota w stołówce i korytarzach. c) wykonanie ,pasów tynku zwykłego , przecieranie, d) zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach , e) montaż drzwi aluminiowych i witryn PCV f) umocowanie desek dębowych ( odbojowych i poręczowych ) g) wykonanie elementów wykończenia boazerii h) malowanie farbami lamperii i powierzchni wewnętrznych i) wykonanie posadzki z wykładziny obiektowej - PCW j) wykonanie prac związanych z instalacją kanalizacyjną przy stołówce. Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowanie przez Wykonawcę : - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - serwis gwarancyjny nieodpłatnie, - uporządkowanie placu budowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 47.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia na druku stanowiącym zał. nr 3. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24, ust. 1 i Ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców , którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust.1 pkt.2 lub art. 67 ust. 1 pkt.1 i 2. - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: UWAGI: Oferenci zobowiązani są do składania wszelkich załączników z wykorzystaniem wzorów, które są załącznikami do SIWZ. Załączenie innych dokumentów niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty. 1.1 Formularze, oświadczenia, kosztorysy. - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1, - formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2, - kosztorys ofertowy - zał. nr 3 Kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, ceny jednostkowej. Dopuszcza się opracowanie kosztorysu ofertowego metodą uproszczoną w programie Norma PRO wersja 4.01 lub odpowiednim z zachowaniem układu rubryk i kolejności pozycji takich jak w otrzymanych formularzach przedmiaru robót załączonych do niniejszej specyfikacji. Oferty zawierające inną wersję kosztorysów ofertowych zostaną odrzucone. - oświadczenie o zapoznaniu się ze SIWZ z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4, - oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 5, - opis przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 6, - przedmiar robót - zał. nr 7, - oświadczenie oferenta stwierdzające, że wobec oferenta nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono jego upadłości -zał. nr 8. 1.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oferent przedkłada następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa : - oświadczenie o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami urządzeniami i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , jakie są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru zał. nr 9, - wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych wraz z referencjami na każde przedstawione w tabeli zadanie budowlane , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zał. nr 10. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa następujące dokumenty: a) informację z banku, w którym wykonawca posiada podst. rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- warunek będzie spełniony, jeśli bank potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie, co najmniej równoważnej złożonej ofercie cenowej lub potwierdzona zdolność kredytowa na kwotę, co najmniej równoważną złożonej ofercie cenowej. 1.5.W celu potwierdzenia warunku o nie wykluczenie oferenta z postępowania - oferent składa oświadczenie na zał. nr 11 z wykorzystaniem wzoru. 1.6. Oferent załącza wzór umowy określony w zał. nr - 12 z adnotacją, że akceptuje treść wzorcowej umowy. Wszystkie wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2. Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków określonych w Rozdz. V pkt. 2 SIWZ oparta będzie o zasadę spełnia- nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja na całość wykonanych prac - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl ( BIP) oraz www.dps.e-krasnik@com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Kraśniku ul. Oboźna 36 23-200 Kraśnik pokoj nr 27 w dni robocze od 7.00 do 15.00.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Kraśniku ul. Oboźna 36, 23-200 Kraśnik pokój nr 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zakup i dostawa oprzyrządowania, materiałów elektrycznych oraz sieciowych dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- Wymiana instalacji hydrantowej, opraw awaryjnych i ewakuacyjnych oraz wykonanie zasilania zestawu pompowego w ramach zadania pn. "Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach"
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2735L Stróża-Sulów na terenie gminy Kraśnik
- Budowa drogi gminnej ul. Modrzewiowej w Kraśniku wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.