eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleOpracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kędzierzyn-Koźle dla obszaru ograniczonego ulicamiGliwicka - Partyzantów - Aleja Lisa - Aleja Armii Krajowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Kędzierzyn-Koźle: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kędzierzyn-Koźle dla obszaru ograniczonego ulicami: Gliwicka - Partyzantów - Aleja Lisa - Aleja Armii Krajowej.
Numer ogłoszenia: 165268 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, faks 0-77 4052603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kędzierzyn-Koźle dla obszaru ograniczonego ulicami: Gliwicka - Partyzantów - Aleja Lisa - Aleja Armii Krajowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kędzierzyn-Koźle dla obszaru ograniczonego ulicami: Gliwicka - Partyzantów - Aleja Lisa - Aleja Armii Krajowej wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniając ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 445.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., 1. Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w warunku =Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia=., Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., 1. Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 22-05-2006 do 22-05-2009 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług polegających na opracowaniu planów zagospodarowania przestrzennego dla łącznych powierzchni wynoszących, co najmniej 450,00 ha. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. 2. Dysponowanie: - co najmniej 1-ną osobą będącą członkiem Izby Urbanistów, potwierdzone uprawnieniami urbanistycznymi i ważnym na czas złożenia oferty zaświadczeniem Izby Urbanistów. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 170 000,-zł. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej Nie podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych., Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp, WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWIENIA, 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie nie dłuższym niż 445 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 2. Wykonawca wraz z formularzem oferty przedstawi harmonogram prac z wyszczególnionymi etapami oraz płatnościami za nie oraz wskazaniem części realizowanej w podwykonawstwie. 3. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom nie więcej robót niż 30% wartości zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuję się w ramach otrzymanego wynagrodzenia za wykonanie mpzp (w przypadku gdy zaistnieją ku temu okoliczności) do prowadzenia interpretacji zapisów planu na każde żądanie Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego. 5. Po wykonaniu każdego z etapów, wykonawca dostarczy do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle dokumentację z wykonanych prac wraz z dwoma egzemplarzami protokołów zdawczo-odbiorczych z wykonanych robót, podpisane przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 6. Wykonawca usunie wady stwierdzone w dokumentacji z przeprowadzonych robót w terminie do 14 dni roboczych od ich stwierdzenia i wezwania do usunięcia przez Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wyrażenia zgody na to, iż roszczenia zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne wygasają z upływem roku licząc od daty odbioru zadania będącego przedmiotem umowy. 8. Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy. 9. Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 10. Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy. Ocena spełnienia warunków odbywać sie będzie na podstawie dołączonych do oferty dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą =wpis aktualny na dzień=. Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci =Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal =., Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w warunku =Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia= posiadają wymagane uprawnienia., Dokumenty powinny potwierdzać kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Zakres wykonywanych przez nich czynności powinien być zamieszczony w druk nr 5 załączonym do SIWZ., Wykaz zadań wykonanych okresie od 22-05-2006 do 22-05-2009, Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7) zadań wykonanych okresie od 22-05-2006 do 22-05-2009r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach w/w wykazu tj. nazwa zadania, zamawiający miejsce realizacji, okres realizacji, wartość zadania., Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia., Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie mógł dysponować (jeżeli będzie mógł dysponować należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób) i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (druk nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi te informacje zawarte w wykazie, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 170 000,-zł., Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 170 000,- zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. W przypadku Wykonawców niniejszego zamówienia będącymi osobami fizycznymi wykonującymi zawody, w stosunku do których przepisy prawa wymagają posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający - tylko pod warunkiem, że ten sam Wykonawca będzie równocześnie wykonywał w niniejszym zamówieniu samodzielne funkcje techniczne - uzna za równoważne polisie OC, zaświadczenie właściwego organu samorządu zawodowego, potwierdzające, iż Wykonawca jest członkiem tego samorządu i posiada wymagane przepisami prawa ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu., Oświadczenie Wykonawcy , Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk nr 2)., Formularz oferty, Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska., Ogólne warunki umowy, Ogólne warunki umowy zaakceptowane (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych, oznaczonych znakiem dwie gwizdki., Pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictwa muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) za zgodność z oryginałem notarialnie., Harmonogram prac, Harmonogram prac z wyszczególnionymi etapami oraz płatnościami za nie oraz wskazaniem części realizowanej w podwykonawstwie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych, ul. Planetorza 2, pok. 1 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych, ul. Planetorza 2, pok. 1, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.