Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-06
Żegocina: Organizacja i wykonanie kursów dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Żegociny.
Numer ogłoszenia: 16527 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie , Żegocina 50, 32-731 Żegocina, woj. małopolskie, tel. 14 613 21 20, faks 14 613 21 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zswzegocinie.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i wykonanie kursów dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Żegociny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i wykonaniu kursów dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 zadania częściowe: zad.części nr 1 kurs prawa jazdy kat.B, zad części nr 2 kurs kelnerski, zad.części nr 3 baristy latte art., zad.części nr 4 kurs spawacza metodą TIG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opracowaniu pn opis realizacji kursów stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. W/w usługa jest realizowana w ramach projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Powiecie Bocheńskim..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do niniejszej siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie dla: zad.części I zamówienia: co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu na prawo jazdy B dla 2 grup liczącej łącznie 16 osób. zad.części II zamówienia: co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu co najmniej jednego kursu kelnerskiego dla co najmniej 12 osób. zad.części III zamówienia: co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu co najmniej jednego kursu baristy latte art dla co najmniej 10 osób. zad.części IV zamówienia: co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu co najmniej jednego kursu spawacza w metodzie TIG dla co najmniej 10 osób.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do niniejszej siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje w przypadku: zad. cz. nr.1 - dysponuje co najmniej jednym instruktorem w rozumieniu art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30 poz. 151 z późn. zm.), oraz - dysponuje co najmniej jednym wykładowcą w rozumieniu art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30 poz. 151 z późn. zm.). zad. cz. nr 2 - 3, co najmniej 1 osobą (dla każdego zadania osobno) na stanowisku instruktora, posiadającego uprawnienia pedagogiczne i min. 2 letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem danego zadania częściowego. zad.cz.nr 4 - dysponuje instruktorem do zajęć teoretycznych, który posiada wykształcenie przynajmniej średnie techniczne oraz przygotowanie pedagogiczne i posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć spawania metodą TIG. - dysponuje instruktorem zajęć praktycznych, który posiada wykształcenie techniczne przynajmniej średnie oraz przygotowanie pedagogiczne i posiadać przynajmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć spawania metodą TIG i posiada aktualne uprawnienia w zakresie wyznaczonym programem kursu. - dysponować egzaminatorem posiadającym aktualne uprawnienia do przeprowadzenia egzaminów wydane przez Instytut Spawalnictwa. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do siwz,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do niniejszej siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załączone załączniki do siwz. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeśli osoba dokonująca tych czynności nie jest wskazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie zapisanym w p.15c siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zswzegocinie.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji elektronicznej z w/w strony internetowej, natomiast w wersji analogowej (drukowanej) w siedzibie Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół im.Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie 32-731 Żegocina 50.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie w/w zadań jest finansowane w ramach realizacji projektu systemowego pt.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat.B dla 16 uczniów z podziałem na 2 grupy. Ilość godzin dla każdej grupy po 60 h (30 teorii i 30h praktyczny). Przeprowadzenie kursu zgodnie z wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis realizacji kursów stanowi załącznik nr 1 do siwz pn opis realizacji przedmiotowego zadania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kelnerski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu kelnerskiego dla 12 uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie. Ilość godzin dla każdego uczestnika 30 godzin dydaktycznych zgodnie z wymogami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs baristy latte art..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu baristy latte art. dla 10 uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie. Ilość godzin dla każdego uczestnika 16 godzin dydaktycznych zgodnie z wymogami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs spawacza metodą TIG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu; spawacza metodą TIG dla materiału 8.1 oraz dla grupy materiałowej 22 z możliwością wyboru grupy materiałowej przez uczestnika szkolenia. Kurs ma mieć minimum 103 godziny + egzamin (23h zajęć teoretycznych, 80h zajęcia praktyczne + egzamin).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.