To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-22
Opole: Zakup i dostawa środków medycznych: Zadanie 1 - leki Zadanie 2 - środki dezynfekcyjne Zadanie 3 - sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie 4 - materiały opatrunkowe Zadanie 5 - środki do odkażania i leczenia ran Zadanie 6 - opatrunki specjalistyczne
Numer ogłoszenia: 165258 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114486 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Pielęgniarek III Reguły św. Franciszka, ul. Prószkowska 72, 45-742 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4023700, faks 077 4023701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków medycznych: Zadanie 1 - leki Zadanie 2 - środki dezynfekcyjne Zadanie 3 - sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie 4 - materiały opatrunkowe Zadanie 5 - środki do odkażania i leczenia ran Zadanie 6 - opatrunki specjalistyczne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa środków medycznych: Zadanie 1 - leki Zadanie 2 - środki dezynfekcyjne Zadanie 3 - sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie 4 - materiały opatrunkowe Zadanie 5 - środki do odkażania i leczenia ran Zadanie 6 - opatrunki specjalistyczne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 24.45.50.00 - Środki odkażające 14.11.00.00 - 14.11.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 - leki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o., 40 - 273 Katowice ul Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253004,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 219163,66
Oferta z najniższą ceną: 219163,66 / Oferta z najwyższą ceną: 219163,66
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 - środki dezynfekcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Henry Kruse sp. z o.o, 55-040 Kobierzyce Ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6082,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5791,00
Oferta z najniższą ceną: 5791,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7175,78
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: sprzęt medyczny jednorazowego użytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZARYS Sp. z o.o., 41 - 808 Zabrze ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45895,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42531,38
Oferta z najniższą ceną: 42531,38 / Oferta z najwyższą ceną: 48886,72
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4 - materiały opatrunkowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA, 87-100 Toruń ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179620,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 153738,55
Oferta z najniższą ceną: 153738,55 / Oferta z najwyższą ceną: 168606,14
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5 - środki do odkażania i leczenia ran
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Henry Kruse sp. z o.o, 55-040 Kobierzyce Ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15529,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13749,00
Oferta z najniższą ceną: 13749,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13749,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6 - opatrunki specjalistyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIA-MED. Sp. z o.o., 31 - 476 Kraków ul. Lublańska 34, 31-476 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16408,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15034,00
Oferta z najniższą ceną: 15034,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15034,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
- ZP/01/2025 "SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI PRÓŻNIOWY LUB ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWY"
- [D/1/TP/2025] Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kiosków gastronomicznych w budynku głównym Stadionu Opolskiego.
- Wykonanie badań laboratoryjnych na zadaniach inwestycyjnych realizowanych na drogach wojewódzkich w 2025 r.
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt bitumicznych onduline na blachę trapezową z powłoką antykondensacyjną dla budynku stodoły, działka nr 441, obręb Goworowice, powiat nyski, woj. opolskie.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Leków z podziałem na pakiety dla potrzeb apteki szpitalnej
- Dostawa leków - Produkty lecznicze i kontrasty do pracowni Rezonansu Magnetycznego
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego - nr 14/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neurochirurgii - 16/TP/2025
- DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa nici i siatek
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.