Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Przemyśl: Rozbudowa budynku nr 33 w m. Przemyśl
Numer ogłoszenia: 165249 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, fax 016 6763271.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku nr 33 w m. Przemyśl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa budynku nr 33 w m. Przemyśl, należy wykonać: a. roboty budowlane polegające na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie budynku nr 33 o powierzchni całkowitej 4.952,34 m2 i kubaturze 19.184,00 m3, zlokalizowanego na terenie zamkniętym Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu przy ul. Mickiewicza 34, oraz po zakończeniu wykonywania robót budowlanych w szczególności należy: b. uzyskać i przekazać Zamawiającemu świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, c. wykonać i przekazać Zamawiającemu dokumentację paszportyzacyjną kabli telekomunikacyjnych - trasową - oraz kabli optotelekomunikacyjnych - trasową i optyczną -, w tym m.in.: - szczegółowe schematy przebiegu kabli, - schematy rozszycia na panelach w szafach dystrybucyjnych, - wyniki pomiarów kabli telekomunikacyjnych, - wyniki pomiarów sieci strukturalnych, - wyniki pomiarów kabli optotelekomunikacyjnych - metodą reflektometryczną i transmisyjną, - schematy zasilania dedykowanego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 206 000,00 zł - słownie: dwieście sześć tysięcy zł, 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.08.2008 r. do godz. 09.30.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane wymagane ustawą Prawo budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi objętymi zamówieniem w branżach: - budowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej Ponadto ww osoby posiadają aktualne zaświadczenie o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. C. dysponują minimum 70 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zadania; D. dysponują niżej wymienionym sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zadania: - samochód samowyładowczy min.5 t - 1 szt - samochód dostawczy min. 0,9 t - 1 szt - ciągnik kołowy min. 75 KM - 1 szt - przyczepa dłużycowa 10 t - 1 szt - wyciąg wolnostojący elektryczny min. 0,5 t - 1 szt - spawarka elektryczna wirująca 300A - 1 szt - żuraw samochodowy min 5 t - 1 szt - ubijak spalinowy 200 kg - 1 szt E. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali robotę budowlaną polegającą na budowie -wzniesienie nowego budynku - budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego o kubaturze nie mniejszej niż 50 % kubatury budynku objętego przedmiotowym postępowaniem - po rozbudowie. Łączna wartość brutto zrealizowanych inwestycji - robót budowlanych - w tym okresie nie może być mniejsza niż wartość złożonej oferty. F. Zamawiający wymaga, by Wykonawca uwzględnił, iż łączne wykonawstwo robót w roku 2008 przewidziane jest na kwotę ok. 2.121.800,00 zł - kwota ta może ulec zmianie. Pozostała kwota zamówienia przewidziana jest do sfinansowania w roku 2009. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie spełniających warunek określony w pkt III.2 lit. E z podaniem ich wartości, kubatury, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane. Wykaz należy złożyć wg formularza stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane wymagane ustawą Prawo budowlane dla prowadzenia robót objętych zamówieniem, oraz dysponuje minimum 70 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zadania - wg formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, 5. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia określonym w pkt. III.2 lit. D - wg formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, 6. Harmonogram rzeczowo - finansowy z podziałem na miesiące, wykonany zgodnie z Tabelą Elementów Scalonych uwzględniając poniższy zapis: - roboty budowlane należy rozpocząć od rozbiórki istniejącego stropodachu i wykonania więźby dachowej na całym budynku, z jednoczesnym zastosowaniem się do zaleceń projektanta zawartych w opracowaniu pn. Projekt wykonawczy, Konstrukcja . - następnie wykonywane będą roboty budowlane w kondygnacji poddasza i III piętra. - równolegle należy przystąpić do wykonywania instalacji w poziomie piwnic oraz robót budowlanych w części wschodniej budynku. - Przed przystąpieniem do wykonywania robót w części zachodniej budynku, poddasze, III piętro i część wschodnia budynku, winny zostać przekazane Zamawiającemu do użytkowania - należy przewidzieć ewentualną konieczność uzyskania przez Zamawiającego, częściowego pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. osobę określoną w rejestrze zaświadczeniu zgodnie ze wskazanym sposobem reprezentowania i składania oświadczeń bądź osobę posiadającą pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania i składania oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37-700 Przemyśl koszt SIWZ - 1817,80 zł + koszt przesyłki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej - Kancelaria Jawna ul. Mickiewicza 34 37-700 Przemyśl.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej. W miejscu planowanej inwestycji - Przemyśl, ul. Mickiewicza 34, odbędzie się w dniu 07.08.2008 o godz. 11:00 wizja lokalna, z udziałem zainteresowanych Wykonawców. Zamawiający umożliwia wgląd w dokumentację projektową w swojej siedzibie w dni robocze w godz. 7:30 - 15:30
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych wykonywanych w celach diagnostycznych i profilaktycznych dot. osób osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców.
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich specjalistycznych dot. pracowników i funkcjonariuszy BiOSG w ramach badań profilaktycznych.
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRZEDSZKOLA NR 2 ORAZ PRZEDSZKOLA NR 19 W PRZEMYŚLU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "WYPOSAŻENIE PLACÓWEK PRZEDSZKOLNYCH"
- "WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH"
- Świadczenie usług medycznych w zakresie radiologii i diagnostyki obrazowej osób zatrzymanych lub osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Przemyślu.
- Dostawy systemu zamkniętego do pobierania krwi.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie w formule zaprojektuj i wykonaj w ramach projektu pn. "Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie"
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie
- Modernizacja oświetlenia foyer budynku Wydziału Elektrycznego ZUT przy ul. 26 Kwietnia 10 (roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- REMONT LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
- Przebudowa trzech otwartych zbiorników retencyjnych zlokalizowanych na dz. nr. ewid. 697 w miejscowości Łajsce.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.