To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Warszawa: Dostawa mebli dla remontowanego Oddziału Chirurgii Dzieci Szpitala Bielańskiego (ZP-109/2009)
Numer ogłoszenia: 16532 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246939 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla remontowanego Oddziału Chirurgii Dzieci Szpitala Bielańskiego (ZP-109/2009).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie podzielono na 12 pakietów: PAKIET 1 - meble biurowe, PAKIET 2 - meble z blachy stalowej zabezpieczonej galwanicznie, PAKIET 3 - meble ze stali nierdzewnej, PAKIET 4 - krzesła, PAKIET 5 - fotele, PAKIET 6 - wózek platforma, PAKIET 7 - wózki pedałowe, PAKIET 8 - wózek brygadowy, PAKIET 9 - kosze pedałowe, PAKIET 10 - podajniki na ręczniki ZZ, PAKIET 11 - podajniki Jumbo, PAKIET 12 - dozowniki łokciowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 47523 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: meble biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Stolarski BRANDT Andrzej i Sławomir Brandt s.c., ul. Starogardzka 11, 83-212 Bobowo, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16930
- Oferta z najniższą ceną: 16930 oferta z najwyższą ceną: 53238
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: meble z blachy stalowej zabezpieczonej galwanicznie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALVO Grupa Gastrometal Barbara Staszczuk-Olszewska, ul. Południowa 21A, 64-030 Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13340
- Oferta z najniższą ceną: 13340 oferta z najwyższą ceną: 15285
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: meble ze stali nierdzewnej
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALVO Grupa Gastrometal Barbara Staszczuk-Olszewska, ul. Południowa 21A, 64-030 Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2980
- Oferta z najniższą ceną: 2980 oferta z najwyższą ceną: 5450
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: krzesła
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ESTIK Robert Kołakowski, Oś. Korczaka 6 lok. 17, 14-240 Susz, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2435
- Oferta z najniższą ceną: 2435 oferta z najwyższą ceną: 3710
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: fotele
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MD PROJEKT, ul. centralna 49, 43-186 Orzesze, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4880
- Oferta z najniższą ceną: 4880 oferta z najwyższą ceną: 8320
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: wózek platforma
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- MERIWA Sp. j. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 470
- Oferta z najniższą ceną: 470 oferta z najwyższą ceną: 790
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: wózki pedałowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłady techniki Medycznej ZTM Sp. z o.o., ul. Poznańska 19, 85-129 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1810
- Oferta z najniższą ceną: 1810 oferta z najwyższą ceną: 2490
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: kosze pedałowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOBO Datczuk Sp. j., ul. Mickiewicza 92, 15-232 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1323
- Oferta z najniższą ceną: 1323 oferta z najwyższą ceną: 4023
- Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: podajniki na ręczniki ZZ
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMARENA MEBLE, Al. Krakowska 153, 02-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 572
- Oferta z najniższą ceną: 572 oferta z najwyższą ceną: 572
- Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: podajniki Jumbo
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMARENA MEBLE, Al. Krakowska 153, 02-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 364
- Oferta z najniższą ceną: 364 oferta z najwyższą ceną: 364
- Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: dozowniki łokciowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMARENA MEBLE, Al. Krakowska 153, 02-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2419
- Oferta z najniższą ceną: 2419 oferta z najwyższą ceną: 4100
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i montaż mebli i asystorów stomatologicznych ujęta w 2 pakietach
- Budowa Żłobka Gminnego "Wesołe Brzdące" w Przybiernowie
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.